Chocoladetopic

28-03-2019 12:42 160 berichten
Wat is de lekkerste chocolade? Hou je van gevulde chocolade of juist niet? Is witte chocolade wel echte chocolade? En waarom is zeezout tegenwoordig zo'n hype dat het overal in moet?
Alle reacties Link kopieren
Confhettie schreef:
28-03-2019 19:32
Dit blijft voor mij de allerlekkerste: https://www.cotedor.nl/producten/tablet ... ryId=12521

(Cote dÓr melk gekarameliseerde amandelen) :heart:

Verder Milka caramel en Lindt, altijd melkchocolade. Tony is aan mij niet besteed.
Oh die met gekarameliseerde amandelen is ook zo lekker! Ga snel een stukje pakken :-D
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat pas vies is? Zeevruchten van Guylian :pukey: . Hier noemen we dat Botlek-chocolade, brrrrr, zo chemisch.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Sri-is-back-now schreef:
29-03-2019 01:15
Weet je wat pas vies is? Zeevruchten van Guylian :pukey: . Hier noemen we dat Botlek-chocolade, brrrrr, zo chemisch.
:rofl:
Ik ben zelf dol op Milka bubbly
Alle reacties Link kopieren
Sri-is-back-now schreef:
29-03-2019 01:15
Weet je wat pas vies is? Zeevruchten van Guylian :pukey: . Hier noemen we dat Botlek-chocolade, brrrrr, zo chemisch.
:HA:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Mijn favo merken chocolade zijn Lindt en Milka.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
:'( ik had dit topic liever niet gevonden...
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
in Scheveningen. :yum:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ja, het is me ook een raadsel voor wie het zeebanket in de winkel ligt, want ik vind het niet te hachelen. Ik blijf liever dik door dingen te eten die lekker zijn.
Alle reacties Link kopieren
Deze laatst ontdekt... Heerlijk!
Afbeelding
The eyes are useless when the mind is blind.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een maandelijkse abo op de lindchokoladenclub :hyper: (helaas voor de lindtliefhebbers; ze verzenden alleen in dld en oostenrijk.. gelukkig woon ik in dld !:mrgreen: )
Ik heb vandaag Leonidas paaseitje gekocht, ben benieuwd
hoink123 schreef:
31-03-2019 18:19
Ik heb vandaag Leonidas paaseitje gekocht, ben benieuwd
ik heb er vandaag 2 op, en smaakten heerlijk! Heb je er ook een boekje bij gekregen, met welke kleur welke smaak is?
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oef....veel lekkers!
Hier favoriet:

Lindt- chili dark chocolate, 85% en de ginger variant
Cote d'Or- bonbonbloc witte chocola met praline (vreetbui chocola)
chocoladetaartje van de Jumbo
mokkaboontjes

wit/melkchocola vind ik over het algemeen veel te zoet....
samen sta je sterker
Ik zweer bij Rolo.
Sri-is-back-now schreef:
29-03-2019 01:15
Weet je wat pas vies is? Zeevruchten van Guylian :pukey: . Hier noemen we dat Botlek-chocolade, brrrrr, zo chemisch.
Die vind ik stiekem heel lekker. Maar ik hou ook van goede chocola.
Ik had eens een bonbonbloc met pistachepraliné erin en die was echt het allerlekkerst. Ik kreeg hem, maar ik heb hem nog nooit in de winkel gezien.
Ik ben gek op chocola zowel melk als puur. Bij bonbons vind ik puur het lekkerst met een lekker vulling. Witte chocola vind ik helemaal niks. Milka vind ik helemaal niks en de koetjesrepen van vroeger ook niet. Chocoladejenever vind ik ook lekker. De chocolade drank van het merk Gianduia vind ik echt niks.
Alle reacties Link kopieren
Oooohh leonidas paaseitjes wil ik ook! Maar hier geen verkooppunt in de buurt en de verzendkosten zijn 9,95 zag ik in de webshop en ik heb sowieso een no buy.. nou baal ik :cry:
Sri-is-back-now schreef:
29-03-2019 01:15
Weet je wat pas vies is? Zeevruchten van Guylian :pukey: . Hier noemen we dat Botlek-chocolade, brrrrr, zo chemisch.
Dat vind ik van koetjesrepen.
Wat een inferieure troep is dat. Je bent gewoon een naarling als je dat aan je kinderen geeft.
Alle reacties Link kopieren
Vesper- schreef:
31-03-2019 19:42
Dat vind ik van koetjesrepen.
Wat een inferieure troep is dat. Je bent gewoon een naarling als je dat aan je kinderen geeft.
Ik kreeg ze vroeger als kleuter altijd van de buurvrouw. Ze smaken nostalgisch. Smerig, dat wel, maar nostalgisch.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Vesper- schreef:
31-03-2019 19:42
Dat vind ik van koetjesrepen.
Wat een inferieure troep is dat. Je bent gewoon een naarling als je dat aan je kinderen geeft.
Dat is geen chocola. Dat is cacaofantasie :cry:
Net als "boterhamkorrels"
Marana-- schreef:
28-03-2019 19:20
Ik vind het best opvallend hoe gewone, goedkopere, merken chocolade het toch heel goed doen blijkbaar. Ik eet dat ook wel graag hoor, maar als het gaat om wat ik echt lekkere chocolade vind dan denk ik toch niet aan Merci, After Eight of Milka.
Merci en Milka is toch vrij prijzig? :$
Maar ik heb verder ook geen verstand van chocola, en ben ook fan van de cacao-fantasie hagelslag boterhamkorrels die werden genoemd ;-D , de bruin/witte door elkaar :D

Zeebanket en koetjesrepen vind ik dan wel weer vreselijk.
Maura1984 schreef:
31-03-2019 18:45
Die vind ik stiekem heel lekker. Maar ik hou ook van goede chocola.
Ik had eens een bonbonbloc met pistachepraliné erin en die was echt het allerlekkerst. Ik kreeg hem, maar ik heb hem nog nooit in de winkel gezien.
Oh, dat klinkt goed! Ik vind de pistache 'magnums' van de Aldi erg lekker, evenals de panna cotta-framboos variant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven