Pijn in de buik!
vrijdag 5 april 2019 om 11:36
Dag dames
Ik zit inmiddels in mijn derde trimester an de zwangerschap en ik word gek van de pijn in mijn buik. Het is rondom mijn navel en het voelt alsof ik een skippybal ingeslikt heb, constant een strak en onbehaaglijk gevoel wat ook door trekt naar me rug. Zitten is haast niet te doen, liggen is nog het prettigst maar wil niet de komende weken liggend doorbrengen.
Voor iemand herkenbaar? Tips?
Ernstige dingen zoals zwangerschapsvergiftiging zijn uitgesloten!
Ik zit inmiddels in mijn derde trimester an de zwangerschap en ik word gek van de pijn in mijn buik. Het is rondom mijn navel en het voelt alsof ik een skippybal ingeslikt heb, constant een strak en onbehaaglijk gevoel wat ook door trekt naar me rug. Zitten is haast niet te doen, liggen is nog het prettigst maar wil niet de komende weken liggend doorbrengen.
Voor iemand herkenbaar? Tips?
Ernstige dingen zoals zwangerschapsvergiftiging zijn uitgesloten!
vrijdag 5 april 2019 om 11:51
Ja harde buiken dacht ik eerst ook maar de pijn is echt constant en kan soms uren duren. Verloskundige geeft niet echt eenduidig antwoord en na enkele missers heb ik nog weinig vertrouwen in haar. Gelukkig ben ik overgenomen door het ziekenhuis waar ik vd week terecht kan. Misschien dat hun meer weten.
vrijdag 5 april 2019 om 12:39
Ik heb dat ook, lig nu inmiddels om die reden al wel een paar weken plat. Hoop dat ze me sneller in willen leiden want ik word er gek van
Heb echt precies dezelfde gedachte als jij, mijn baby is bovengemiddeld maar zelf pas ik gewoon mijn normale broeken en alles nog. Alles zit echt aan de binnenkant lekker organen te pletten.
vrijdag 5 april 2019 om 14:41
Balen, en verder geen andere oorzaak kunnen vinden? Word ook een beetje moe van het bankhangen en liggen maar dat is het enige wat het minst pijn doet en dan nog is het geen pretjeBoomtak2 schreef: ↑05-04-2019 12:39Ik heb dat ook, lig nu inmiddels om die reden al wel een paar weken plat. Hoop dat ze me sneller in willen leiden want ik word er gek vanHeb echt precies dezelfde gedachte als jij, mijn baby is bovengemiddeld maar zelf pas ik gewoon mijn normale broeken en alles nog. Alles zit echt aan de binnenkant lekker organen te pletten.
vrijdag 5 april 2019 om 17:07
Ik heb dit vanaf 24 weken ook gehad en in de laatste weken werd het idd erger! Bij mij waren het wel harde buiken! En die kunnen heel lang aanhouden als je geen rust neemt. Dus ik zou gewoon iets vaker plat gaan liggen en je rust nemen. Ik nam ook te weinig rust met als gevolg dat ik bijna mijn hele verlof op bed heb gelegen.
Ook groeit je buik nu extra hard dus misschien heeft het daar ook nog iets mee te maken.
Ook groeit je buik nu extra hard dus misschien heeft het daar ook nog iets mee te maken.
vrijdag 5 april 2019 om 17:30
Nee, zolang de spanning op de buik maar constant is en niet komt en gaat als een wee was het goed voor het ziekenhuis. Sterkte hoor hopelijk kom je de laatste weken nog een beetje plezierig door