Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 12 april 2019 om 17:12
Oudblond schreef: ↑12-04-2019 17:11Vind ik niet raar hoor. Maar Blokker begrijpt alle jonge gezinnen en snappen zooo dat er elke ochtend een fruithapje tegen de grond gaat---> en ik kende geen enkel gezin waar een fruithapje als ontbijt gegeven werd. Ik word gewoon een beetje tegendraads als reclamemakers roepen dat ze snappen wat er in mijn leven gebeurt.![]()
Ja, dat laatste snap ik dan wel weer heel goed
vrijdag 12 april 2019 om 17:22
Ja! Helaas is man nog niet thuis en ben ik al zo vaak van mijn stoel gegleden dat ik vrees dat hij me meteen naar de eerste hulp moet brengen. Een betonnen vloer is nogal hard.Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2019 17:17Vinden jullie iemand die met zijn broek op zijn knieën naar buiten loopt ook zo erotisch? Ik zit hier te soppen in mijn stoel man.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 12 april 2019 om 17:35
Preventief tegen homo’s en lesbiennes lijkt me? Ze worden er aardig door opgeruimd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 12 april 2019 om 17:37
In een brief aan de VN laat Brunei weten dat de nieuwe wet is ingevoerd om "op te voeden, af te schrikken en te rehabiliteren in plaats van te straffen".
We maken je af! Dát zal je opvoeden, dan weet je daarna hoe je het volgens ons wel moet doen.
Hóe dan? Die lui zijn echt gestoord.
We maken je af! Dát zal je opvoeden, dan weet je daarna hoe je het volgens ons wel moet doen.
Hóe dan? Die lui zijn echt gestoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 12 april 2019 om 17:39
Ah, ik ook hoor, maar lepeltje voor lepeltje duurde langer dan gewoon die fles in die handjes duwen.Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2019 17:09Ik was qua fruithapjes van de Olvarit-kerk, dus ik ben het niet met je eens.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 12 april 2019 om 17:44
vrijdag 12 april 2019 om 17:44
vrijdag 12 april 2019 om 17:48
vrijdag 12 april 2019 om 17:53
vrijdag 12 april 2019 om 17:56
vrijdag 12 april 2019 om 18:00
Echt wel.Star² schreef: ↑12-04-2019 17:53Noorse boskat zeker.
overig/buurvrouw-bewust-nalatig/list_messages/440803
vrijdag 12 april 2019 om 18:04
Maar niet teveel fruit geven, want daar zit suiker in.Lady*Voldemort schreef: ↑12-04-2019 17:44Ja, een hele grote bak waar je je kind met fruithapje en al in zet. Even omspoelen onder de douche en klaar. Als je het kind in de bak laat tijdens het omspoelen boek je zelfs tijdwinst.
vrijdag 12 april 2019 om 19:30
Soms hoort er ook zeker in, maar in dit geval was het luiheid helaas haha.lemoos2 schreef: ↑12-04-2019 14:02Nu weet ik natuurlijk niet wat voor soort verslag het is maar wellicht op verzoek van de ouders zelf één op één overgenomen? Zoon is als verse baby ooit in het AZM opgenomen voor een observatie van 48 uur (huilbaby). Toen moest ik ook zelf omschrijven hoe het huilen van zoon klonk, hoe de voedingen verliepen die 48 uur, enz. Naast verslagen van de verpleegkundigen en hun scorelijsten.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
vrijdag 12 april 2019 om 21:44
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/ex-he ... blokkeerd/
Dit kan toch niet echt zijn
Dit kan toch niet echt zijn
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!