Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
Echt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 13 april 2019 om 22:23
De ingrediënten die je daarvoor nodig hebt zijn helaas pakjes- en zakjesgewijs niet meer verkrijgbaar. Maar wel nuttig om de geschiedenis der recept- en aankoopcultuur te kennen natuurlijk.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:11Ja, dit is de dag waarop ik blijkbaar van mijn voetstuk val. Ik vind Lee Towers leuk, ik wilde als tiener graag rijk worden en ik drink kraanwater.
Goed nieuws: ik behoor nu niet meer tot de vaste napraatkliek. Ik overweeg om random laat op de avond hier ineens heel erg onaardige zaken te posten. Maar ja, ik heb ook nog een stapel Allerhandes uit 2016 liggen die ik nog moet gaan lezen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 13 april 2019 om 22:24
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 13 april 2019 om 22:25
Wel jammer dat je mijn briljante idee negeert, dat is onbeleefd. Denk ik.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:18Ik vind dit eigenlijk een topidee, maar omdat jij een naprater bent, moet ik nu juist zeggen dat dit Uitzonder Stom is.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 13 april 2019 om 22:30
Omdat je er zo vriendelijk om vraagt, reageer ik hierbij op deze post. Ik ben stiekem nog steeds een aimabel mens.
Ik neem je voorstel in overweging.
zaterdag 13 april 2019 om 22:31
Ja, ik vermoedde wel dat het een lastige opgave voor je zou worden, dat onaardig posten.Betty_Slocombe schreef: ↑13-04-2019 22:30Omdat je er zo vriendelijk om vraagt, reageer ik hierbij op deze post. Ik ben stiekem nog steeds een aimabel mens.
Ik neem je voorstel in overweging.
Zal ik je coachen?
zaterdag 13 april 2019 om 22:34
Ik ben politiek correct en prefereer taalpolitie.Lady*Voldemort schreef: ↑13-04-2019 22:23Ja, nou weet ik het wel hoor. Taalnazi.
(Niet persoonlijk opvatten hoor, ik probeer vast een sfeertje te scheppen voor Betty's recepten)
(Karma zal zorgen dat ik je uitnodig voor een meet en dan enkel die recepten voorzet en de leidingen saboteer)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 13 april 2019 om 22:36
Leer ik je.
zaterdag 13 april 2019 om 22:37
Ja, zo komen we natuurlijk nergens.
zaterdag 13 april 2019 om 23:04
Ik erger me zo aan die Simpsonmond.doornroosje9 schreef: ↑13-04-2019 23:04Hahahahaha, mijn eerste reactie toen ik begon aan die serie. Ik heb doorgezet en vond het echt leuk.
zaterdag 13 april 2019 om 23:27
Ik moet van Nous kijken.
Hij heeft zo’n cocosnotenkop.
zondag 14 april 2019 om 02:35
Als het gaat om een zg. 'Netflix-original' dan komt dat volgens mij omdat die series gesponsord worden door de tabaksindustrie.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 14 april 2019 om 07:06
Na 9 dagen en inmiddels de vierde keer vragen om een reactie, heb ik nog steeds geen antwoord.
M.i. geven jullie hiermee de indruk je users en het forum totaal niet serieus te nemen. Dat de users hier niet blij mee zijn, lijkt me duidelijk. Maar als adverteerder zou ik zo'n forum ook direct verlaten. Zal maar niet vragen of jullie wel eens over de gevolgen van dergelijke dingen nadenken. Want als het al teveel moeite is en het forum en de users jullie te weinig interesseren om 1 vraag te beantwoorden, zal een tweede vraag beantwoorden wel helemaal een onmogelijke opgave zijn.
M.i. geven jullie hiermee de indruk je users en het forum totaal niet serieus te nemen. Dat de users hier niet blij mee zijn, lijkt me duidelijk. Maar als adverteerder zou ik zo'n forum ook direct verlaten. Zal maar niet vragen of jullie wel eens over de gevolgen van dergelijke dingen nadenken. Want als het al teveel moeite is en het forum en de users jullie te weinig interesseren om 1 vraag te beantwoorden, zal een tweede vraag beantwoorden wel helemaal een onmogelijke opgave zijn.
zondag 14 april 2019 om 08:23
zonnebloemolie schreef: ↑13-04-2019 23:27
......Het bericht wat ik nu ga schrijven wil ik later graag nog verwijderen......
Bijzonder... het beleid is dat je geen OP mag verwijderen. Elk eerste bericht van een nieuwe user, moet door jullie goedgekeurd worden alvorens te plaatsen. Zo ook in dit geval.
Waarom wordt er dan toestemming gegeven voor plaatsing, als het niet aan de regels voldoet? Als jullie daadwerkelijk zouden lezen en goedkeuren, zou je toch TO eerst attenderen op dat het verwijderen van topics niet toegestaan is.
Beter nog: schaf die wassen neus van eerste bericht goedkeuren maar af, want de spammers en trollen blijven ook niet weg. De maatregel is dus totaal niet effectief.
zondag 14 april 2019 om 08:28
De maatregel is hartstikke effectief want er zijn geen pagina's lang Chinese of Koreaanse topics geopend sinds de invoering.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑14-04-2019 08:23Bijzonder... het beleid is dat je geen OP mag verwijderen. Elk eerste bericht van een nieuwe user, moet door jullie goedgekeurd worden alvorens te plaatsen. Zo ook in dit geval.
Waarom wordt er dan toestemming gegeven voor plaatsing, als het niet aan de regels voldoet? Als jullie daadwerkelijk zouden lezen en goedkeuren, zou je toch TO eerst attenderen op dat het verwijderen van topics niet toegestaan is.
Beter nog: schaf die wassen neus van eerste bericht goedkeuren maar af, want de spammers en trollen blijven ook niet weg. De maatregel is dus totaal niet effectief.
zondag 14 april 2019 om 08:54
Dat had ook met een softwarematige controle afgevangen kunnen worden. Het is natuurlijk belachelijk dat alle eerste topics zogenaamd gecontroleerd worden, maar dat er keer op keer onderzoekjes, spam, hengeltopics, vragen om diagnoses en andere topics die niet aan de regels voldoen goedgekeurd worden. Dan doen de mods hun werk gewoon niet goed (genoeg).