Kapot van verdriet..

06-04-2019 09:27 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2019 10:08
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
0.00% gewijzigd
JollyRider schreef:
06-04-2019 10:15
Tip: veel mensen, iig vrijwel alle mannen die ik ken, hebben “ze dramt NIET over hoe ik mijn liefde uit” extreem hoog in het vaandel staan
Vrouwen ook hoor.
Ik vind kapot van verdriet over iemand die je te weinig affectie gaf in een korte relatie wel een beetje overdreven.

Jij bent verliefd op het idee van de perfecte relatie, en wat iemand dan voor je moet doen en wat iemand je dan moet geven, en niet op je huidige vriend.

Je bent verdrietig omdat hij niet is veranderd in jouw fantasiebeeld en je bent niet verdrietig omdat je de persoon zelf kwijt bent (je ex was namelijk toch al niet goed genoeg en dat wist je al een tijdje).

Laat het idee los van het feit dat je je perfecte relatie alleen met deze ex zou kunnen hebben.
viva-amber wijzigde dit bericht op 06-04-2019 11:27
11.43% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
winkelfanaat schreef:
06-04-2019 10:14
Ik denk dat je de relatie iets teveel geïdealiseerd hebt.
Het leek de perfecte relatie maar tussen de regels door lees ik eigenlijk alleen maar twijfels over elkaar. Claimen, verwachtingen en een man met (mogelijk) bindingsangst.
En misschien heeft hij ook wel narcisme ...je weet maar nooit. :bonk:

Of hij heeft zich tijdig beseft dat het enige wat hen bindt is dat zij allebei opzoek zijn naar het perfecte plaatje en heeft hij ergens beseft dat deze relatie daar niet aan voldoet. Ipv de andere proberen te veranderen is hij ermee gestopt. Lijkt mij een vrij normale reactie en geen stoornis. Ik heb ook wel vriendjes gehad die zeiden: heel lief die briefjes, hartjes en attente dingen maar verwacht het niet terug want ik zit zo niet in elkaar. Niet iedereen toont zijn liefde op dezelfde manier.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Echte liefde zou dit toch moeten overwinnen?
Is helaas niet gebeurd.

Sterkte met je liefdesverdriet. :hug:
Het is nu nog pijnlijk maar gaat over door de afkick.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
viva-amber schreef:
06-04-2019 11:24
En misschien heeft hij ook wel narcisme ...je weet maar nooit. :bonk:

Of hij heeft zich tijdig beseft dat het enige wat hen bindt is dat zij allebei opzoek zijn naar het perfecte plaatje en heeft hij ergens beseft dat deze relatie daar niet aan voldoet. Ipv de andere proberen te veranderen is hij ermee gestopt. Lijkt mij een vrij normale reactie en geen stoornis. Ik heb ook wel vriendjes gehad die zeiden: heel lief die briefjes, hartjes en attente dingen maar verwacht het niet terug want ik zit zo niet in elkaar. Niet iedereen toont zijn liefde op dezelfde manier.

Of iemand kan verlegen zijn door zijn of haar liefde niet te durven te tonen.
Ik kon vroeger ook weleens dichtklappen. Maar dan zou ik het niet hebben uitgemaakt.
Ik klapte dicht omdat ik erg verliefd was. Lijkt me nu niet het geval.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
winkelfanaat schreef:
Het leek de perfecte relatie maar tussen de regels door lees ik eigenlijk alleen maar twijfels over elkaar. Claimen, verwachtingen en een man met (mogelijk) bindingsangst.
Nou nou nou, of het is gewoon toch niet wat hij had verwacht.
Je wil toch niet dat iemand zijn leven voor je opoffert!

Zo wordt je volwassen en wijs en dit zeg ik niet lacherig! :hug:
Vaucluse schreef:
06-04-2019 11:58
Nou nou nou, of het is gewoon toch niet wat hij had verwacht.
Hij is zo gefixeerd op het vinden van de ware...aldus TO.
lise1985 schreef:
06-04-2019 11:15
Vrouwen ook hoor.
Dat ontken ik niet, maar van mannen weet ik zekerder dat het voor ieder exemplaar dat ik ken geldt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
S-Meds schreef:
06-04-2019 09:30
Overal waar je we zegt moet ik staan.
Luister naar dit orakel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
winkelfanaat schreef:
06-04-2019 12:23
Hij is zo gefixeerd op het vinden van de ware...aldus TO.
Als er twijfel is dan is er iets niet goed.
Je bent een drammer. Daarvoor lopen mannen weg. Iets moet groeien.

Als je in de eerste maanden al gaat trekken, loopt hij weg.

Ga in therapie. Je hebt last van iets.
Verdrietig voor je TO. Laat het los. Het heeft geen zin om het te analyseren. Hij wil niet meer. De reden maakt niet uit. En jij kan niet voor hem bepalen hoe je een relatie moet opbouwen (gevoel een kans geven etc)

Jij hebt niet lopen drammen, hij heeft ook niks verkeerd gedaan. Jullie willen beiden gewoon iets anders. Dus jullie passen niet.

Huil uit, wees lief voor jezelf, wis zijn gegevens en accepteer dat het over is.
Wat een drama om een paar maanden relatie. Daar bedoel ik dan ook de forummers mee die het hebben over 'echte liefde overwint alles en mogelijke bindingsangst. Na zo'n korte tijd ken je elkaar nog amper. Hij ging misschien in sneltreinvaart omdat hij zichzelf al zowat afgeschreven heeft. Wat ik dan ook wat overdreven vind; tegen de dertig is echt niet oud hoor. Maar goed, hij ging best snel en gebruikte al best snel grote woorden en is even zo snel tot de ontdekking gekomen dat hij je niet leuk genoeg vindt. Ieder zijn ding natuurlijk maar denk dat jullie alle twee (los van elkaar) nog wel tegen belemmeringen aan kunnen lopen met daten. Hij omdat hij dames meteen beoordeelt op geschiktheid als huwelijkskandidaat en jij omdar je tijdens de de datingfase al eisen stelt aan liefdesuitingen.
winkelfanaat schreef:
Bindingsangst, waar haal je dat vandaan? Ik lees eerder bindingsdrang. En dat hij haar gewoon niet meer leuk vindt.
vivautrecht85 schreef:
06-04-2019 16:10
Bindingsangst, waar haal je dat vandaan? Ik lees eerder bindingsdrang. En dat hij haar gewoon niet meer leuk vindt.
Ach ja, het is allemaal speculeren wat we doen he? Dit zijn van die topics waarvan de to’s het na 1 of 2 reacties laten afweten.
Maar nog even antwoord op je vraag, ik heb daar eerder al op gereageerd... TO heeft het over een ex die op zoek is naar perfecte vrouw.
Tam1101 schreef:
06-04-2019 09:36
Hij zei inderdaad ook dat hij vermoedt dat op dit moment mijn liefde voor hem sterker is dan zijne voor mij. Maar dan denk ik wel weer van, geef jezelf een kans om je gevoelens verder te laten ontwikkelen.
Nee. Doe. Het. Niet. Bespaar je de tijd,, energie en ellende. He’s just not that into you, zo simpel is het.

Wellicht heeft-ie zelfs al een andere scharrel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven