Ik weet het even niet
zaterdag 30 maart 2019 om 18:39
Hey,
Ik zit de laatste tijd in zak en as en ik weet niet zo goed hoe ik er uit moet komen.
Sinds 5 maanden is mijn relatie van 10 jaar over en woon ik tijdelijk bij mijn ouders tot ik iets voor mij zelf heb gevonden. Ik probeer mezelf te ontwikkelen en mij eigen opnieuw te vormen maar heb hier moeite mee omdat mijn hoofd op dit moment een grote bende is.
Daarnaast ben ik iemand tegen gekomen waarmee ik erg goed klik en verliefd op ben geworden. Ik voel mij fijn en veilig bij hem en doet mij weer lachen. Ik heb zijn ouders ontmoet en slaap regelmatig bij hem. Toch loopt het tussen ons ook niet lekker en hebben we veel discussies en ruzies om het feit dat hij mijn sociale netwerk nog niet heeft ontmoet en ik dat tegenhou omdat iedereen in mijn omgeving het te snel vind om een nieuwe relatie te starten voordat ik aan mezelf gewerkt heb.
We hebben knallende ruzies waarna hij mij 3 dagen volledig kan negeren, dat frustreert me en ik laat mij dan leiden door mijn emoties en zeg dingen waar ik later spijt van heb.
Ook twijfel ik aan mezelf of ik psychisch wel helemaal goed in elkaar zit en of er iets mankeert aan mij. Het voelt alsof mijn hoofd overuren maakt en ik niet tot rust kan komen. Ik maal enorm en maak me zorgen...
Ik zit de laatste tijd in zak en as en ik weet niet zo goed hoe ik er uit moet komen.
Sinds 5 maanden is mijn relatie van 10 jaar over en woon ik tijdelijk bij mijn ouders tot ik iets voor mij zelf heb gevonden. Ik probeer mezelf te ontwikkelen en mij eigen opnieuw te vormen maar heb hier moeite mee omdat mijn hoofd op dit moment een grote bende is.
Daarnaast ben ik iemand tegen gekomen waarmee ik erg goed klik en verliefd op ben geworden. Ik voel mij fijn en veilig bij hem en doet mij weer lachen. Ik heb zijn ouders ontmoet en slaap regelmatig bij hem. Toch loopt het tussen ons ook niet lekker en hebben we veel discussies en ruzies om het feit dat hij mijn sociale netwerk nog niet heeft ontmoet en ik dat tegenhou omdat iedereen in mijn omgeving het te snel vind om een nieuwe relatie te starten voordat ik aan mezelf gewerkt heb.
We hebben knallende ruzies waarna hij mij 3 dagen volledig kan negeren, dat frustreert me en ik laat mij dan leiden door mijn emoties en zeg dingen waar ik later spijt van heb.
Ook twijfel ik aan mezelf of ik psychisch wel helemaal goed in elkaar zit en of er iets mankeert aan mij. Het voelt alsof mijn hoofd overuren maakt en ik niet tot rust kan komen. Ik maal enorm en maak me zorgen...
zaterdag 30 maart 2019 om 22:13
Soms maak je fouten die je terug zou willen draaien maar dat kan niet. Ik ben 32 en heb 10 jaar een relatie gehad vanaf mijn 22ste dus.. ik wil nog heel graag kinderen want die heb ik nog niet en je kan je voorstellen.. bij een leeftijd van 32 moet je toch gaan opschieten.. ik ben verliefd op deze man en ik voel het moet ik hem dan laten gaan omdat het te snel is?
zaterdag 30 maart 2019 om 22:14
Dat is het patroon in je leven. Neem verantwoordelijkheid voor jezelf en ga achterhalen waarom je het steeds maar niet weet, domme dingen doet en hoe je wel tot beslissingen kan komen.
Zeker gezien je leeftijd.
Het was overigens niet onaardig, gewoon een vraag.
anoniem_382861 wijzigde dit bericht op 30-03-2019 22:15
3.23% gewijzigd
zaterdag 30 maart 2019 om 22:16
Ik ben hier niet om bevooroordeeld te worden hoorr! Je kan toch ook gwn een bruikbaar advies geven ipv zoon reaktie als dese?lievezuster schreef: ↑30-03-2019 18:56Omg.. geen medelijden..
Aan de andere kant is het toch niet groener he??
Succes ermee
zaterdag 30 maart 2019 om 22:18
Oke sorry.. maar hoe kan ik dat doen dan? Want dat weet ik niet ..
zaterdag 30 maart 2019 om 22:21
Ik ben hier voor advies en niet om van jou een oordeel te krijgen dus kom met iets bruikbaars i.p.v. iets wat ik al wistSweetFirefly schreef: ↑30-03-2019 20:44O, jij bent die vreemdganger.
Geen medelijden van mijn kant. En trouwens, je hebt niet eens het respect om te reageren op de posts die in je topics worden gedaan.
Loepen.
zondag 31 maart 2019 om 08:36
zondag 31 maart 2019 om 08:48
Ok, advies. Word volwassen, zorg dat je zelfstandig wordt, ga niet vreemd in een relatie, besef dat je zelf verantwoordelijk bent voor de situatie waar jij nu in zit en leer dus met de gevolgen te dealen en maak die fouten niet nog een keer, begin geen relatie omdat je een kinderwens hebt, doe andere mensen geen pijn, doe eens aan zelfreflectie en leer incasseren en groei als mens.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 31 maart 2019 om 09:40
Kort, krachtig en allesomvattendSweetFirefly schreef: ↑31-03-2019 08:48Ok, advies. Word volwassen, zorg dat je zelfstandig wordt, ga niet vreemd in een relatie, besef dat je zelf verantwoordelijk bent voor de situatie waar jij nu in zit en leer dus met de gevolgen te dealen en maak die fouten niet nog een keer, begin geen relatie omdat je een kinderwens hebt, doe andere mensen geen pijn, doe eens aan zelfreflectie en leer incasseren en groei als mens.
zondag 31 maart 2019 om 10:13
Mee eens.SweetFirefly schreef: ↑31-03-2019 08:48Ok, advies. Word volwassen, zorg dat je zelfstandig wordt, ga niet vreemd in een relatie, besef dat je zelf verantwoordelijk bent voor de situatie waar jij nu in zit en leer dus met de gevolgen te dealen en maak die fouten niet nog een keer, begin geen relatie omdat je een kinderwens hebt, doe andere mensen geen pijn, doe eens aan zelfreflectie en leer incasseren en groei als mens.
En wees eens eerlijk tegen jezelf (en anderen).
Ik denk dat je diep in je hart wel weet wat je wilt maar je bent bang om ernaar te leven, waardoor je vaak kiest voor korte termijn oplossingen die niet werken in dit soort zaken.
Goed idee ook om hulp te zoeken bij een psycholoog om dit patroon te doorbreken. Vind het gevaarlijk dat je het idiote gedrag van jouw partner accepteert. Als jij jezelf niet tegen dit soort gedrag beschermt, zul je daar op dit moment een eventueel kind ook niet tegen beschermen.
Wacht tot je klaar bent met werken aan jezelf.
zondag 31 maart 2019 om 10:20
zondag 31 maart 2019 om 21:34
Haastige spoed is zelden goed. In het geval van relaties en kinderen zelfs nooit. Begin aan kinderen in een overhaaste relatie en je kan praktisch garanderen dat je een jaar later een alleenstaande moeder bent die je ex alleen nog met moeite een financiele poot uit kan draaien en waarmee je verder over de hoofden van je kind(eren) kan gaan vechtenCarlamaat schreef: ↑30-03-2019 22:13Soms maak je fouten die je terug zou willen draaien maar dat kan niet. Ik ben 32 en heb 10 jaar een relatie gehad vanaf mijn 22ste dus.. ik wil nog heel graag kinderen want die heb ik nog niet en je kan je voorstellen.. bij een leeftijd van 32 moet je toch gaan opschieten.. ik ben verliefd op deze man en ik voel het moet ik hem dan laten gaan omdat het te snel is?
zondag 31 maart 2019 om 21:47
ontmoet en slaap regelmatig bij hem. Toch loopt het tussen ons ook niet lekker en hebben we veel discussies en ruzies om het feit dat hij mijn sociale netwerk nog niet heeft ontmoet en ik dat tegenhou omdat iedereen in mijn omgeving het te snel vind om een nieuwe relatie te starten voordat ik aan mezelf gewerkt heb.
Misschien is dat zo. Maar als je echt verliefd op elkaar bent, is dat gevoel te sterk om te negeren en moet je het nemen zoals het is. Stel hem gewoon voor aan je vrienden. Het is jouw keuze, jouw leven en jouw vrienden moeten dat gewoon respecteren.
Vergeet niet dat je vaker spijt krijgt van dingen die je NIET gedaan hebt, dan van de dingen die je WEL gedaan hebt.
Er zijn gevallen waarbij het verstand moet zegevieren, maar in dit geval zeg ik dat je beter bij je gevoel kunt blijven.
Misschien is dat zo. Maar als je echt verliefd op elkaar bent, is dat gevoel te sterk om te negeren en moet je het nemen zoals het is. Stel hem gewoon voor aan je vrienden. Het is jouw keuze, jouw leven en jouw vrienden moeten dat gewoon respecteren.
Nee, want daar krijg je eeuwig spijt van.
Vergeet niet dat je vaker spijt krijgt van dingen die je NIET gedaan hebt, dan van de dingen die je WEL gedaan hebt.
Er zijn gevallen waarbij het verstand moet zegevieren, maar in dit geval zeg ik dat je beter bij je gevoel kunt blijven.
maandag 1 april 2019 om 13:19
Je moet niet aan kinderen beginnen als je je eigen leven niet op orde hebt. Eerst ga je vreemd, nu woon je bij je ouders, je maakt steeds ruzie met je vriend en je denkt aan kinderen?!Carlamaat schreef: ↑30-03-2019 22:13Soms maak je fouten die je terug zou willen draaien maar dat kan niet. Ik ben 32 en heb 10 jaar een relatie gehad vanaf mijn 22ste dus.. ik wil nog heel graag kinderen want die heb ik nog niet en je kan je voorstellen.. bij een leeftijd van 32 moet je toch gaan opschieten.. ik ben verliefd op deze man en ik voel het moet ik hem dan laten gaan omdat het te snel is?
Je hebt een kind nu niks te bieden, los eerst je problemen op.