Date loopt te hard van stapel.
zondag 31 maart 2019 om 01:49
Sinds kort date ik een leuke man, via Tinder ontmoet. Begon heel spontaan door zomaar een drankje te doen. Aan mijn kant was het gezellig maar ook niet super bijzonder. Van zijn kant ligt het anders. Ik heb het idee dat het vanuit hem liefde op het eerste gezicht was. Na de eerste date stuurde hij berichtjes van dat hij nog nooit zo’n erge klik had gevoeld via een Tinder date, zoals ik zei ik vond het gezellig maar dat Wow gevoel had ik zeker niet. Hierna zijn we nog een tweede keer wat gaan drinken en dit zelfde gevoel is gebleven. Ik wil nu niet arrogant overkomen maar hij stuurt telkens berichtjes van ‘nu ik jou ontmoet heb is mijn leven compleet’ en hij is zeer complimenteus. Hartstikke leuk natuurlijk maar ik vind het best heftig na 2 dates. Het is wel een leuke man dus ik wil hem wel een kans geven maar vanuit mijn kant ben ik nog niet verliefd en weet nog niet of het een potentieel relatiemateriaal is. Ik sluit dit niet uit maar dat hij loopt best hard van stapel en ik ben bang dat dit snel een afknapper wordt. Heb ook al meermalen gezegd dat ik het liever nog wat rustig aan doe zodat we elkaar wat beter kunnen leren kennen maar hij blijft die extreme appjes maar sturen.
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, hebben jullie raad?
Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet, hebben jullie raad?
zondag 31 maart 2019 om 13:43
Wanneer je er al zo mee om moet gaan na 2 dates.Vlinder95 schreef: ↑31-03-2019 12:24Bedankt voor al jullie reacties! Ik zal wat beantwoorden. Hij is 27 en ik 24, aan jeugdig enthousiasme kan het dus niet liggen.
Ik heb dus wel verschillende keren op die appjes gereageerd met bijv ‘ niet te hard van stapel lopen of niet gelijk hoge verwachtingen krijgen’ dan reageert hij wel met ja hebt gelijk maar bij wijze van spreken 5 minuten later begint hij weer.
Heb niet letterlijk gezegd dat ik me erg stoor aan al die appjes, maar het is een goed idee om dat via de telefoon duidelijk te maken en kijken hoe hij reageert.
Als hij hierna nog niet verandert is het zeker geen match want dan respecteert hij mijn grenzen niet en is hij alleen maar met zn eigen geluk bezig
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 31 maart 2019 om 13:49
Waarom zou je nog een x afspreken? Die boodschap is helemaal niet duidelijk. Ik vind je niet leuk maar misschien gaat dat nog komen? Zoiets.....nou als hij hapt dan weet je tenminste zeker dat hij een wanhopig persoon is zonder enige zelfvertrouwen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 31 maart 2019 om 15:46
Ik vond t in mijn date-periode raar als mannen na 1 of 2 ontmoetingen dat soort dingen begonnen te zeggen. Ik vond t onaantrekkelijk en het deed me ook wel een beetje twijfelen aan hun emotionele gezondheid. Het geeft je het gevoel dat als je na 2 dates zou zeggen dat t m toch niet wordt, hij gaat reageren alsof je zn leven geruïneerd hebt, ofzo.
Dat gezegd hebbende, het is ongelijkwaardig en ongemakkelijk en vlgs mij nooit een goed begin van een eventuele relatie. Ik zou er niet mee doorgaan als ik jou was. Waarom zou je? Je hebt niet het wow gevoel en knapt door zijn berichtjes vlgs mij alleen maar verder af.
Dat gezegd hebbende, het is ongelijkwaardig en ongemakkelijk en vlgs mij nooit een goed begin van een eventuele relatie. Ik zou er niet mee doorgaan als ik jou was. Waarom zou je? Je hebt niet het wow gevoel en knapt door zijn berichtjes vlgs mij alleen maar verder af.
zondag 31 maart 2019 om 16:51
Wat is er arrogant aan om zijn wanhopige teksten te vermelden? Geloof me, die teksten gaan niet over jou want hij kent je niet. Ze gaan over een ideaalbeeld van jou en jullie potentiële relatie. Na twee dates kun je elkaar superleuk vinden maar het leven compleet maken? Dat slaat echt nergens op.
Grote kans dat er iets niet helemaal pluis is. Wat zegt hij trouwens als je aangeeft dat zijn teksten too much zijn?
Grote kans dat er iets niet helemaal pluis is. Wat zegt hij trouwens als je aangeeft dat zijn teksten too much zijn?
zondag 31 maart 2019 om 20:32
Nee heb nog geen seks gehad, alleen een korte kus. Hij begint nu ook al met lieverd etc te praten. Ik ga het afkappen, hij begrijpt mijn boodschap dat ik dit too much vind duidelijk niet en als ik er in een later stadium mee stop ben ik bang dat het een groot drama wordt voor hem. Wel goed voor m’n ego dat ie zo over de top complimenteus doet haha maar wel een rare vent in dit opzicht.
zondag 31 maart 2019 om 20:34
Dat doet hij wrs bij elke vrouw die interesse toont. SorryVlinder95 schreef: ↑31-03-2019 20:32Nee heb nog geen seks gehad, alleen een korte kus. Hij begint nu ook al met lieverd etc te praten. Ik ga het afkappen, hij begrijpt mijn boodschap dat ik dit too much vind duidelijk niet en als ik er in een later stadium mee stop ben ik bang dat het een groot drama wordt voor hem. Wel goed voor m’n ego dat ie zo over de top complimenteus doet haha maar wel een rare vent in dit opzicht.
Heel verstandig, dit gaat dan idd een drama worden en wrs niet alleen voor hem.
zondag 31 maart 2019 om 20:37
Heel goed dat je het afkapt.Vlinder95 schreef: ↑31-03-2019 20:32Nee heb nog geen seks gehad, alleen een korte kus. Hij begint nu ook al met lieverd etc te praten. Ik ga het afkappen, hij begrijpt mijn boodschap dat ik dit too much vind duidelijk niet en als ik er in een later stadium mee stop ben ik bang dat het een groot drama wordt voor hem. Wel goed voor m’n ego dat ie zo over de top complimenteus doet haha maar wel een rare vent in dit opzicht.
zondag 31 maart 2019 om 23:43
Ja, dat wil ik ook wel weten.
Goed dat je het afkapt inderdaad. Er werd gezegd dat hij na de eerste keer seks de biezen zou pakken, maar ik ben juist bang voor andersom. Dat je er nooit meer van af komt en eindigt met een stalker. Nu nog niet hoor, maar wel als je het door laat etteren.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.