Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 april 2019 om 15:56
Waarom zou ik schrikken van mijn eigen posts? Er is niets mis met wat ik schrijf.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:52Soit, ieder zijn mening uiteraard. No offence maar jullie zouden jezelf ook eens moeten lezen en dan gewoon echt alle reacties. Je zou er van schrikken (been there, done that)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 17 april 2019 om 15:59
Dat zal, ik heb werkelijk geen idee... dus hou gewoon op met je mysterische geneuzel en maak gewoon bekend wie je was en met wie je zulke problemen hebt of hou gewoon je mond dicht. Irritant gerel dit.doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:54Dat hebben jullie toen al ruim genoeg gedaan...(na dat banaannaaien en er lol over hebben)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 17 april 2019 om 16:00
woensdag 17 april 2019 om 16:01
doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 15:54Dat hebben jullie toen al ruim genoeg gedaan...(na dat banaannaaien en er lol over hebben)
anoniem_374045 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 16:02
1.33% gewijzigd
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
woensdag 17 april 2019 om 16:02
Ze houdt van banaannaaien... ze hoopt vast dat we zo stom zijn te gaan raden.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-04-2019 16:01Oh, gezellig, hebben we het over hele ouwe koeien?
En inderdaad, zeg gewoon wie je was, of stop met er naar hinten.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 17 april 2019 om 16:03
Eerlijk? Ik heb echt geen flauw idee meer was mijn nick toen was en nee, da's geen gein. Ik weet alleen nog dat ik toen echt ontdaan was van die ban over dat kindergedoe (ja, lach maar) maar ik zag er serieus geen kwaad woord in.the_Wicked_Witch schreef: ↑17-04-2019 16:01Oh, gezellig, hebben we het over hele ouwe koeien?
En inderdaad, zeg gewoon wie je was, of stop met er naar hinten.
woensdag 17 april 2019 om 16:04
doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 16:03Eerlijk? Ik heb echt geen flauw idee meer was mijn nick toen was en nee, da's geen gein. Ik weet alleen nog dat ik toen echt ontdaan was van die ban over dat kindergedoe (ja, lach maar) maar ik zag er serieus geen kwaad woord in.
Tuurlijk.
woensdag 17 april 2019 om 16:05
woensdag 17 april 2019 om 16:07
doe_es-lief schreef: ↑17-04-2019 16:00Nope, maar dat vindt iedereen van zijn eigen posts tot ze teruglezen en best een spiegel voorgehouden krijgen. Had ik ook hoor, eerlijk is eerlijk.
Loep je jezelf nu ook ff?
Je woordkeuze is best bijzonder.
woensdag 17 april 2019 om 16:11
Smakelijk!Pipistrello schreef: ↑17-04-2019 16:10Enniewee. Over naar belangrijkere zaken. Eten.
Ik was er even niet omdat ik naar de aspergeboer was voor een pondje wit goud voor vanavond. Vandaag geoogst.
Lekker met een sausje en ei en geraspte kaas.
En aardappelen uit de oven.
Ik moet naar een vergadering vanavond dus doe het makkelijk: prakje van avocado en geitenkaas op toast, maar daaroverheen partjes rode grapefruit en zonnebloempitten.
woensdag 17 april 2019 om 16:12
Ik ben hier pas.