Buurman steelt van ons

02-04-2019 09:33 176 berichten
Buurschap
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2019 16:51
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
De buurman confronteren, als hij dan nog steeds ontkent zou ik aangifte doen. Je hebt tenslotte bewijzen dat de buurman gestolen heeft. Sloten hierna vervangen en nooit meer een buurman vertrouwen...
Misschien weet de psychiatrisch verpleegkundige er meer van?
je geeft ze een vis en ze pakken je hele hand , zoiets ?
S-Meds schreef:
02-04-2019 10:12
ga even langs de huisarts.
+100
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
mathewh-92 schreef:
02-04-2019 10:16
De buurman confronteren, als hij dan nog steeds ontkent zou ik aangifte doen. Je hebt tenslotte bewijzen dat de buurman gestolen heeft. Sloten hierna vervangen en nooit meer een buurman vertrouwen...
Ik dacht al.. wat gaat het hard met die wc rollen!
Maar nu weet ik het.. het zijn de buren die mijn voordeursleutel hebben..
En ik zou ook zweren dat ik nog kippensoep in huis had.. ik zie het nergens meer staan..
Zie je nou wel??
Natuurlijk is het gewoon een dief. Maar je moet nog een hele tijd overweg kunnen met de buurman; kwaaie buren kunnen elkaar het leven heel zuur maken dus voorlopig zou ik geen aangifte doen.

Ik zou in plaats daarvan geen gelegenheid meer geven. Zet een nieuw veiligheidsslot op je deur, berg het oude slot zorgvuldig op zodat je hem weer terug kan zetten als je verhuist.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
2019 schreef:
02-04-2019 09:37
O, ik zie het al.. Jij bent het. Een nieuw slot was stukke goedkoper dan videoregistratie.
Ja, dat ben ik! Ben jij dat? Wat leuk! Oude vriend!
Het-groepje schreef:
02-04-2019 10:06
Vreemd dat je het missen van een rol toiletpapier minder erg vindt dan een man die in je huis loopt.
En al die moeite doet om videobeelden te vergaren maar niet je slot vervangt.
:HA:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Westmallert schreef:
02-04-2019 10:16
Misschien weet de psychiatrisch verpleegkundige er meer van?
Zal zeker aan haar voorleggen. Ze kan zich goed in dat soort gevallen inleven! Echt een prof!
Zo'n Ring app + bel is ook handig.
Pindakaasjes schreef:
02-04-2019 10:19
Ik dacht al.. wat gaat het hard met die wc rollen!
Maar nu weet ik het.. het zijn de buren die mijn voordeursleutel hebben..
Het is echt lullig: hij heeft de laatste gepikt, anders had ik dat nooit opgemerkt. Dom hè!
retrostar schreef:
02-04-2019 10:34
Zo'n Ring app + bel is ook handig.
dan kun je nog praten ook als hij door de voordeur komt ja ,zit wel wat vertraging op
Olina schreef:
02-04-2019 10:26
:HA:
Zoals ik zei " mijn man gelooft niet in diefstal. Nu wel. Nu gaat hij de slot vervangen. Zelf kan ik niet.
Je hebt hem zelf toegang verschaft door hem een sleutel van jullie woning te geven. Nu is het nog weinig van waarde wat hij steelt.

Verander vandaag nog het slot.
Gewoon een briefje ophangen op de hot spots voor de buurman met de tekst ‘Lachen buurman, see you on YouTube’.
Xienix schreef:
02-04-2019 10:36
dan kun je nog praten ook als hij door de voordeur komt ja ,zit wel wat vertraging op
Dan zegt hij: "hee buuf ik leen effe een rol wc-papier van je; vind je toch wel goed?"
Mars567 schreef:
02-04-2019 10:38
Zoals ik zei " mijn man gelooft niet in diefstal. Nu wel. Nu gaat hij de slot vervangen. Zelf kan ik niet.
Iedereen kan zo'n slot vervangen... dat is zo simpel. En wat wil je man hiermee?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lemoos2 schreef:
02-04-2019 10:40
Gewoon een briefje ophangen op de hot spots voor de buurman met de tekst ‘Lachen buurman, see you on YouTube’.
Ik heb dat filmpje idd op YouTube gezet voordat mijn laptop verdwijnt
lemoos2 schreef:
02-04-2019 10:40
Leuk idee. Maar dan kan hij haar aanklagen vanwege geneuzel omtrent privacy en zulks.
We used to be friends...
Gewoon opwachten in het donker thuis.
Met je videoregistrator.
je kunt ook een kluis aanschaffen en je wc rollen daar in leggen
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Kia•Ora schreef:
02-04-2019 10:44
Iedereen kan zo'n slot vervangen... dat is zo simpel. En wat wil je man hiermee?
de buurman kan dus ook dat slot vervangen :idee:
Mars567 schreef:
02-04-2019 10:38
Een slotenmaker is zo gebeld.
Zet een gebakje klaar voor de buurman. Kan hij vast wel waarderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven