Buurman steelt van ons

02-04-2019 09:33 176 berichten
Buurschap
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-04-2019 16:51
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
97.68% gewijzigd
:idee: Zet een nieuw slot op je voordeur.
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heb je twijfels als je bewijs hebt ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O, ik zie het al.. Jij bent het. Een nieuw slot was stukke goedkoper dan videoregistratie.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 02-04-2019 09:37
47.54% gewijzigd
Dus je hebt op film staan dat de buurman bij je inbreekt? En jij vind de betrekkingen neutraal?
Ik zou de buren zeggen dat je de sleutel terug wilt. En als hij vraagt waarom dan kun je hem vertellen dat je weet dat hij zonder jullie toestemming spullen uit jullie huis neemt en dat je dat niet meer wil in de toekomst.
Ik zou de sloten laten veranderen, om mee te beginnen.
Jeetje. Dit gaat niet om diefstal maar om huisvredebreuk, dat vind ik een stuk ernstiger. Ik zou er niet over na hoeven denken.
Alle reacties Link kopieren
een nieuw slot op de deur. Dat als eerste.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
02-04-2019 09:35
:idee: Zet een nieuw slot op je voordeur.
Voila, opgelost.
Dames even loepen kan geen kwaad.
Nee joh, helemaal niets doen!
Gewoon die buurman bij jullie binnen laten komen en hem naar believen je spullen mee laten nemen. Waarom zou je de sloten vervangen en waarom zou je hem ermee confronteren? Die lieverd helpt je gewoon even mee om van je spullen af te komen. Lief toch?
Eerst hem confronteren met wat je weet. Nav zijn reactie besluiten of je naar de politie gaat.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
02-04-2019 09:35
:idee: Zet een nieuw slot op je voordeur.
Dat. Een nieuwe cilinder kost bijna niks en kan je zelf in vijf minuten plaatsen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Jij maakt veel mee he??

Maar euh, bel even aan, bij de buren. Zeg:
"goh, das ook wat, ik heb hier camerabeelden, en het is net of je in ons huis was: hier kijk even mee"
2019 schreef:
02-04-2019 09:38
Dames even loepen kan geen kwaad.
Nou ik ben volledig van slag nu
2019 schreef:
02-04-2019 09:38
Dames even loepen kan geen kwaad.
:bonk:
Alle reacties Link kopieren
JonathanStrange schreef:
02-04-2019 09:37
Jeetje. Dit gaat niet om diefstal maar om huisvredebreuk, dat vind ik een stuk ernstiger. Ik zou er niet over na hoeven denken.
Dit!
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-04-2019 09:42
Maar euh, bel even aan, bij de buren. Zeg:
"goh, das ook wat, ik heb hier camerabeelden, en het is net of je in ons huis was: hier kijk even mee"
Dit inderdaad.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
En vooral confronteren waar zijn vrouw bij is?
Want mogelijk weet zij er niks van.
Echt even loepen...
Vreemd dat je het missen van een rol toiletpapier minder erg vindt dan een man die in je huis loopt.
En al die moeite doet om videobeelden te vergaren maar niet je slot vervangt.
Mijn man dacht steeds dat we eea vergeten. Ik moest nog eerst hem overtuigen dat het niet aan onze geheugen ligt.
Mars567 schreef:
02-04-2019 10:08
Mijn man dacht steeds dat we eea vergeten. Ik moest nog eerst hem overtuigen dat het niet aan onze geheugen ligt.
ga even langs de huisarts.
Eerst nog maar een vers gevangen vis langsbrengen bij deze buurman... als dat mag van je vriendin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven