Speeltoestel kopen

05-04-2019 22:18 13 berichten
Waar koop je een goed houten speeltoestel? Ik zie op internet van alles, maar zijn die kwalitatief goed? Of heb je binnen een paar jaar rotte palen en een gat in je plateau?

Mag ook een winkel zijn in het oosten van Noord-Brabant, noord Limburg of in de buurt van Arnhem/Nijmegen.
Bloemenzee schreef:
05-04-2019 22:18
Of heb je binnen een paar jaar rotte palen en een gat in je plateau?
Oke, beelddenker en blijkbaar dirty mind...
Alle reacties Link kopieren
Wickey, onze is meer dan tien jaar oud (doorgeschoven van de buren met oudere kinderen) en nog in prima staat. Wel een nieuwe glijbaan aan bevestigd en nieuw schommelzitje toen wij hem kregen. De basis is nog prima.
JonathanStrange schreef:
05-04-2019 22:20
Oke, beelddenker en blijkbaar dirty mind...
Dat moet wel, zelfs ik kan er niets dirty's uit halen.

Hout is geimpregneerd en gaat jaren mee, dus voor wegrotten hoef je niet bang te zijn. Net zoals in speeltuinen zeg maar, ik zou daar ook kijken welke merken wordt gebruikt. Daar zou ik meer vertrouwen in hebben.
Wickey ziet er leuk uit en is dus ook kwalitatief goed.
In speeltuin kijken: goed idee!
Wij hebben er ook 1 van Wickey staan en heel tevreden!
In onze tuin staat er een van jungle gym, inmiddels 15 jaar oud en daarvoor zijn nog alle onderdelen/uitbreidingen te koop. Bij ons is alles nog in topconditie, plastic iets verbleekt maar niet minder stevig. Kan ik dus aanraden.
Hier ook tevreden over Wickey
Wij hebben er ook 1 van wickey en ben zeer tevreden over de kwaliteit, we hebben hem pas een jaartje maar tot nu toe vinden ze hem geweldig. Wel hebben we alles nog extra goed verankerd.
Wij hebben ook een jungle gym, showmodel van de winkel en staat bij ons ook al weer een jaar of 6. Onderdelen zijn idd nog steeds verkrijgbaar, wij hebben er vorig jaar een nieuw dakzeil voor gekocht, dat was inmiddels verweerd.

De palen komen niet echt in de grond, daarvoor heb je speciale metalen grondankers. En idd er wordt geïmpregneerd hout gebruikt. Bij veel aanbieders kun je dat hout op maat bestellen.
Wij hebben er gister 1 van wickey gebouwd. Super stevig!

Heb hem gewoon bij de dikke meneer online besteld.
We gaan ons eens oriënteren op wat we precies willen, maar wickey is dus een goed merk, jungle gym ook.
Kijk eerst eens op marktplaats. Daar hebben wij een super mooi speeltoestel op de kop getikt voor €100,-. Wel een andere glijbaan erbij gekocht. En we moesten 2 plankjes vervangen. De kinderen hebben er zoveel plezier van en het is zoveel goedkoper dan een nieuw speeltoestel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven