Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 april 2019 om 12:13
Hij praat daar echt een hoop onzin. Heel lang en veel ook.
Maar zolang dat zonder op de man of schelden ofzo gebeurt is dat niet iets banwaardigs lijkt me.
Al is negatief forummen/zuigen wel een reden om in het verleden bannen te krijgen. En dat is altijd een beetje moeilijk te verdedigen.
zondag 14 april 2019 om 12:17
zondag 14 april 2019 om 12:22
Op het mj topic ook een bericht verwijderd van hem zie ik net .
zondag 14 april 2019 om 12:25
Dat is wel net zo logisch als wat ze nu doen. Op dit topic slaat ook nergens op. Als ze dan toch forummertje pesten doen..doe dan maar overal.
zondag 14 april 2019 om 12:26
JollyRider schreef: ↑14-04-2019 12:04Omdat het te zeer voor de hand ligt? De mods vinden die berichten napraten. Dus gaan ze naar napraat.
Maar een vraag aan een mod is geen napraten hé.
Moet ik eens doen op mijn werk als ik geen zin heb om een vraag te beantwoorden, gewoon de telefoon doorverbinden naar een willekeurig ander telefoonnummer. Ik denk dat ik dezelfde dag nog op straat sta.
zondag 14 april 2019 om 12:29
Kan jij vinden, kan ik vinden, maar wat de mods vinden bepaalt wat de mods doen.Pipistrello schreef: ↑14-04-2019 12:26Maar een vraag aan een mod is geen napraten hé.
Moet ik eens doen op mijn werk als ik geen zin heb om een vraag te beantwoorden, gewoon de telefoon doorverbinden naar een willekeurig ander telefoonnummer. Ik denk dat ik dezelfde dag nog op straat sta.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zondag 14 april 2019 om 12:30
Jawel. Dat topic is niet bedoeld voor vragen over het forumbeleid, dat moet via de mail.
Het CM-topic is bedoeld voor verzoekjes aan de moderators, zoals wijzigen van topics, op anoniem gaan, etc.
zondag 14 april 2019 om 12:31
Mijn gedachten. Maar hee, het is hunnies forum.Pipistrello schreef: ↑14-04-2019 12:26Maar een vraag aan een mod is geen napraten hé.
zondag 14 april 2019 om 12:33
Jajaja...dat weten we allemaal wel hulpmod. Maar mails worden genegeerd of raken zoek (dat gebeurt al jaren en echt alleen in de modbak van Viva)
Dan is het niet zo raar als iemand toch antwoord wil en het op het modtopic zet. Het is daarmee nog steeds geen napraten. Wat mods offtopic vinden kunnen ze gewoon gummen ipv napraat te vervuilen. Of gewoon de mails eens beantwoorden.
Ze zijn zelf de oorzaak.
zondag 14 april 2019 om 12:33
Je mag nergens vragen stellen. Over de mail komt er gewoon geen antwoord.
Als je een helder en eenduidig beleid voert komen er ook niet voortdurend vragen.
zondag 14 april 2019 om 12:36
Vind je? Hij geeft gewoon zijn mening. En als dat al onder provoceren valt, schiet mij maar lek.
Maar goed, je kunt van alles vinden van dit “beleid”. En van bepaalde forummers die hier zitten.
zondag 14 april 2019 om 12:37
O tuurlijk. Stagiaires en na 6 maanden stage is er een wisseling van de wacht.
zondag 14 april 2019 om 12:38
Dat. Niks is eenduidig. Ze doen maar wat. Een stafje op het woord “zeurkont” wordt al gehonoreerd.Pipistrello schreef: ↑14-04-2019 12:33Jajaja...dat weten we allemaal wel hulpmod. Maar mails worden genegeerd of raken zoek (dat gebeurt al jaren en echt alleen in de modbak van Viva)
Dan is het niet zo raar als iemand toch antwoord wil en het op het modtopic zet. Het is daarmee nog steeds geen napraten. Wat mods offtopic vinden kunnen ze gewoon gummen ipv napraat te vervuilen. Of gewoon de mails eens beantwoorden.
Ze zijn zelf de oorzaak.
zondag 14 april 2019 om 12:42
zondag 14 april 2019 om 12:42
Pipistrello schreef: ↑14-04-2019 12:33Jajaja...dat weten we allemaal wel hulpmod. Maar mails worden genegeerd of raken zoek (dat gebeurt al jaren en echt alleen in de modbak van Viva)
Ze zijn zelf de oorzaak.
Dat ben ik met je eens, maar dit is nu eenmaal hoe het is. Waarom je daar steeds over blijven opwinden? Ik heb niet de indruk dat ze het ooit gaan veranderen.
zondag 14 april 2019 om 12:44
Tja. Zo heeft iedereen wel wat waar ie zich over opwind. Ik wind me dan weer op over belerende toontjes van zekere mannen.
zondag 14 april 2019 om 12:46
O ja dat. Sommigen. Er zijn er ook die goed te pruimen zijn.the_Wicked_Witch schreef: ↑14-04-2019 12:44Tja. Zo heeft iedereen wel wat waar ie zich over opwind. Ik wind me dan weer op over belerende toontjes van zekere mannen.
Vraag me sowieso af wat mannen 24/7 op dit forum brengt. Met ondertussen een druk gezin en bloeiende bedrijven