Napraattopic deel 110

02-04-2019 16:41 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Malagueña schreef:
17-04-2019 15:53
Ik ga niet zeggen wat ik van moeders vind die dat doen anders krijg ik het ook weer aan de stok met Solo en het is juist zo gezellig de laatste tijd :biggrin:
Moet je niet willen 8-)
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:52
Soit, ieder zijn mening uiteraard. No offence maar jullie zouden jezelf ook eens moeten lezen en dan gewoon echt alle reacties. Je zou er van schrikken (been there, done that)
Waarom zou ik schrikken van mijn eigen posts? Er is niets mis met wat ik schrijf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:54
Dat hebben jullie toen al ruim genoeg gedaan...(na dat banaannaaien en er lol over hebben)
Dat zal, ik heb werkelijk geen idee... dus hou gewoon op met je mysterische geneuzel en maak gewoon bekend wie je was en met wie je zulke problemen hebt of hou gewoon je mond dicht. Irritant gerel dit.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
17-04-2019 15:56
Waarom zou ik schrikken van mijn eigen posts? Er is niets mis met wat ik schrijf.
Jawel, schrikbarende postings doe jij! Komaan een beetje zelfinzicht zou je sieren Boem! :P
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Oudblond schreef:
Nope, maar dat vindt iedereen van zijn eigen posts tot ze teruglezen en best een spiegel voorgehouden krijgen. Had ik ook hoor, eerlijk is eerlijk.
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 15:54
Dat hebben jullie toen al ruim genoeg gedaan...(na dat banaannaaien en er lol over hebben)

Afbeelding
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 16:02
1.33% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Oh, gezellig, hebben we het over hele ouwe koeien?

En inderdaad, zeg gewoon wie je was, of stop met er naar hinten.
Kia•Ora schreef:
17-04-2019 16:00
Jawel, schrikbarende postings doe jij! Komaan een beetje zelfinzicht zou je sieren Boem! :P
:-P
6 jaar geleden, uhuh :hihi:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
the_Wicked_Witch schreef:
17-04-2019 16:01

Ze houdt van banaannaaien... ze hoopt vast dat we zo stom zijn te gaan raden.
the_Wicked_Witch schreef:
17-04-2019 16:01

Eerlijk? Ik heb echt geen flauw idee meer was mijn nick toen was en nee, da's geen gein. Ik weet alleen nog dat ik toen echt ontdaan was van die ban over dat kindergedoe (ja, lach maar) maar ik zag er serieus geen kwaad woord in.
Kia•Ora schreef:
17-04-2019 16:02
Flauw, als ik het nog wist zou ik het eerlijk zeggen.
Tuurlijk.
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 16:03
Eerlijk? Ik heb echt geen flauw idee meer was mijn nick toen was en nee, da's geen gein. Ik weet alleen nog dat ik toen echt ontdaan was van die ban over dat kindergedoe (ja, lach maar) maar ik zag er serieus geen kwaad woord in.

Tuurlijk.
Kia•Ora schreef:
17-04-2019 15:59
Dat zal, ik heb werkelijk geen idee... dus hou gewoon op met je mysterische geneuzel en maak gewoon bekend wie je was en met wie je zulke problemen hebt of hou gewoon je mond dicht. Irritant gerel dit.

Wat Kia zegt.

En welkom terug hoor :biggrin:
Kia•Ora schreef:
17-04-2019 16:02

Arme bananen :|
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 16:00
Nope, maar dat vindt iedereen van zijn eigen posts tot ze teruglezen en best een spiegel voorgehouden krijgen. Had ik ook hoor, eerlijk is eerlijk.

Loep je jezelf nu ook ff?
Je woordkeuze is best bijzonder.
Oudblond schreef:
Niet? o_o
Malagueña schreef:
17-04-2019 16:07
Arme bananen :|
Ja zielig hè. :sigh:
En mensen, niet zo onaardig. 6 jaar is gewoon een hele lange tijd om zonder aandacht van forummers door het leven te gaan. Dat moet wel even gecompenseerd worden nu. Heel begrijpelijk.
Enniewee. Over naar belangrijkere zaken. Eten.

Ik was er even niet omdat ik naar de aspergeboer was voor een pondje wit goud voor vanavond. Vandaag geoogst.
Lekker met een sausje en ei en geraspte kaas.

En aardappelen uit de oven.
Jawlensky schreef:
17-04-2019 16:09
En mensen, niet zo onaardig. 6 jaar is gewoon een hele lange tijd om zonder aandacht van forummers door het leven te gaan. Dat moet wel even gecompenseerd worden nu. Heel begrijpelijk.
Daarom zitten jullie er al zo lang, toch?
Man, man, die koeien zijn zo oud dat ze alweer gereïncarneerd zijn.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 16:12
1.49% gewijzigd
Pipistrello schreef:
17-04-2019 16:10
Enniewee. Over naar belangrijkere zaken. Eten.

Ik was er even niet omdat ik naar de aspergeboer was voor een pondje wit goud voor vanavond. Vandaag geoogst.
Lekker met een sausje en ei en geraspte kaas.

En aardappelen uit de oven.
Smakelijk!

Ik moet naar een vergadering vanavond dus doe het makkelijk: prakje van avocado en geitenkaas op toast, maar daaroverheen partjes rode grapefruit en zonnebloempitten.
doe_es-lief schreef:
17-04-2019 16:11
Daarom zitten jullie er al zo lang, toch?
Ik ben hier pas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven