Kapot van verdriet..
zaterdag 6 april 2019 om 09:35
Ik lees vooral een heleboel hele hoge verwachtingen.
Wat helpt in relaties is er wat realistischer naar kijken en mee omgaan. En dat geldt voor jullie beiden.
Zolang hij de lat zo hoog legt dat geen vrouw zich er aan kan meten, moet je niet eens met hem samen willen zijn. Want dat betekent altijd op je tenen moeten lopen.
Wat helpt in relaties is er wat realistischer naar kijken en mee omgaan. En dat geldt voor jullie beiden.
Zolang hij de lat zo hoog legt dat geen vrouw zich er aan kan meten, moet je niet eens met hem samen willen zijn. Want dat betekent altijd op je tenen moeten lopen.
zaterdag 6 april 2019 om 09:39
zaterdag 6 april 2019 om 09:41
Het klinkt een beetje alsof hij nog aan het aftasten was, en jij nogal aan het drammen bent geweest om meer affectie van hem te krijgen. Ik kan me voorstellen dat dat op den duur voor hem dusdanig lastig werd, dat hij het uitgemaakt heeft.
Daarnaast, als hij opzoek is naar het perfecte plaatje, dan gaat hij nog enorm teleurgesteld raken, want dat bestaat gewoon niet.
Het klinkt alsof jullie beide opzoek zijn naar een relatie zoals in romanitsche films. Dat kan alleen maar uitdraaien op teleurstelling.
Klote dat het zo gelopen is, maar helaas is dit wat het is. Probeer afleiding te zoeken en verwerk je liefdesverdriet. Laat dit een les zijn voor een volgende keer, en probeer er wat opener in te gaan ipv met hele hoge verwachtingen.
Daarnaast, als hij opzoek is naar het perfecte plaatje, dan gaat hij nog enorm teleurgesteld raken, want dat bestaat gewoon niet.
Het klinkt alsof jullie beide opzoek zijn naar een relatie zoals in romanitsche films. Dat kan alleen maar uitdraaien op teleurstelling.
Klote dat het zo gelopen is, maar helaas is dit wat het is. Probeer afleiding te zoeken en verwerk je liefdesverdriet. Laat dit een les zijn voor een volgende keer, en probeer er wat opener in te gaan ipv met hele hoge verwachtingen.
zaterdag 6 april 2019 om 09:47
+ 1Tiswa schreef: ↑06-04-2019 09:41Het klinkt een beetje alsof hij nog aan het aftasten was, en jij nogal aan het drammen bent geweest om meer affectie van hem te krijgen. Ik kan me voorstellen dat dat op den duur voor hem dusdanig lastig werd, dat hij het uitgemaakt heeft.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
zaterdag 6 april 2019 om 09:53
Nee hoor bij verre van niet (gelukkig).
zaterdag 6 april 2019 om 09:55
Misschien dat ook op relaties toepassen? Gelukkig niet perfect, dat is prima.
Want echt, dat gedram heeft NIET geholpen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 6 april 2019 om 09:58
"dat je beide eindelijk een passende partner vindt...".
Volgens mij ben je erg op zoek.
Jij had kritiek op hem, hij besefte dat hij je niet leuk genoeg vindt. Vervolgens trek je je kritiek in en vind je dat hij zijn liefde moet laten groeien.
Zo werkt het helaas niet. Hij wil niet met je verder.
Sterkte.
Volgens mij ben je erg op zoek.
Jij had kritiek op hem, hij besefte dat hij je niet leuk genoeg vindt. Vervolgens trek je je kritiek in en vind je dat hij zijn liefde moet laten groeien.
Zo werkt het helaas niet. Hij wil niet met je verder.
Sterkte.
zaterdag 6 april 2019 om 10:02
Ja begrijp ik. Maar iedereen heeft wel een paar basisdingen die hij of zij hoog in het vaandel heeft staan binnen een relatie. De rest van de leuke eigenschappen; hartstikke leuk meegenomen. Bij mindere eigenschappen die jou niet trekt; even bedenken of je dat kan/wil accepteren of niet. Die mindere eigenschappen hiad hij uiteraard ook, maar die heb ik geaccepteerd omdat de goede eigenschappen overstijgend waren.JollyRider schreef: ↑06-04-2019 09:55Misschien dat ook op relaties toepassen? Gelukkig niet perfect, dat is prima.
Want echt, dat gedram heeft NIET geholpen
zaterdag 6 april 2019 om 10:12
Wow. Eerst een verhaal over hoe geweldig en bijzonder het was, dan een verhaal over hoe hij (na amper een half jaar) jou niet genoeg affectie toonde en jouw kritiek daar op.
Het was een beginnende relatie. Wat vond je concreet dat hij niet genoeg deed? Zijn je verwachtingen wel realistisch?
Na een half jaar al van alles wat hij anders moet gaan doen....Ik begrijp best dat hij daar geen zin in had. Dat is toch nog de fase waarin het allemaal nog geweldig hoort te zijn. Dat probeer je er nu ook van te maken, maar dat was het toch niet.
Misschien, maar dat weet jij natuurlijk zelf het beste, is het tijd om je verwachtingen nog eens onder de loep te nemen.
Het was een beginnende relatie. Wat vond je concreet dat hij niet genoeg deed? Zijn je verwachtingen wel realistisch?
Na een half jaar al van alles wat hij anders moet gaan doen....Ik begrijp best dat hij daar geen zin in had. Dat is toch nog de fase waarin het allemaal nog geweldig hoort te zijn. Dat probeer je er nu ook van te maken, maar dat was het toch niet.
Misschien, maar dat weet jij natuurlijk zelf het beste, is het tijd om je verwachtingen nog eens onder de loep te nemen.
zaterdag 6 april 2019 om 10:12
Hi Tam, als iemand tegen je heeft gezegd 'ik weet niet of jij degene bent met wie ik later wil trouwen' dan is de eindfase daarmee ingeluid. Het is helaas niet anders. Hij gaat er niet voor de volle 100% voor en al ga je op je kop staan - dat groeit echt niet meer. Ik zou je graag een toverspreuk influisteren voor een happy end, maar met deze man wordt het niks. Ik kan je alleen beloven dat je verdriet echt over gaat en je tzt terugkijkt op deze kerel en je realiseert dat jij een veel leukere man waard bent. Een die niet twijfelt. En die loopt ook ergens rond! Echt waar.
zaterdag 6 april 2019 om 10:15
Tip: veel mensen, iig vrijwel alle mannen die ik ken, hebben “ze dramt NIET over hoe ik mijn liefde uit” extreem hoog in het vaandel staanTam1101 schreef: ↑06-04-2019 10:02Ja begrijp ik. Maar iedereen heeft wel een paar basisdingen die hij of zij hoog in het vaandel heeft staan binnen een relatie. De rest van de leuke eigenschappen; hartstikke leuk meegenomen. Bij mindere eigenschappen die jou niet trekt; even bedenken of je dat kan/wil accepteren of niet. Die mindere eigenschappen hiad hij uiteraard ook, maar die heb ik geaccepteerd omdat de goede eigenschappen overstijgend waren.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zaterdag 6 april 2019 om 10:33
Ik ben een vrouw en ik heb een relaties achter de rug waarbij verweten werd dat ik niet genoeg mijn liefde uitte enzo.JollyRider schreef: ↑06-04-2019 10:15Tip: veel mensen, iig vrijwel alle mannen die ik ken, hebben “ze dramt NIET over hoe ik mijn liefde uit” extreem hoog in het vaandel staan
Nou, dat was dus heel beklemmend. In het begin ga je dan bij jezelf te rade over wat je dan anders zou kunnen doen. Jezelf steeds moeten uitleggen aan je liefje dat je echt super super gek op diegene bent werd echt een smet op de relatie.
Het werkt ook averechts hoor. Het was vooral onzekerheid van de ander in mijn geval en ik ben daar te veel en te lang meegegaan waardoor die onzekerheid te belangrijk werd in de relatie.