Betrapt
woensdag 17 april 2019 om 22:19
Omdat het totaal onrealistisch is wat je voor ogen hebt.
Ik geef je op een briefje dat het je zoveelste mislukking wordt.
Je bent al zoveel jaren aan het aanklooien met jezelf en raakt steeds verder van je doel af. Wat jij nodig hebt is een goeie therapeut en begeleider die zorgt dat je wèl haalbare doelen stelt en ze ook bereikt en niet alle kanten opschiet en vervolgens faalt zoals je nu doet.
Die je leert om te disciplineren en die je afremt en bijstuurt waar dat nodig is.
In je eentje gaat je dat (in dit stadium) niet lukken. Sorry voor de harde woorden, maar gezien je voorgeschiedenis gaat dit 'm niet worden zo. Echt niet.
Je bent al zoveel jaren aan het aanklooien met jezelf en raakt steeds verder van je doel af. Wat jij nodig hebt is een goeie therapeut en begeleider die zorgt dat je wèl haalbare doelen stelt en ze ook bereikt en niet alle kanten opschiet en vervolgens faalt zoals je nu doet.
Die je leert om te disciplineren en die je afremt en bijstuurt waar dat nodig is.
In je eentje gaat je dat (in dit stadium) niet lukken. Sorry voor de harde woorden, maar gezien je voorgeschiedenis gaat dit 'm niet worden zo. Echt niet.
woensdag 17 april 2019 om 23:37
Ik denk dat mensen mij al aan het uitlachen zijn en herkennen uit al mijn reacties en topics. Bah!OopjenCoppit schreef: ↑17-04-2019 22:19Omdat het totaal onrealistisch is wat je voor ogen hebt.
Maar goed je hebt gelijk. Heb echt te veel aandacht van jullie gevraagd.
Ik wil ook een leuke toffe wijf worden.
Het komt allemaal goed. Geloof me. En ja met hulp dan kan die ook een schop onder mijn kont geven en stoppen met mezelf voorschut te zetten op een forum waarbij waarschijnlijk ik al herkend ben door al mijn dramatische levenloze levensverhalen. Oneindig.
Ik vind het alleen zo stom dat viva niet alles wil verwijderen. Kan alleen mijn reacties wissen maar niet mijn topics wissen. Echt stom dat ik het me niet eerder heb gerealiseerd.
woensdag 17 april 2019 om 23:44
Huh? Ligt dit nou aan mij? Lees je wel hoe TO reageert? Ik snap geloof ii niet zoveel van sommige reacties. Wellicht mis ik een context?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 17 april 2019 om 23:57
Dit is precies waarom jij een therapeut nodig hebt. Je schiet binnen één dag minstens vier verschillende windrichtingen op en daardoor kom je nooit op een plek van bestemming. Nu schiet je weer in een slachtofferrol en die gaat je al helemaal niet verder brengen.randomgirl schreef: ↑17-04-2019 23:37Maar goed je hebt gelijk. Heb echt te veel aandacht van jullie gevraagd.
Ik wil ook een leuke toffe wijf worden.
Het komt allemaal goed. Geloof me. En ja met hulp dan kan die ook een schop onder mijn kont geven en stoppen met mezelf voorschut te zetten op een forum waarbij waarschijnlijk ik al herkend ben door al mijn dramatische levenloze levensverhalen. Oneindig.
Raap jezelf bij elkaar, stop met rumineren, doorbreek het patroon van zelfsaboteren, maak werk van hulp en ga aan de slag!
Zo simpel is het.
donderdag 18 april 2019 om 09:36
nou ben benieuwd hoe lang je dit volhoud hoor aangezien je niet een dag naar school kan zonder zenuwinzinking. echt een aansteller. ik zou echt nooit met iemand zoals jou omgaan.randomgirl schreef: ↑17-04-2019 21:58Ik hoop het wel. Ik ga eerst aan mezelf werken en over een halfjaar kom ik terug en kan ik vertellen dat ik mezelf heb opgepakt. Dan zijn jullie ook blij, ik blij, familie blij. Een happy milieu
donderdag 18 april 2019 om 18:56
Gelukkig hoef jij ook niet met mij om te gaan. Zou ook niet met zon naar mens als jou willen omgaan namelijk. Die heel de tijd heeft afgewacht om zijn gal te kunnen spuwen. Daag!postbezorger schreef: ↑18-04-2019 09:36nou ben benieuwd hoe lang je dit volhoud hoor aangezien je niet een dag naar school kan zonder zenuwinzinking. echt een aansteller. ik zou echt nooit met iemand zoals jou omgaan.
donderdag 18 april 2019 om 21:51
donderdag 18 april 2019 om 22:38
Ik zit er aan te denken m te schorsen of de schades te laten maken en indd te verkopen zodat ik er nog wat voor terug kan krijgen of tijdelijk schorsen zodat de vaste vasten iig schelen.
Netflix ga ik hierna ook niet meer betalen. Het is een fijne afleiding om alles te ontvluchten, maar uiteindelijk vlucht je daardoor alleen en creer je meer afstandelijkheid van de realiteit.
School vandaag afspraak gehad met decenaat. Volgende week vervolgafspraak wat haalbaar is om de schade in te kunnen halen. Wellicht is ook er een kans op extra herkansingen aanvragen, dat wist ik niet eens. Super lief van haar. Ggz is op 8 mei ingepland. Alleen ga ik morgen bellen of ik van psycholoog kan veranderen. Wil liever een vrouw, heb nu een Marokkaanse man aangewezen gekregen. Hoop ook dat er mogelijkheid is op versnelling, ze zitten namelijk enorm druk met wachttijden etc. Proces duurt daardoor alleen maar langer waardoor ik twijfel of ik gewoon maar beter mijn vraag op wijziging enz kan laten zitten en eerst maar de eerste gesprek afzien hoe dat gaat. Had alleen ergens angst doordat ik hem niet vertrouw, dezelfde achtergrond plus man. Klinkt misschien overdreven, maar ik heb gewoon niks met Marokkaanse mannen in t algemeen.
vrijdag 19 april 2019 om 16:27
Je kunt niet zomaar netflix niet meer betalen, je moet het opzeggen. Dus doe dat vanavond even. En als je straks weer naar school gaat, savonds je huiswerk maakt of een stukje gaat lopen, dan heb je geen netflix meer nodig. En je hebt er gewoon geen geld voor zo simpel is het.
En je hebt geen geld om de schades te herstellen dus verkoop gewoon je auto. Waarom zo moeilijk doen? Je verzint voor alles een reden of uitvlucht lijkt het wel.
Wacht nou eerst die afspraak op 8 mei af en richt je tot die tijd volledig op school, dus ieder vrij moment in je boeken duiken en je achterstand wegwerken!
En je hebt geen geld om de schades te herstellen dus verkoop gewoon je auto. Waarom zo moeilijk doen? Je verzint voor alles een reden of uitvlucht lijkt het wel.
Wacht nou eerst die afspraak op 8 mei af en richt je tot die tijd volledig op school, dus ieder vrij moment in je boeken duiken en je achterstand wegwerken!