Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Haaai Trotter, welkom in het warme bad dat Napraat heet :D
Waar blijven toch al die vragen die jullie steeds meenemen?
Coerage schreef:
14-04-2019 02:35
Als het gaat om een zg. 'Netflix-original' dan komt dat volgens mij omdat die series gesponsord worden door de tabaksindustrie.
Niet specifiek nee.
Trotter schreef:
14-04-2019 08:54
Dat had ook met een softwarematige controle afgevangen kunnen worden. Het is natuurlijk belachelijk dat alle eerste topics zogenaamd gecontroleerd worden, maar dat er keer op keer onderzoekjes, spam, hengeltopics, vragen om diagnoses en andere topics die niet aan de regels voldoen goedgekeurd worden. Dan doen de mods hun werk gewoon niet goed (genoeg).
Die is er nu ook. Moet je etalages zoeken. Of lantaarnpalen. Die keurig gaan nergens over. Net als zo’n beetje de rest van het ‘beleid’.
S-Meds schreef:
14-04-2019 09:44
Op Napraat.
S-Meds schreef:
14-04-2019 09:44

;)

Afbeelding
Verwijderd omdat de mods dit bericht zonder mijn medeweten verplaatst hebben naar napraat, wat ik dus niet wil
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 14:11
68.54% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
14-04-2019 10:04
Mods: waarom plaatsen jullie mijn vraag die duidelijk in het CM-topic thuishoort, zonder enige vorm van overleg naar napraat? Ik kom nooit op napraat en wil daar ook niet zijn.
Dus: willen jullie mijn post in napraat verwijderen? Hartelijk dank!

Kan je vergeten.

Of, post het over een paar uur nog eens hier, misschien heeft een andere mod dienst die je wel of antwoord geeft of je wist. Het blijft spannend.
Verwijderd omdat de mods dit bericht zonder mijn medeweten verplaatst hebben naar napraat, wat ik dus niet wil
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 14:20
87.70% gewijzigd
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 14:21
82.77% gewijzigd
14-04-2019 10:06
Ik wacht nog maar 9 dagen op een antwoord; dus die paar uur kunnen er ook nog wel bij. :rofl:

Je schiet nog net geen wortel.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 14:12
87.84% gewijzigd
Mods: waarom plaatsen jullie mijn vraag die duidelijk in het CM-topic thuishoort, zonder enige vorm van overleg naar napraat? Ik kom nooit op napraat en wil daar ook niet zijn. Welke posts van mij hebben jullie nog meer in Napraat geplaatst zonder mijn medeweten??? vind dit echt een zotte actie. Dat laat je dan toch minstens even weten aan de betreffende user zodat die kan weigeren of vragen de post te verwijderen.
Dus: willen jullie al mijn posts in napraat verwijderen? Ik heb hier zelf nl. nooit iets geplaatst en wil dit ook zeker niet. Hartelijk dank!
Waarom zoveel haat voor napraat :'-(
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Mods: waarom plaatsen jullie mijn vraag die duidelijk in het CM-topic thuishoort, zonder enige vorm van overleg naar napraat? Ik kom nooit op napraat en wil daar ook niet zijn. Welke posts van mij hebben jullie nog meer in Napraat geplaatst zonder mijn medeweten??? vind dit echt een zotte actie. Dat laat je dan toch minstens even weten aan de betreffende user zodat die kan weigeren of vragen de post te verwijderen.
Dus: willen jullie al mijn posts in napraat verwijderen? Ik heb hier zelf nl. nooit iets geplaatst en wil dit ook zeker niet. Hartelijk dank!
Helaas, je hoort nu bij die vreselijke Napraatkliek.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Helaas, mislukt.
There is always something happening, and it's usually right now
RikM schreef:
14-04-2019 09:53
;)

Afbeelding
:HA: geweldig!
Malagueña schreef:
14-04-2019 11:02
Waarom zoveel haat voor napraat :'-(
Nou... Zo gezellig is het hier niet altijd voor iedereen.
Star² schreef:
14-04-2019 10:05
Kan je vergeten.

Of, post het over een paar uur nog eens hier
Waar is hier?
Pejeka heeft een maandban te pakken wegens provoceren.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Lady*Voldemort schreef:
14-04-2019 11:25
Waar is hier?
Her en der.
Dus daar.

De antwoordmod heeft trouwens besloten om te melden dat ze al overlegd hebben en besloten hun napraatpestbeleid (dat wij -met een snik in de stem- zelf óók heel jammer vinden) zo houden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb net heel gefascineerd 15 pagina's water-topic gelezen (was er gisteravond niet, dronk water op een verjaardagsfeestje), wat een discussie!
Maar ik zag daar geen verwijzingen naar de napraatkliek? Alle andere zaken waar jullie gisteren hier op napraat over napraatten heb ik wel gezien. Was het in een ander topic dat er iets werd gezegd over de kliek van hier?
Vesper- schreef:
14-04-2019 11:22
Nou... Zo gezellig is het hier niet altijd voor iedereen.
Ik stel me nu echt een soort satanshonden met bijlen in plaats van snijtanden voor die kwijlend op onschuldige forummertjes zitten te wachten die tegen hun wil vanuit het modtopic hier binnengedreven worden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
14-04-2019 11:29
Her en der.
Dus daar.

De antwoordmod heeft trouwens besloten om te melden dat ze al overlegd hebben en besloten hun napraatpestbeleid (dat wij -met een snik in de stem- zelf óók heel jammer vinden) zo houden.

Dat heeft de CM ook al aangegeven in haar eigen topic. Alleen die leest niemand.
Marana-- schreef:
14-04-2019 11:29
Ik heb net heel gefascineerd 15 pagina's water-topic gelezen (was er gisteravond niet, dronk water op een verjaardagsfeestje), wat een discussie!
Maar ik zag daar geen verwijzingen naar de napraatkliek? Alle andere zaken waar jullie gisteren hier op napraat over napraatten heb ik wel gezien. Was het in een ander topic dat er iets werd gezegd over de kliek van hier?
Volgens mij was dat gewoon hier, op napraat zelf
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alixane schreef:
14-04-2019 11:28
Pejeka heeft een maandban te pakken wegens provoceren.
*
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 14-04-2019 11:42
5.84% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven