Entertainment alle pijlers

90 Days To Wed en 90 days fiancé - geen spoilers s.v.p.

26-10-2018 21:39 3028 berichten
Jullie zijn van harte welkom om hier mee te schrijven over het programma '90 Days To Wed'.
Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.

De koppels momenteel op vrijdagavond zijn:
* Ashley en Jay (Jamaica)
* Colt en Larissa (Brazilië)
* Eric en Leida (Indonesië)
* Kalani en Asuelu (Samoa)
* Jonathan en Fernanda (Mexico)
* Steven en Olga (Rusland)

De koppels momenteel op dinsdagavond zijn (90 days fiancé-the other way):
* Tiffany en Ronald (Zuid-Afrika)
* Deavan en Jihoon (Zuid-Korea)
* Paul en Karine (Brazilië)
* Corey and Evelin (Ecuador)
* Jenny and Sumit (India)
* Laura and Aladin (Quatar)
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 20:37
96.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat Jonathan en Fernanda uit elkaar waren, had ik al ergens gelezen. Maar moet zeggen dat ik het ook wel erg snel vond. Zij schijnt een modellencarrière te hebben verkozen boven Jon. Ze liet wel vanalles voor zich betalen, maar ze leek best gek op hem. Dus ik vind het een beetje een apart verhaal (door Jon via Instagram verspreid).
Ben nu de Tell All aan het kijken van Before the 90 days en echt die Angela, loopt weg en is beledigd dat Michael zegt dat je respect moet hebben voor ouderen dus ook voor Angela. Tja je bent nou eenmaal niet de jongste meer helaas (wat je zelf trouwens ook al zei voordat ze de clip lieten zien) :facepalm:
LieveMona schreef:
26-01-2019 15:00
Dat Jonathan en Fernanda uit elkaar waren, had ik al ergens gelezen. Maar moet zeggen dat ik het ook wel erg snel vond. Zij schijnt een modellencarrière te hebben verkozen boven Jon. Ze liet wel vanalles voor zich betalen, maar ze leek best gek op hem. Dus ik vind het een beetje een apart verhaal (door Jon via Instagram verspreid).
Ze heeft dan wel haar tieten laten vergroten op de kosten van Jon. Een carriere als model zie ik niet zitten voor haar want daar moet je toch wel knapper voor zijn wat zij bepaald niet is naar mijn mening. Zij is maar gewoon the girl next door. Zelf liet ze duidelijk blijken dat ze zelf de mooiste was bij de tell all wat zij zelf vond dus. Ik ben blij voor Jon dat hij van dat vreselijke kind af is.
Alle reacties Link kopieren
Nah dat vind ik onzin. Ik vind haar niet extreem knap, maar er zijn heel wat succesvolle modellen die minder mooi zijn.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
25-01-2019 22:30
Waarom vertikt Jay het om excuses te maken ?
Of hij is gewoon dom of hij vindt dat hij in zijn ogen niks fout heeft gedaan.

Dat excuus wat hij ook gaf, welke idioot gaat op tinder zitten om vrienden temaken het is een dating app :nope: enige vrienden die je daar maakt zijn fuckbuddys
Relax we're all crazy, it's not a competition
Malagueña schreef:
27-01-2019 07:38
Nah dat vind ik onzin. Ik vind haar niet extreem knap, maar er zijn heel wat succesvolle modellen die minder mooi zijn.
Zeker.
Walgelijk wijf die Leida.
TsumTsum schreef:
26-01-2019 22:41
Ben nu de Tell All aan het kijken van Before the 90 days en echt die Angela, loopt weg en is beledigd dat Michael zegt dat je respect moet hebben voor ouderen dus ook voor Angela. Tja je bent nou eenmaal niet de jongste meer helaas (wat je zelf trouwens ook al zei voordat ze de clip lieten zien) :facepalm:
Angela mag alleen zelf zulke dingen zeggen, anderen niet, logisch toch... Net als bij die kleermaker. Zij zei toen dat ze 'fat' was, maar oh, wat een drama toen Michael het uitlegde aan die kleermaker en haar ook 'fat' noemde.
Alle reacties Link kopieren
Heb de aflevering gisteren gezien. Ik vond het saai. Het werd pas leuk toen Larissa en Colt erbij kwamen, wel een beetje jammer dat Larissa zo zat te schreeuwen.

Wel leuk om te zien dat Larissa waarschijnlijk toch wel gek op Colt is, ze prijst hem wel steeds de hemel in, ze is wel wat heetgebakerd, maar zeker niet saai.

Overdreven dat de anderen zo theatraal wegliepen tijdens de uitzending. Jay, de vreemdganger, die tijdens het schreeuwen van Larissa plotseling opstond om vervolgens weer te gaan zitten. Ashley die Larissa trash noemt, maar zelf wel voor de camera met d'r voeten op tafel gaat zitten en flink aan het vloeken was, en ook maar geen beslissing kan nemen om de vreemdganger weg te sturen, want ze houdt nog steeds zo van Jay en wil liever nog een paar keer door hem besodemietert worden.

Asuelu, wel lief, maar hij lijkt mij toch laagbegaafd, misschien omdat hij zich niet goed kan uiten in het Engels, ik vind het i.i.g. heel onaantrekkelijk.

Fernanda en Jonathan, blijkbaar is ze nu model?. Ik vond haar beslist niet mooi met die brede mond, maar ze leken wel echt gek op elkaar dus het verbaast me wel.

Eric en Leida, ik kan begrijpen dat Eric voor zijn eigen geluk kiest, ik denk dat hij bang was dat hij geen andere vrouw meer kan krijgen en begrijp ook dat hij bang was dat ze weg zou gaan, terug naar haar luxere leven. Die dochter uit huis zetten was zeker niet netjes, maar die bende die zij (expres) had gemaakt, was ook onacceptabel. Als je weet dat er iemand in huis komt, en er een cameraploeg bij is, dan maak je er niet zo'n smerige bende van. Leida is heel assertief en gewend om haar zin te krijgen. Als ik de halve wereld rond zou hebben gereisd met mijn kleuter, mijn luxe leventje vaarwel zou hebben gezegd, tegen de adviezen van haar familie in, dan zou ik ook diep teleurgesteld zijn geweest om in zo'n smerige bende terecht te komen en dan met een volwassen dochter te moeten leven, die er smerige gewoontes op na houdt. Bovendien herinner ik me dat hij voor de komst van Leida gevraagd had om op zichzelf te gaan wonen en blijkbaar was ze ok hele weinig aanwezig in het appartement van Eric en Leida, ik heb geen medelijden met Tasha i.i.g.
Alle reacties Link kopieren
Ons Jesse zat gister als kappersmodel in Dreamschool waarin de leerlingen les kregen van barbieren. Ik had zo gelachen als iemand was uitgeschoten met die tondeuse. Helaas leek zijn kapsel na afloop nog intact terwijl hij ook ‘toestemming’ gaf om het te verpesten 🙈
Alle reacties Link kopieren
niekchic schreef:
26-02-2019 11:44
Ons Jesse zat gister als kappersmodel in Dreamschool waarin de leerlingen les kregen van barbieren. Ik had zo gelachen als iemand was uitgeschoten met die tondeuse. Helaas leek zijn kapsel na afloop nog intact terwijl hij ook ‘toestemming’ gaf om het te verpesten 🙈
Ook gezien ja, ik wist niet wat ik zag! Hij zal wel bij een casting bureau staan ingeschreven. Ik denk nog steeds dat de relatie tussen Darcy en hem compleet gespeeld was omdat het allebei "acteurs” zijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Liliane13 schreef:
26-02-2019 21:35
Ik denk nog steeds dat de relatie tussen Darcy en hem compleet gespeeld was omdat het allebei "acteurs” zijn.
Dat denk ik ook. Hij heeft een eigen page op IMDb waarbij verschillende gastrolletjes staan. Hij figureert dus veel. In zijn bio las ik dat hij vorig jaar zijn BA psychologie heeft gehaald 🙈🙊

Darcey heeft trouwens ook een eigen pagina waarop staat dat ze actrice is en is te zien dat ze meerdere dingen heeft gedaan. In vergelijking: de andere deelnemers van die serie hebben wel een page op IMDb maar geen andere activiteiten

(I know, I’m bored en kan niet slapen)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net een aankondiging van de Amerikaanse TLC dat ‘this spring’ er weer nieuwe afleveringen komen van 90 days.. happily ever after?

Met in ieder geval Pedro en Chantelle. Het belooft weer veel :rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-03-2019 09:19
Ik zie net een aankondiging van de Amerikaanse TLC dat ‘this spring’ er weer nieuwe afleveringen komen van 90 days.. happily ever after?

Met in ieder geval Pedro en Chantelle. Het belooft weer veel :rofl:
Ik ben wel een beetje klaar met Pedro en Chantel, eerlijk gezegd. Voorstukje zag er ook erg gescript uit.
Pedro en Chantelle vind ik niet leuk. Twee hysterica's bij elkaar en dan krijg je ook nog de hysterische familie van Chantelle cadeau. Zonde, want ik vond Chantelle in het begin naast mooi ook relaxt overkomen.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
08-03-2019 09:59
Ik ben wel een beetje klaar met Pedro en Chantel, eerlijk gezegd. Voorstukje zag er ook erg gescript uit.

Het hele programma is gescript, dus dit kan er dan ook nog wel bij ;)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
08-03-2019 12:50
Het hele programma is gescript, dus dit kan er dan ook nog wel bij ;)
True, maar het lag er nu wel heel dik bovenop, hoor.
In het begin had ik het idee dat het allemaal nog wel iets spontaner was. Speelt ook wel mee dat het programma de laatste seizoenen zo over de top is gegaan, dat ik er werkelijkwaar níets meer van geloof.
Alle reacties Link kopieren
Lees op insta dat op 10 mei de nieuwe serie 90 day fiance: happily ever after begint!
Alle reacties Link kopieren
Subnautica schreef:
26-03-2019 17:07
Lees op insta dat op 10 mei de nieuwe serie 90 day fiance: happily ever after begint!
Dat zou tof zijn!!! Vind Love after Lock up maar een matige vervaging op de vrijdag avond....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-03-2019 22:41
Reden: spoiler verwijderd
13.07% gewijzigd
Tralalalala
Subnautica schreef:
26-03-2019 17:07
Lees op insta dat op 10 mei de nieuwe serie 90 day fiance: happily ever after begint!
Dat is een leuk vooruitzicht!
krullen-bol schreef:
26-03-2019 17:56
Dat zou tof zijn!!! Vind Love after Lock up maar een matige vervaging op de vrijdag avond....
Ben ik met je eens. Ik vind Love After Lockup al een stuk beter dan vorige seizoen, maar 90 days to wed is stukken beter op vrijdagavond.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond en volgende week komt een tweedelige 90 days What now!
Subnautica schreef:
05-04-2019 18:14
Vanavond en volgende week komt een tweedelige 90 days What now!
Bedankt voor de tip!
ja, ga ook even kijken, ben benieuwd
Subnautica schreef:
05-04-2019 18:14
Vanavond en volgende week komt een tweedelige 90 days What now!
Bedankt! Heb meteen beide afleveringen ingesteld om op te nemen.

En 10 mei dan 90 day fiance?? Ik kon het nergens terugvinden, alleen wanneer in Amerika het nieuwe seizoen begint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven