Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In de boomhut van een Noorse dennenboom zeker.

kinderen/broers-van-10-en-14-slapen-tij ... ges/440847#
Wat zijn op dit forum de regels op de gezondheidspijler (en alle andere trouwens) Want je mag niet om medisch advies vragen (maar die scheidslijn is wel erg dun als je het mij vraagt en bovendien kan die pijler dan net zo goed opdoeken)
Zelfs op de kinderenpijler staat het bol van medische vragen (over koemelkallergie, eczeem, reflux, bevallen, zwangerschap, hoge bloeddruk en ga zo maar door). De hele gezondheidspijler staat vol medische vragen. Ik vind dat wat lastig merk ik. Ik had nml van de week een topic geopend nav een ander topic (mijne ging over lage bloeddruk die andere over hoge bloeddruk) mijne is verwijderd en ik kreeg een waarschuwing. Hoe werkt dat hier?
Mevrouwkweetniet schreef:
13-04-2019 13:35
Wat zijn op dit forum de regels op de gezondheidspijler (en alle andere trouwens) Want je mag niet om medisch advies vragen (maar die scheidslijn is wel erg dun als je het mij vraagt en bovendien kan die pijler dan net zo goed opdoeken)
Zelfs op de kinderenpijler staat het bol van medische vragen (over koemelkallergie, eczeem, reflux, bevallen, zwangerschap, hoge bloeddruk en ga zo maar door). De hele gezondheidspijler staat vol medische vragen. Ik vind dat wat lastig merk ik. Ik had nml van de week een topic geopend nav een ander topic (mijne ging over lage bloeddruk die andere over hoge bloeddruk) mijne is verwijderd en ik kreeg een waarschuwing. Hoe werkt dat hier?
Heb je dit op het modtopic gevraagd? XD
Lucifer2018 schreef:
13-04-2019 13:40
Heb je dit op het modtopic gevraagd? XD
Ja want dat helpt?
Mailen helpt niet eens dus ik maak mij geen illusies.
13-04-2019 13:44
Ja want dat helpt?
Nee, want deze vraag is al 200 keer gesteld. Maar hier stellen helpt ook niet.

Ik dacht eigenlijk dat het een verplaats bericht was.
Ja want dat helpt?
Niet echt. Je bent blijkbaar naar napraat verplaatst. Betekent zoveel als 'daar gaan we dus geen antwoord op geven, hup, wieberen jij'.
There is always something happening, and it's usually right now
"We weten het zelf ook niet." :sarcastic:
Een topic dat gaat over een gewonde kat, maar dat eigenlijk gaat over een TO die boos is op de hele wereld... :bonk:
Ja want dat helpt?
Nee. Ik vraag het al maanden, gewoon geen antwoord.
Leuk forum dan. Ben je mooi klaar mee.
13-04-2019 15:38
Leuk forum dan. Ben je mooi klaar mee.
Ja ach. Logica en redelijkheid moet je niet verwachten.

Soms lijkt het een beetje een sociale werkplaats klus.
Er zijn meer fora onder de zon he?
Ik snap de magnetiserende werking van hier niet. Misschien is het de instant bevrediging en de actie-reactie die sommigen hier naartoe zuigt (en vervolgens houdt) want echt leuk is het natuurlijk niet.
13-04-2019 16:28
Ik snap de magnetiserende werking van hier niet. Misschien is het de instant bevrediging en de actie-reactie die sommigen hier naartoe zuigt (en vervolgens houdt) want echt leuk is het natuurlijk niet.

Het zijn al die leuke mensen die hier zitten. :flirting:

Het klinkt vooral of het jou hier niet aan staat. En er zijn dan idd meer fora onder de zon.
Heb je het nou tegen jezelf? :?:
Hahaha ik heb het idd tegen mezelf geloof ik :proud:
Mevrouwkweetniet hangt op meer plekken het zonnetje in huis uit. Mén wat een deprimerend gezeur.
Vind jij.
Life is short. Eat dessert first.
Jest schreef:
13-04-2019 15:19
Een topic dat gaat over een gewonde kat, maar dat eigenlijk gaat over een TO die boos is op de hele wereld... :bonk:
Linkje? :flirting:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
13-04-2019 16:59
Linkje? :flirting:
overig/buurvrouw-bewust-nalatig/list_messages/440803/6
RikM schreef:
13-04-2019 16:36
Het zijn al die leuke mensen die hier zitten. :flirting:
Dit. En de dynamiek is soms echt heel grappig.
Ik vind het hier wel leuk.
Betty_Slocombe schreef:
13-04-2019 18:40
Ik vind het hier wel leuk.
Echt? Ik heb gewoon geen leven
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-04-2019 18:50
Ik ontwijk mijn leven. Nu de afwas en het stofzuigen.
Malagueña schreef:
13-04-2019 18:50
Ja, ik ook niet, maar ik heb het liever niet dat het daar nu over gaat want dan moet ik huilen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven