Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

EGO!

Al de hele middag beroerd en boeren
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je Mariss!!!

Even een vraagje aan de zwangere dames: hoeveel kg zijn jullie nu al aangekomen?

Ik ben nu 21wk3dg en 1.9kg aangekomen...
oh Mariss, ga je morgen weer testen? Ik blijf duimen.

Hier net de bespreking gehad voor wat betreft mijn dilemma, officieel was een meerderheid voor nr 4., maar vanwege mijn bezwaren zijn ze nu voor nr. 1 gegaan, mits alles qua werkvergunning niet te lang duurt....

pfff, een pak van mijn hart.
1,9 kg lijkt mij wel netjes mexxgirl, ik varieer zefl sowieso altijd een kilo of 2 en merk dat eigenlijk nauwelijks.
Mexxgirl, 1,9 kg is volgens mij erg netjes. Ik sta alleen bij de VK op de weegschaal (dinsdag weer) en was vorige keer 1 kg afgevallen.
Mexxgirl, ik ben nu precies 13 weken zwanger, en 6 kilo afgevallen.. haha.. maar ik denk dat het er nu wat sneller aan gaat komen, aangezien ik nu weer normaal eet..

Haha.. ik ga even gauw weer verder werken, en straks met een groep vrienden uit eten..
jeetje, 6 kg dat vind ik best veel om af te vallen, ik ga denk ik maar even in het voren eten dan....
Mexx, ik zou het echt niet weten, weet wel dat ik moet oppassen met aankomen... omdat ik overgewicht heb mag ik in totaal maar iets van 8 kilo aankomen of zo.. heb ik ergens gelezen...

Ik denk dat ik niet blij word als ik bij de VK op de weegschaal moet gaan staan... echt niet...
shit, nr 1 heeft al ergens anders een baan

bleh, ik hoop niet dat we nu voor nr 4. gaan, maar ik vrees het ergste.
En mexx, we wachten nu al weeeeken op een foto van je buikje he!!

Heb op hyves gekeken, en zie dat er een nieuwe titel is gekozen... meerderheid van stemmen! (niet mijn voorkeur, maar dat terzijde )

Zullen we daar dan maar voor gaan? Flink schrijven, dan zitten we zo weer op 5000 berichten en kunnen we weer een nieuwe bedenken Zal ik 'm morgen aanmaken?? Kunnen we er vast aan wennen.

Nee ik ga morgen niet testen GW, denk zaterdag... dag 40 Als ie dan weeeer negatief is dan kan ik 1. savonds een wijntje drinken en 2. de dokter maandagmorgen informeren.

Ben vandaag trouwens echt niet lekker, maar misschien ook wel gewoon vermoeidheid. Aangezien kerel plat ligt en nu werkelijk álles op mij neerkomt... mn hele week bestaat uit werken en huishouden. En daar word je niet vrolijk en wel moe van...

GW, wat heeerlijk dat jullie niet voor nr 4 zijn gegaan! Kan me voorstellen dat het een hele opluchting is. Heb je je standpunt een beetje goed kunnen beargumenteren??

6 kg afvallen... das veel!! Apart, je zou zeggen dat je aankomt, aangezien er iets in je groeit... maar als je steeds heel misselijk bent en weinig eet, tja.

Komen drie vrienden te eten, dus duik de keuken in (zucht)
Oh fukkerdefuk!! Nr 2 dan???
weet nog niet waar we nu voor gaan......

Een van mijn bazen heeft nr. 1 gebeld en hij had dus als iets.

We zouden het er morgen nog wel even over hebben met zijn allen, maar ik denk dat ik er niet aan ontkom...... bleh, ik kijk zelfs al rond voor een ander ZH, terwijl ik hier eigenlijk echt niet weg wil.
en aan de andere kant denk ik, doe maar, neem maar aan, ik kijk het twee maanden aan en ben weg als het me niet bevalt, er zijn gelukkig relatief veel vacatures

(maar ja, met het oog op zwanger willen worden is het natuurlijk niet ´zo handig om in je proeftijd zwanger te worden en de proeftijd is hier 6 maanden).

Als ik nu niet op mijn werk zou zitten zou ik keihard gaan janken. Heb ook absoluut geen zin in een nieuwe bespreking morgen, heb vanacht nog dienst, dus ben dan morgen vast moe, dan ga ik altijd al sneller huilen......
Joh GW je hoeft je toch niet door haar te laten wegjagen? Misschien valt het allemaal best mee. Wie weet komt ze d'r proefperiode niet eens door, gna gna! Is nummer twee trouwens helemaal niet in beeld?

Mexxgirl, ik was met 12 weken 1.2 kilo aangekomen, dus best netjes. Ik heb volgens de boekjes ondergewicht dus "moet" flink aankomen zeggen ze hier, maar dat vind ik een beetje overdreven. Als de baby maar niks tekort komt, en dat komt-ie niet!!! Jij bent trouwens weinig aangekomen zeg tot nu toe!

Marriss bij jou vind ik het trouwens ook steeds spannender worden!
leonor, ik heb een beetje angst dat nr4 wel bevalt en dat ik dan de enige ben die dat niet vindt. Nu geloof ik zelfs nog wel dat ik dan een grote stem er in heb dat ze d'r proefperiode niet door komt. Maar vind ik ook niet echt fair, iemand gaat er wel voor emigreren, en om dan na 2 maanden te zeggen, nee toch niet vind ik wel heel hard.

En bovendien ben ik dan het booswicht, ik heb haar weg gestuurd, door mij hebben mijn collega's weer meer diensten, etc, etc.

man, ik baal er echt van, ben sowieso erg emo sinds stoppen met de pil, maar sta nu weer echt op punt van janken en moet gvd nog tot morgenvroeg werken.
gw waar is nummer 2 dan gebleven in het verhaal?
* DJ Momo is moe.
momo moe van het harde werken? ik zou zeggen plof lekker op de bank vanavond! hopelijk heb je een rustig avondje!
over nr 2 waren de anderen niet zo enthousiast (geen ervaring, kwam niet enthousiast over).

Ik denk dat er niets anders op zit dan af te wachten wat ze beslissen, maar ik ben wel al even vacatures aan het zoeken..... bah, ben ik na 2 jaar eindelijk een beetje geintegreerd, heb ik net wat vrienden hier, mijn vaste dingetjes etc.....

pff, is niet goed voor me....

momo, nog moe van het vroege opstaan van gisteren?
kom op gw zover is het nog niet! misschien zijn er na haar proeftijd ook andere collega's die haar "raar" vinden, jij en je studiegenootje vinden dat niet voor niks natuurlijk!
ik weet het husky, zou me er (nog) niet zo druk over moeten maken. Maar het liest zou ik nu thuis op de bank zitten en een potje janken.
och, gw toch, laat je niet opnaaien door een eventuele nieuwe collega en wie weet valt ze reuze mee! *straalt nog wat positiviteit toe*
ook als ze op het persoonlijk vlak mee valt moet ik wel al mijn operaties met haar delen......
dat mag ook best, af en toe een potje janken lucht vaak op. alleen is dat nu op je werk niet zo handig denk ik. voor hetzelfde geld bellen ze haar dadelijk en heeft zij net als nummer 1 ook al wat anders!
ohw ja, nou ja...., nou dan...

schoppen of zo??

ik weet het ook niet, maar ik vind wel dat je je niet moet laten wegjagen, jij was daar als eerste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven