Alleen naar Cyprus
zondag 31 maart 2019 om 23:02
Hallo, even een vraag. Ik, vrouw van 44 jaar, wil in juni een weekje weg naar de zon, alleen. Cyprus staat nog op mijn wensenlijst om eens heen te gaan. Wie van jullie kan me vertellen of dit een aanrader is? Kom je daar in je eentje op een terras of bij een barretje snel in contact met andere mensen? Ik denk aan Ayia Napa omdat hier in de avonduren een levenig centrum schijnt te zijn en een mooi strand.
Vorig jaar in Frankrijk zat ik op een camping met mijn zoon. Hij had snel aansluiting met leeftijdsgenoten, maar op een familiecamping had ik dat dus niet als vrouw alleen, ondanks dat ik iedere avond naar voren ging waar de entertainment was. Het zijn op een camping toch gezinnen met elkaar.
Eventueel andere tips voor Zuid Europa zijn ook welkom, waar een ongedwongen sfeer heerst. Alvast bedankt.
Vorig jaar in Frankrijk zat ik op een camping met mijn zoon. Hij had snel aansluiting met leeftijdsgenoten, maar op een familiecamping had ik dat dus niet als vrouw alleen, ondanks dat ik iedere avond naar voren ging waar de entertainment was. Het zijn op een camping toch gezinnen met elkaar.
Eventueel andere tips voor Zuid Europa zijn ook welkom, waar een ongedwongen sfeer heerst. Alvast bedankt.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
zondag 31 maart 2019 om 23:26
Neem gewoon je e-reader mee en een tablet om netflix te kunnen kijken en ga wat van het eiland zien overdag. Denk dat zulke bestemmingen vooral door koppels of gezinnen gekozen worden. Of wil je op zoek naar een local ipv naar toeristen? Vrouwen zullen altijd wel aandacht krijgen van mannen als dat je ding is.
zondag 31 maart 2019 om 23:51
Nee, ik ben niet perse op zoek naar mannenaandacht. Graag hoor ik of Cyprus een bestemming is waar veel mensen alleen heenreizen. Misschien heb je wel gelijk, Redbulletje, dat dit een bestemming is die voornamelijk door koppels of gezinnen wordt bezocht.
Singlereizen heb ik naar gekeken, maar geen vertrekdata in mijn specifieke vakantieweek. Ik ben maar 1 week vrij, dus moet perse op zaterdag of zondag vertrekken voor een week weg.
Singlereizen heb ik naar gekeken, maar geen vertrekdata in mijn specifieke vakantieweek. Ik ben maar 1 week vrij, dus moet perse op zaterdag of zondag vertrekken voor een week weg.
Het ware te wensen, dat alle mensen, hun eigen gebreken wat beter bekeken. Dan zouden ze het wel laten om over andere mensen te praten!!
maandag 1 april 2019 om 00:12
Ik zou eerlijk gezegd Cyprus links laten liggen als vrouw alleen, een vriendin van me vond de mannen daar behoorlijk opdringerig. Ik kan je Sicilië heel erg aanraden, daar zijn alle mensen ontzettend vriendelijk en je hebt een fantastische treinverbinding waardoor je zo over het hele eiland kunt reizen binnen een paar uurtjes.