Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Goehoed!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lekker Lil. Wat fijn dat het gelukt is.
Tralalalala, ik ben echt zo heel erg blij

Kwam vanmiddag even beneden om thee te zetten, trof mijn gezin geheel harmonieus aan: de meiden rond stapel zelf gefabriekte wentelteefjes, GG aan het strijken . Het is goed hier!

~Gaat zingend alvast wat zomerjurkjes luchten en bikini's opgraven~

Ik heb nog 4 maanden voorpret te gaan!!
*Wordt helemaal blij van lil*

Klinkt goed hoor.

Ellende op het spoor, terwijl ik niet eens over utrecht reis. *Zucht*.

nou ja als het meezit ben ik om half 7 in suupstad.

Verder met 1 persoon aan het mailen. Wel grappig. Ik hou jullie op de hoogte.

Oh ja en nog een leestip, ben met het dagboek van vogelaar bezig, vermakelijk.
Lil, wat klinkt die vurkansie heerlijk! Ik geniet gewoon even mee met de voorpret.

Suup: doet eens vertellen over mailmeneer? Zoals: doet eens een foto :-)) ???
.
Die heb ik nog nie, het gaat vooralsnog puur op tekst :-).

*zet koffie neer*.

Fijne dag, als het niet te druk is straks ga ik nog wel even langs kelder.
~zet ook hier koffie neer en morst omdat ze dat al rennend probeert te doen~

Pffffffffffffffffff...... Ook hier nauwelijks tijd om in Kroeg/Kasteel te hangen. Heul druk met werk, gisteren met een jarige Opa Bloes (75 geworden), stevig geïrriteerd door de niet aflatende AsoEx, intussen zijn we druk met uitzoeken van een vloer/gordijnen/verf/spullen én moeten we op zoek naar één of twee andere auto's. Morgenmiddag ga ik naar de notaris om mijn hypotheek over te sluiten (hoeraaaaa, de rentestand is intussen gezakt!).

Gelukkig belde de gyn gisteren met goed nieuws: omdat het uitstrijkje nu weer goed was, hoef ik pas over drie jaar weer uitgestreken te worden! "In het jaar dat je 30 wordt, dus" zei de beste man. Oil of Olaz, does it, ik zweer het je!

Vanavond koken voor Ikea-ex (die goed opknapt, gelukkig en veel hulp heeft gemobiliseert voor haar gezin) en straks voor de Voedselbank even op pad.

~duikt het kantoor in~
Tralalalalaaaaa - ik heb nog he-le-maal de voorpret!! Ik hou ontzettend van verheugen, dat komt goed uit Zo verheug ik me ook al weken een lichte versuffing vanwege over week of 2 naar Suupstad om met Suup naar Tilatoneel te gaan. Leuk leuk leuk

Ha: alleen nog op tekst: dat is zo'n leuke manier van flirten (even ervan uitgaand dat het flirten is)! Zeker als je zelf tekstig bent aangelegd, zoals ons Suup (lijkt me).

Tila, nog ernstig verzopen gisteren of viel het mee? Je hebt toch wel een goed arsenaal aan (hema) regenkinderkleding (Jip & Janneke RULE!) he? Anders hebben wij nog wel wat over volgens mij, GG koopt die dingen steeds opnieuw om mij onduidelijke redenen. Capes, jacks, broeken: you name it, we've got it.

M'nas, hoe is het nou eigenlijk met vriendje van dochter?
O, eh: Bloes negeer ik niet expres hoor, maar had ik in Kroeg al gedaan, vandaar
*rekt zich nog es lekker uit*

Ik heb vandaag een baaldag genomen en me ziek gemeld op werk. Wat heerlijk is dit! Lekker tot 12:00 in mijn bed liggen stinken en nu in joggingbroek op de bank. Het voelt bijna als vakantie...een illegale vakantie maar toch
Oh wat lekker Darly. "beterschap dan maar".

Ik word helemaal gek, hopelijk dankzij een1 aprilgrap zo niet dan gaat de beer los volgende week.
Hopelijk wel een lieve beer?

~laat de beer zich aanpassen aan het Kasteelleven~

Zo, internetdaten. Dapper, hoor..En nu flirten via de computer, ookal zo stoer. Het is lente!!!!!!

Oh Lil, wat klinkt die vakantie geweldigheerlijksuper. Zelfs ik kom ervan in de vakantiestemming, wat een vooruitzicht! ~verheugt zich op foto's van Dotta in zwempak/zwemband of willekeurig welke andere strandoutfit~

En over ontspannen kindertjes gesproken... de agenda was hier nog leeg op de elfde, dus drie keer raden wat ik nu heb ingepland voor Mops en mijzelf... . Tila, nog cadeau-ideetjes voor Jom?

Zoen voor jullie, ik ga eens aan de butler vragen wat we gaan eten vanavond!
Wat wilde ik nou toch typen?
Wat een schattige beer, zo'n beer mag los.

Hij lijkt wel een beetje op de butler

En nee als de beer waar ik op doelde los gaat is het geen lieve beer, maar vooralsnog moet het wel een 1 april grap zijn.

Leuk wordt 11 april een verkapte kasteeldate?
Zo niet, dan toch (Kasteeldate).

Aprilgrap? watdanwatdanwatdan???
zie kelder
Mims, ik zag net bij zeeman iets waar Jom absoluut gelukkig van zou worden: cars-kussentjes in de vorm van een auto dus da's een idee

Mijn arsenaal aan regenkleding begint goed te komen, geloof ik. Heb Jom zover dat ie de kikkerponcho aanwil (ipv "neeeeee! Bang! Kikkah eng!" en dan een kikker met een roodaangelopen boosbrullende kop ) en hij krijgt van een nichtje een regenpakje. Maar als je wat over hebt: graag!

Bloes, wat klink je druk en blij **smakkerd!**

Darly, foeifoeifoei, ziekmelden! Kan echt niet!

Suup, werktechnische losse beer, of gaat het internetdaten niet zo goed?

Ik moet weer op de fiets. Kijkavond op school!
Heb je nog meer cadeau suggesties?

werkbeer
Vind drie avonden in de week werken ook niet kunnen

Is egwel 1 april Suup...denk ik...
Suup: ik heb een goede tip: wisselt toch maar snel foto's uit. Zo jammer als het lijkt te klikken qua tekst, en dat er dan een lilluk gedrocht achter al die mooie mails zit :-).
.
Oh ja hoor, kom maar kasteel meeten! Gezellig!

1 april. Kannietanders! Moet wel!

Andere ideeen voor Jom:

visje-hengelen-spelletje, maar dan wel graag beetje solide uitvoering. Mk kreeg een keer een plastic versie die binnen een half uur naar z'n grootje was. Of bellenblaasdingen. Of een grote schep (zie bart smit e.d.) Zoiets?

Ik wil ook een vakantie boeken! Ik willutikwillut!

Gister trouwens officiele inboedel-garage-schade opgestuurd: bij elkaar opgeteld zo'n 600 euro schade! Wat verzamelt een mens een hoop spullen!

MK is trouwens echt aan het socializen: vandaag geluncht bij ee vriendinnetje, morgen heeft ze een verjaarspartijtje Mijn kleine grote meid!

Iemand een wijntje?
Doe mij dat wijntje maar ja. Ben kapot :-)).
.
~lijmt Marie weer aan elkaar met wijn~

Ik kan er niet bij zijn de 11de (maar ach, laat Jom toch maar zijn verjaardag vieren heur! ) want dan klussen wij er stevig op los in dat weekend. Jammer wel; dit is de zoveelste Tila-verjaardag die ik mis.

Maar we komen zaterdag eten, da's ook wat! Gezellig, kunnen we vertellen wat voor verf en wat voor vloer enzo want dat willen we die dag uitzoeken.

Suup, go go! En neeeeeee, hij is vast niet lelijk! Hij is zo knap dat hij eerst wil testen of je hem leuk vind om zijn persoonlijkheid ipv dat je valt voor zijn frontje!

~schuift Dar aan de kant~ Ben je weer beter, mop?

Lil heeft goeie plannen (en negeert mij heus echnie)! Lekker vooruitzicht zeg!

Nu maar eens aandacht geven aan die man op de bank naast mij. Niet de butler en ook geen beer....
**geeft wijntjes**

Het kapot zijn ken ik. Man, wat is mijn lijf moe maar mijn hoofd niet. Poeh.

Bloes, dat was het suffe: toen ik je vroeg om klusweekenddata en jij Joms verjaarsweekend doorgaf, ging er niet eens een belletje rinkelen! Raar he! Je gaat nog wel wat verjaardagen halen. Dat moet lukken. En anders doen we een kasteel-uniform-verjaars-weekend-meet, ooit. Komt goed.

Ooooh, leuk, klussen en kleurtjes enzo! Neem je plattegrondjes en staaltjes enzo mee?
Wie wil er koffie?
Ikke! Ben sufduf en gelukkig van gisteravond tot laat kletsen met GG over allerlei werkdingen en plannen, was leuk. Hij had net functioneringsgesprek gehad, ik heb het maandag, dat triggerde allemaal leuke gesprekkken en ideeen en dingen. Minstens helft totaal onuitvoerbaar, maar wel leuk om over te hebben.

Ik ga even in de kelder kijken, want ben nogal meganieuwsgierig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven