Mode & Beauty alle pijlers

Help! Make up erg zichtbaar

09-02-2019 14:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou hier ga ik dan maar eens, Over het algemeen ben ik niet echt een make
-up drager maar vind het af en toe wel is leuk. Nu heb ik altijd wel een probleem:

Tussen mijn wenkbrauwen zie je de make up altijd erg zitten. Het is niet echt schilverig Maar meer vlekkerig en ik vind dit totaal niet mooi maar ik weet ook niet hoe ik dit fix. Als er tips zijn zou dat heel fijn zijn.
anoniem_370959 wijzigde dit bericht op 09-02-2019 14:42
Reden: Typ fouten
0.92% gewijzigd
Hræsvelgr schreef:
10-02-2019 12:55
Om eerlijk te zijn heb ik eigenlijk geen zin meer in deels door de comments. Ik hoopte dat iemand zo wist wat het was en miss kon helpen . Maar zulke negativiteit heb ik geen zin meer. Ik draag make up voor mijn hobby . Bedankt mensen voor het normale advies ik zal maar eens advies vragen bij normale zaken maar ik hoef hier verder niks meer te horen . wat een anti make -uppers hier zeg
Ja zo jammer van dit forum. Anyway, ik heb het zelfde probleem. Als je advies hebt ingewonnen, ben ik wel erg benieuwd wat ze aanbevelen.
Is je huid droger tussen je wenkbrauwen? Of groeien er veel (dons) haartjes? Een gladmakende primer kan helpen. En op die plek minder foundation aanbrengen.

Bij mij is het ook altijd een probleemgebied, maar met de ene foundation zit het beter als de ander. Ik hou het laagje daar zo dun mogelijk en poeder daar ook niet af.
Wat zijn we weer lekker behulpzaam naar elkaar. Wat een venijn. Djeezz.
primer gebruiken inderdaad en dan met een licht vochtig sponsje je foundation aanbrengen
Lorem Ipsum
starbright schreef:
10-02-2019 00:49
Ik ben toch ook van team minder make-up. Mijn gezicht is van nature wat vlekkerig. Na eindeloos geklooi met foundations gebruik ik tegenwoordig een bb cream van Bobbi Brown. Superfijn spul, het egaliseert als het ware zonder dat je een laag ziet.

Ok, het helpt ook dat ik tegen de 40 ga en wat meer schijt aan de dingen heb.
Bb Cream is gewoon foundation.
turquasi schreef:
01-04-2019 09:48
primer gebruiken inderdaad en dan met een licht vochtig sponsje je foundation aanbrengen
Dit helpt bij mij niet. Vooral op mijn voorhoofd en tussen de wenkbrauwen (ook wel vaak in de wenkbrauwen) last van schilfertjes. :cry:
viva400 schreef:
04-04-2019 23:47
Dit helpt bij mij niet. Vooral op mijn voorhoofd en tussen de wenkbrauwen (ook wel vaak in de wenkbrauwen) last van schilfertjes. :cry:
Hoi viva400

Ik ben laats bij de douglas geweest en zij hebben me allemaal proef dingetjes gegeven die ik kon proberen en ik ben nog opzoek naar het wondermiddeltje.

Helaas heb ik ook een huidziekte dat als die de kop op komt zetten ik even geen makeup kan dragen( voor alle zeikers hier dit heeft niks met de make up te maken want van make up krijg ik het niet)

Als ik het wonder middel voor mij vind stuur ik je een PB . Want om eerlijk te zijn na de schijt van de vorige pagina heb ik geen zin om zo zeer meer op dit topic te reageren. Het wordt toch niet gewaardeerd.voor de mensen die vriendelijk na 400 hebben ge reageert dank jullie wel voor de aardige en behulpzame antwoorden
Typisch hollandse vrouwen (daarmee bedoel ik blond/donkerblond, blauwe ogen, rode wangen) zien er veel beter uit met mascara en wat concealer onder de ogen. Vooral die mascara maakt zo’n verschil...

Maar TO: ik denk dat je het misschien eens moet proberen met een vochtige beautyblender (ik heb er een van RealTechniques) en goed moet indeppen. Zo krijg ik altijd een mooi effen resultaat.
Ik gebruik een beautyblender die ik eerst met warm water vochtig maak. En dan dep ik mijn BB cream of foundation op mijn gezicht. Ik krijg daar een heel mooi resultaat mee zonder vlekken. Vooral foundation wordt niet zo 'zwaar' door de vochtige beautyblender.

Ik gebruik de BB cream van Etos en foundation van Pupa, dat is ook te koop bij de Etos.

BB cream gebruik ik voor de dagelijkse make up en foundation voor avondjes weg of wanneer het allemaal wat dekkender mag.
Hræsvelgr schreef:
05-04-2019 08:12
Hoi viva400

Ik ben laats bij de douglas geweest en zij hebben me allemaal proef dingetjes gegeven die ik kon proberen en ik ben nog opzoek naar het wondermiddeltje.

Helaas heb ik ook een huidziekte dat als die de kop op komt zetten ik even geen makeup kan dragen( voor alle zeikers hier dit heeft niks met de make up te maken want van make up krijg ik het niet)

Als ik het wonder middel voor mij vind stuur ik je een PB . Want om eerlijk te zijn na de schijt van de vorige pagina heb ik geen zin om zo zeer meer op dit topic te reageren. Het wordt toch niet gewaardeerd.voor de mensen die vriendelijk na 400 hebben ge reageert dank jullie wel voor de aardige en behulpzame antwoorden
Je laat je toch niet wegjagen ? Het zijn maar letters ;) en soms komt iets onbedoeld raar over.
Thnx iig. ben benieuwd !

Ik zal morgen op zoek gaan naar een andere beauty blender, ik heb 1 van de etos, dat werkt totaal niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven