Betrapt

21-03-2019 23:41 136 berichten
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-04-2019 09:48
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
0.00% gewijzigd
En ik voel me ook niet meer zo'n erge mislukkeling die niets kan of doorzet :P
Alle reacties Link kopieren
ik lees al een tijdje mee en denk nu oprecht wat ben jij een aansteller en oplichter. je hebt dit zelf allemaal aangericht en daardoor moet je ook zelf op de blaren zitten.

Ook vind ik dat je enorm veel zelf medelijden hebt. aan dit soort mensen kan ik mij echt enorm storen.

KAP MET JEZELF ZIELIG VINDEN EN ACCEPTEER GEWOON JE FOUTEN EN GEVOLGEN DAARVAN
Hou eens op met jezelf te saboteren.
Je doet het continue waardoor werkelijk àlles in het honderd loopt en je doet het zelf.
Echt, je bent eigen worst enemy!
postbezorger schreef:
17-04-2019 17:18
ik lees al een tijdje mee en denk nu oprecht wat ben jij een aansteller en oplichter. je hebt dit zelf allemaal aangericht en daardoor moet je ook zelf op de blaren zitten.

Ook vind ik dat je enorm veel zelf medelijden hebt. aan dit soort mensen kan ik mij echt enorm storen.

KAP MET JEZELF ZIELIG VINDEN EN ACCEPTEER GEWOON JE FOUTEN EN GEVOLGEN DAARVAN
Waarom vind je mij een oplichter ?
Je hebt wel gelijk verder
Normaal gesproken vind ik mezelf ook niet zielig hoor. Als je mij in t echt zou kennen zou je ook juist weten dat ik niet zo ben. Dit forum gebruik ik alleen om mezelf af te schrijven van alle negatieve gevoelens zodat ik anderen er niet mee hoef lastig te vallen
randomgirl schreef:
17-04-2019 17:53
Normaal gesproken vind ik mezelf ook niet zielig hoor.
Ik geloof ook niet dat je jezelf zielig vindt.
Wel dat je jezelf diep vanbinnen waardeloos vindt.
Tenminste je doet heel erg je best om jezelf daarvan te overtuigen.
En dat lukt je goed.
anoniem_255433 wijzigde dit bericht op 17-04-2019 18:02
0.16% gewijzigd
ga maar even op yoga
.
OopjenCoppit schreef:
17-04-2019 18:02
Ik geloof ook niet dat je jezelf zielig vindt.
Wel dat je jezelf diep vanbinnen waardeloos vindt.
Tenminste je doet heel erg je best om jezelf daarvan te overtuigen.
En dat lukt je goed.
Ja daar heb je wel gelijk in. Het is langzaam bergafwaarts gegaan en nu voel ik me waardeloos doordat ik gewoon niet de sterke en leuke meid was van vorig jaar. Die de wereld aankon met 3 banen studie enz. En nu door heel die tegenslag opnieuw mezelf moet oppakken lijkt soms lastig. Maar moet positief blijven. Mensen zien me altijd als een optimist, nu lijk ik een zure pruim die haar leven verkloot en tegelijkertijd zichzelf van alles afvraagt hoe het komt en hoe ik eruit kom.

Het komt wel goed. Dat weet ik.
Moet nu alleen wel opstaan en de realiteit onder ogen zien.
Hoe pijnlijk het ook is. Ik heb nooit iemand nodig gehad en alles zelf gedaan. Nu moet ik het ook op eigen kracht doen. Zonder hulp, want hulp maakt me nog zwakker en triester.
Knop omschakelen en mezelf vermannen. Ik ga ook dit topic verwijderen en me leven aanpakken.
Iedereen is uiteindelijk zoekende maar probeert toch wel het beste van te maken.
randomgirl schreef:
17-04-2019 18:21
Moet nu alleen wel opstaan en de realiteit onder ogen zien.
Hoe pijnlijk het ook is. Ik heb nooit iemand nodig gehad en alles zelf gedaan. Nu moet ik het ook op eigen kracht doen. Zonder hulp, want hulp maakt me nog zwakker en triester.
Weet je wat sterk en krachtig is?
Hulp durven vragen en inzien dat je het niet op eigen kracht redt! Dat je het wáárd bent om geholpen te worden om je leven weer op te pakken.
Nu zelf wéér proberen om in je eentje alle puin te ruimen is opnieuw een mission impossible.
Jezelf vertellen dat hulp je nog zwakker en triester maakt is wederom een mooi staaltje zelfsabotage.

Als ik jou was zou ik dit topic ook maar snel laten verwijderen. Dan hoef je tenminste niet al je smoesje en excuses om maar geen hulp te hoeven vragen nog eens te lezen en kun je op een nieuw topic met een schone lei je klaagzang nòg eens doen.
Hoeveel rondjes ga je nog draaien?
Ik wil mijn gehele account opgeven.
Is dat mogelijk? Toevallig dat iemand dat weet? Ik wil alles verwijderen en niet meer op dit forum komen. Ik ben wel vooruit gekomen en ben jullie dankbaar maar het is tijd om mijn geschiedenis te wissen volledig en een nieuwe weg in te slaan en goed te gaan nadenken. Ik word beetje gek van dit, en heel dit gebeuren en afleiding bezorgt me nog meer stress.
Tuurlijk kan dat. Een verzoekje op het mod topic is voldoende.
Kun je al je stress tenminste achterlaten en je volledige aandacht richten op een constructieve verandering van je leven. Helemaal in je eentje. Gezien al je wilde plannen gaat dat vast wel lukken...

We zien je tzt wel weer met een nieuwe nick.
Doeg.
Ik ben even mezelf gaan loepen en ben er achter gekomen dat ik al vanaf mijn 16e hier topics open en nu denk ik omg straks herkent iemand mij en dan?
Heel mijn leven ligt hier open en bloot.
Ik dacht ook dat ii alles kon verwijderen. Maar alles blijft staan mijn profiel, dus het lijkt dan alleen maar alsof ik het heb verwijderd. Mijn levensverhaal hoeft echt niet eeuwig hier te blijven hoor.
Echt lomp, anoniem is toch niet zo anoniem meer heb letterlijk alles gezegd hier.
Dat had je eerder moeten bedenken.
OopjenCoppit schreef:
17-04-2019 19:10
Dat had je eerder moeten bedenken.
Stommerik :(
Je kan al je berichten wijzigen en dan een - inzetten ofzo. Account anonimiseren kan via forum@viva.nl en misschien als je het daar vraagt verwijderen ze al je berichten.
randomgirl schreef:
Volgens mij heb jij wel wat urgentere schit dan wat random berichtjes die hoogstwaarschijnlijk geen enkele bekende van je leest. :nope:
Goed verhaal. Lekker kort!
jouw leven is een keuze
randomgirl schreef:
Nee vind ik niet.

Ik vind je een vrij gewone meid van 22 jaar die bezig is met van alles uit te proberen en ontdekken. En ja ik vind dat je echt door jouw familie heftig wordt behandeld. Ik lees heus wel dat dit een kwestie van cultuur is maar ik zou als ik jou was zo snel mogelijk op jezelf gaan. Hoe was het gesprek met de vertrouwenspersoon? 8 mei heb je een afspraak bij de GGZ las ik? Staat die nog? Zo ja: echt gaan. Leer om met behulp van anderen een leven voor jezelf op te bouwen.
enn wijzigde dit bericht op 17-04-2019 19:25
0.17% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
kopjechino schreef:
17-04-2019 19:12
Je kan al je berichten wijzigen en dan een - inzetten ofzo. Account anonimiseren kan via forum@viva.nl en misschien als je het daar vraagt verwijderen ze al je berichten.
Ja ik heb het gedaan, dankjewel!!
Ik vind jouw angst dat jouw familie zaken over jou ontdekt echt heftig om te lezen. Ze zijn veel te vaak veel te ver gegaan en hebben imho jouw privacy echt geschonden. Nee natuurlijk zijn bepaalde keuzes misschien niet verstandig geweest maar om jouw prive gesprekken te gaan mee lezen en een telefoon te kraken zou mij ook veel te ver zijn gegaan.

En laten we wel wezen: drinken en wiet roken is niet verstandig maar zoals je schrijft doe je dit niet dagelijks of wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ze willen niet mijn topics en reacties verwijderen. Ik denk dat ik me nergens zorgen om hoef te maken. Denk niet dat iemand bezig is betreft mij herkenning. Het is alleen stom dat ik te overdreven open ben geweest betreft leeftijd, ras, opleiding, werk, thuis toestand, werk toestand en mijn persoonlijke dingen waar ik mij voor schaam.

Komt wel goed. Maar ik ben misselijk geworden door dat ik ben gaan beseffen Dat ik te open en eerlijk ben geweest over mijn drama verhalen. Ik heb er genoeg van gehad
Nou, dan komt nu vast alles goed.
OopjenCoppit schreef:
17-04-2019 21:55
Nou, dan komt nu vast alles goed.
Ik hoop het wel. Ik ga eerst aan mezelf werken en over een halfjaar kom ik terug en kan ik vertellen dat ik mezelf heb opgepakt. Dan zijn jullie ook blij, ik blij, familie blij. Een happy milieu
Poeh, vandaag ineens het licht gezien, de koers verlegd èn de motivatie een boost gegeven. Toppie hoor.
OopjenCoppit schreef:
17-04-2019 22:10
Poeh, vandaag ineens het licht gezien, de koers verlegd èn de motivatie een boost gegeven. Toppie hoor.
Ik heb het licht al gezien en probeer stap voor stap aan mezelf te werken.
Take iT easy! Waarom doe je zo gemeen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven