Gezondheid alle pijlers

POF (vervroegde overgang)

26-03-2009 18:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik ben Sanne 32 jaar en vorig jaar november heb ik de diagnose gekregen dat ik vervroegd in de overgang ben. Ik ben ik mei 2008 gestopt met de pil, na 18 jaar. Daarna werd ik maar niet ongesteld, van de huisarts een kuurtje gekregen, maar dat hielp niet. Ze stuurde ons door naar het ziekenhuis, omdat we graag kinderen willen en ze vond niet dat je dan een jaar moet wachten voordat je ergens naar gaat zoeken. Toen kregen we dus de uitslag. We kunnen nu alleen nog kinderen krijgen met behulp van een eicel-donor. Wie heeft daar ervaring mee of wil voor ons donor zijn?
kijk eens op freya.nl
of www.stilverlangen.com
Nee, alleen ervaring met de vroege overgang...sterkte! Hopelijk vindt je een lieve donor(es).
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
oproepjes moeten op het PRIKBORD!
een eiceldonor vinden is knap lastig, de procedure voorafgaand voor het "oogsten" van de eicellen is natuurlijk behoorlijk pittig ! en dat is niet iets wat menigeen zomaar zou doen naar aanleiding van een oproepje op internet.

De beste kans van slagen is als je iemand vind in je persoonlijke omgeving. zus / goede vriendin.

veel succes
Ik keek net op freya.nl maar daar staat letterlijk dat je op zo'n site als viva een oproepje voor eiceldonatie kunt zetten.

De donor moet je in Nederland doorgaans zelf zoeken. Dat kun je doen door in je familie en vriendenkring te vragen of iemand donor voor je wil zijn. Je kunt ook op Internet op verschillende sites oproepen zetten. Bijv. op

www.9maand.com

www.zappybaby.be

http://www.flaironline.nl/

www.margriet.nl

www.libelle.nl

www.viva.nl

www.vrouwonline.nl

En elninjoo, het is ook gewoon een vraag naar ervaringen. Dus ze heeft net zoveel recht om haar verhaal hier te doen als jij.

Sanne, ik denk niet dat je hier snel een donor zomaar tegenkomt. Maar wel zijn er een paar fijne groepjes met meiden die in de medische molen zitten waar je vast en zeker welkom bent om je verhaal te doen.
quote:Juf_Sanne schreef op 26 maart 2009 @ 18:24:

Hoi

Ik ben Sanne 32 jaar en vorig jaar november heb ik de diagnose gekregen dat ik vervroegd in de overgang ben. Ik ben ik mei 2008 gestopt met de pil, na 18 jaar. Daarna werd ik maar niet ongesteld, van de huisarts een kuurtje gekregen, maar dat hielp niet. Ze stuurde ons door naar het ziekenhuis, omdat we graag kinderen willen en ze vond niet dat je dan een jaar moet wachten voordat je ergens naar gaat zoeken. Toen kregen we dus de uitslag. We kunnen nu alleen nog kinderen krijgen met behulp van een eicel-donor. Wie heeft daar ervaring mee of wil voor ons donor zijn?Beste Sanne, ik ben 40 jaar en 2 jaar geleden na jaren medische molen moeder geworden van twee gezonde jongens via eiceldonatie. Ik zou je graag mijn ervaringen willen delen als je intresse hebt natuurlijk. Maar het beste advies wat ik je kan geven is lid te worden van Freya en dan de eiceldonatielijst. Daar tref je al je lotgenoten aan van dames die niet meer met eigen eicellen moeder kunnen worden. Er is trouwens ook een leuk boekje gemaakt voor kindjes die geboren zijn via IVF met ecd. Ik mail liever niet te veel via deze site omdat ik net een de algemene voorwaarden van viva moest accepteren dat zij mij mogen quoten nu and in de eeuwigheid. daar heb ik niet zo'n behoefte aan...veel succes ermee en belangrijk voor jou om te weten: vervroegde overgang betekent alleen maar dat je het eitje niet hebt, je lichaam kan een zwangerschap prima aan dus blijf vertrouwen houden in dat lichaam van je, bij ons was het de eerste keer raak en ja gelijk twee (twee teruggeplaatst twee blijven plakken) ondanks dat ik al 38 was in die tijd! en het zijn de mooiste kindjes van de hele wereld en ik ben helemaal hun moeder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven