Werk & Studie alle pijlers

Sfeer op werk

04-04-2019 08:38 32 berichten
Bedankt voor de reacties, ik bespreek het verder met bekenden.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-04-2019 09:13
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
88.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je werkt er al een jaar, die bescheidenheid is iets om de eerste twee weken te betrachten.
Het is niet de bedoeling dat je rustig achterover gaat leunen in het contact met je collega's, er moet gecommuniceerd worden. Jij moet met inbreng komen, daar wordt je voor betaald. Ik ben van nature heel rustig en introvert in de omgang maar op het werk moeten mensen weten wat ik vind en denk en zij moeten mij laten weten wat zij van mijn meningen en inbreng vinden, zo werkt dat.
Zou een assertiviteitscursus helpen?
naamloosjes schreef:
04-04-2019 08:54
Ik heb al een bevoegdheid, maar ik ben bezig met een tweede te halen.
Ik werk er nu 5 jaar maar nu ik een nieuwe taak heb en mijn bevoegdheid haal ben ik ook ineens onervaren. In dit vak met deze doelgroep. Ik zou voor je eigen ontwikkeling naar de feedback luisteren.
Ik koop zelf niks voor trots in dit team en vind het fijn dat collega's de moeite nemen me te adviseren, al is het niet altijd leuk.
Daar hoort dus ook de positie bij van weer starter, het is niet anders.
Ik ben geen autoriteit op dit gebied
Ik denk dat je aan zo'n houding meer hebt.
Niet dat ik 1 op 1 alles fantastisch vindt of kopieer maar hoe meer gezichtspunten hoe beter.
succes!
Meltdown...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
O kansloos dit zeg.
Tjee, ik hoop dat je je op de werkvloer anders opstelt dan hier. Want dit slaat nergens op.
Tja je opent een topic en wil eigenlijk niks met ons delen. Je kunt toch wel enige punten aangeven wat er niet lekker loopt op je werk? Misschien krijg je wel nuttige tips waar je wat aan hebt.
Nah wil ik dit topic lezen is alles verwijderd :-[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven