Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
waarom niet Soeperzzz?
quote:Becky26 schreef op 25 maart 2009 @ 20:42:

ooh theemuts, dat is echt heel fijn!!

maarre.....SOEPEN vind ik ook wel iets voor een nieuwe titel haha

en dan idd al die reacties van mensen die op zoek zijn naar een lekker receptje
we hebebn nog minder dan 50 berichtjes om te beslissen,

ik vind soeperzzzz wel een goede!
quote:Marriss schreef op 25 maart 2009 @ 09:56:

Ahum. Ik heb ET nog nooit gezien Geloof dat ik zo ongeveer de enige werledburger ben die dat kan zeggen.

troost je, je bent niet alleen! hier nog een!!!
Ha Momo dan ben jij wereldburger nummer 4 in deze topic.

Trouwens Soepen /soeperzzz ik vind het goed!
eindelijk bijgelezen. ik zag het yaya! we kunnen dus nog altijd een nieuw topic aanmaken 'hebben nog nooit ET gezien mutschen ET maagden'.

speec, meestal cross ik helemaal een reisgids door voordat ik uberhaupt een vakantie boek. dan maak ik een lijst van de dingen die ik persé wil zien, en zoek ik daar een reis bij uit (wij gaan altijd wel individueel, maar dan toch georganiseerd, dus dat alles wel vooraf al geregeld is). bevalt me prima, en aan het uitpluizen van die gidsen beleef ik ook al veel pret. dit keer even omgekeerde volgorde dus, eerst boeken en dan pas reisgidsen, maar goed, was even niet anders...
Zooo Erine heeft een roman geschreven zie hieronder het resultaat:

Yaya retecool is een site voor pubers en die coole pubers waren voor de fun hier het ene ongeloofwaardige topic na het andere aan het openen. Hebben gezellig op hun site vast laten lopen door de ene reactie na de andere er op te zetten. Was leuk tijdverdrijf….

Party duim echt heeel hard voor vrijdag.

Duvel zal dadelijk je wagen eens even bewonderen, gedaan en hij is MOOI!

Arme husky vervelend dat je zo misselijk bent.

Charlotte heeft toch pddnos? Sorry dat weet ik het niet meer zeker. Maar ik denk dat ze dat bedoelde toen ze schreef dat ze dit al eens verteld had en niet nog eens wilde doen. Misschien is dat de reden dat ze misschien hier wat gevoelig op reageert. Sorry Charlotte als ik nu wat voorbarig reageer. *probeert alleen maar te helpen*…

He Annika fijn gehad? Ooh wel shit zeg van die lange terugreis….

Ik zet gewoon altijd kruisjes in mijn agenda dan weet ik meestal wel genoeg.

Yaya Ooh het blijft echt spannend he, duim zooo hard.

Kath: hoe is je haar geworden? Vind the impractical guide to having baby’s wel erg leuk eigenlijk!

Gw: heb nog even gereageerd en mmm cous cous altijd lekker he.

Aaah Momie is weer geland, fijn…

Marriss: Hoe staat het ermee daar?

Haha Mulan wat een gedoe zeg, en fijn dat de uitgerekende datum goed bevalt.

Super theemuts…

Ben een beetje zielig vandaag, toen ik pas hier mee schreef heb ik een aantal kuren ontstekingsremmers gehad omdat ik onverklaarbare pijnen in mijn ledematen en gewrichten had, is daarna niet echt over gegaan maar wel uithoudbaar geworden zeg maar. En sinds deze week is het weer echt kl*te, heb weer echt pijn. Trek er niet zo aan om weer met een kuur te beginnen want dat is niet zo’n goed als je probeert om zwanger te worden. Bah kijk het nog even aan anders maandag maar even huisarts bellen.
Ik vind soeperzzz echt vreselijk, maar dat vond ik van piezzertzzz ook, en dat heeft me ook niet weggehouden.. Dus als jullie nou heel gelukkig worden van de hoon van het gehele forum weer op de hals te halen, dan zal ik mij wel weer vrijwillig naar het schavot slepen.. Hoewel ik Specu's titel ook wel heel erg bij ons vind passen. Misschien nog geflankeerd door een paar "kirretjes": *kir, kir* (ken ik dat woord nou echt uit de Bouquetreeks..?)

(Psst, Murron, zullen wij dan met z'n tweetjes het Geheime Genootschap oprichten..? Dan is er bij ons al 50% zwanger, dat gaat hartstikke goed!!)

Vind jullie wel een stelletje cultuurbarbaren! Tsssk, wel Saw kijken en geen ET.. Drew Barrymore is zo schattig in die film!

Thee, fijn dat echt midden tijdens t seksen je ei springt! Beter kun je niet timen denk ik!
hmm erine, klinkt niet zo lekker, onverklaarbare pijnen in je gewrichten.... met nsaid's moet je idd wel oppassen als je zwanger bent. Mss toch een keer bij je HA aankaarten?

bleh, ik zit hier erg tegen morgen op te hikken (bedankt in ieder geval al voor alle adviezen). Heb dus ook geen puf om nog wat zinnigs te doen, dus verdrijf mijn tijd maar met het forum.......
Ben het wel een beetje heel erg met Kath eens hoor, soepperzz!!! Neeh vond ik die van kath toch leuker. Mischien kunnen we gauw even stemmen op hyves???

Nee is idd niet zo lekker gw, mijn huisarts weet er wel van, maar weerhoud hem er niet echt van om ze voor te schrijven blijkbaar.

Komt goed morgen, ben je er zelf wel al een beetje uit?
anoniem_76687 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 21:52
Reden: Bla bla bla
% gewijzigd
ik heb een poll op de hyves gemaakt!
leuk ik ga kijken...
ben er wel uit erine, lichte voorkeur voor optie 2, maar ook met optie 1 kan ik prima leven, 4 is gruwel scenario.
ik vind trouwens iedere naam prima hoor, gaat er toch vooral om dat we weer gezellig met zijn allen verder kunnen schrijven, maar ik ben wel benieuwd wat er uit de poll gaat komen.
Dan ga ik jouw collega's even positieve vibes doorzenden om allemaal op nummer 2 te stemmen....

Ik heb gestemd!
quote:germanwings schreef op 25 maart 2009 @ 22:03:

ik vind trouwens iedere naam prima hoor, gaat er toch vooral om dat we weer gezellig met zijn allen verder kunnen schrijven, maar ik ben wel benieuwd wat er uit de poll gaat komen.Dat zowiezo, ben ook heeel benieuwd...
Ik ga me douchen moet morgen om half 6 op, bleeeh veels te vroeg.

Zal naar je zwaaien rainbow...
half zes, veel te vroeg.....

hup, nu snel je nest in!
Ja ik weet het, niet zo'n zin.

Nou slaap lekker allemaal!

Erine vandaar dat ik het hier niet kon vinden. Hahahhah.

Maar klote zeg dat je zo voelt. Misschien kan je de huisarts vragen of ze iets hebben wat je ook kan combineren met het zwanger worden?

Verder hier nog helemaal niets. Op die zere tieten na dus nog steeds noppes. En de zaterdag komt toch al weer dicht bij!
Heb ook nog ff gestemd op de poll.
wel spannend yaya, wat zegt je gevoel?
pff dat is moeilijk. Ik durf ook bijna niet te hopen want de vorige test was natuurlijk gewoon negatief.

Maar ik vind het wel vreemd dat ik nog steeds niet ongesteld ben.

En mocht ie toch positief zijn dan spring ik natuurlijk een gat in de lucht.

ahah ik vandaag wel bloed, maar dat was uit mijn neus haahahah dacht ff dat ie vent van me gelijk kreeg met zijn KNO arts.

whahahahaahahha
Murron, sneupen is idd t zelfde als rondneuzen

Erine, Vervelend dat de pijn weer terug gekomen is! Als je na de HA gaat, kun je toch altijd even aankaarten dat je probeet zwanger te worden? Mss heeft ie nog wel iets anders… (ik ben echt een doktersleek en heeft hier totaal geen verstand van)

Ik heb ook even gestemd op hyves.

Yaya ik vind het toch wel echt heel spannend worden bij jou hoor!
anoniem_76390 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 22:35
Reden: Mss iets te veel privacy gegevens
% gewijzigd
hahaha je bent niet de enige maya. Dat mannetje zit ook al de hele tijd over mijn buik te wrijven etc. Die ziet het al helemaal zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven