Tinder here i come
donderdag 18 april 2019 om 16:47
Het gaat er dan waarschijnlijk toch echt van komen en wat vind ik het spannend
Na een huwelijk van 10 jaar ben ik bijna gescheiden van mijn ex. Samen hebben we een kind van 9 jaar die gelukkig heel goed met de situatie omgaat.
De laatste jaren leefden mijn ex en ik als broer en zus, er was geen sprake meer van intimiteit tussen ons. We knuffelden ook niet meer, ik voelde me niet meer aangetrokken tot hem. Nadat ik mijn besluit had gekomen om van hem te scheiden volgde een emotionele periode. Gelukkig kunnen we goed door één deur en verloopt de mediation en de afwikkeling erg vlot. Natuurlijk is het een heftige periode maar ik zie de toekomst weer zonnig tegemoet.
Nu ben ik aan het overwegen om de Tinder app te installeren. Ik heb behoefte aan gezelligheid en lichamelijk contact omdat ik al ruim een jaar geen sex meer heb gehad. Ik wil zeker niet zomaar met Jan en alleman naar bed maar als ik een leuke man kan vinden waar ik een fijne klik mee heb zou dat heel fijn zijn. Ik wil zeker nog geen nieuwe relatie maar een beetje ontdekken en mezelf weer (seksueel) ontdekken dat is wat ik wil.
Ik vind het erg spannend, zeker omdat ik al 15 jaar niet meer gedate heb en ik er voor mijn gevoel een beetje “uit” ben. Ik ben 37 jaar dus niet meer piepjong, al word ik altijd jonger geschat. Ook heb ik een kind dat is misschien ook geen voordeel.
Mijn vraag aan jullie is, heeft iemand van jullie ooit in een soortgelijke situatie gezeten? Wat zijn jullie ervaringen met Tinder als gescheiden moeder? Moet ik het ergens vermelden in mijn profiel? Sorry, maar ik echt geen idee, ik hoop van jullie advies te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes, Juul
Na een huwelijk van 10 jaar ben ik bijna gescheiden van mijn ex. Samen hebben we een kind van 9 jaar die gelukkig heel goed met de situatie omgaat.
De laatste jaren leefden mijn ex en ik als broer en zus, er was geen sprake meer van intimiteit tussen ons. We knuffelden ook niet meer, ik voelde me niet meer aangetrokken tot hem. Nadat ik mijn besluit had gekomen om van hem te scheiden volgde een emotionele periode. Gelukkig kunnen we goed door één deur en verloopt de mediation en de afwikkeling erg vlot. Natuurlijk is het een heftige periode maar ik zie de toekomst weer zonnig tegemoet.
Nu ben ik aan het overwegen om de Tinder app te installeren. Ik heb behoefte aan gezelligheid en lichamelijk contact omdat ik al ruim een jaar geen sex meer heb gehad. Ik wil zeker niet zomaar met Jan en alleman naar bed maar als ik een leuke man kan vinden waar ik een fijne klik mee heb zou dat heel fijn zijn. Ik wil zeker nog geen nieuwe relatie maar een beetje ontdekken en mezelf weer (seksueel) ontdekken dat is wat ik wil.
Ik vind het erg spannend, zeker omdat ik al 15 jaar niet meer gedate heb en ik er voor mijn gevoel een beetje “uit” ben. Ik ben 37 jaar dus niet meer piepjong, al word ik altijd jonger geschat. Ook heb ik een kind dat is misschien ook geen voordeel.
Mijn vraag aan jullie is, heeft iemand van jullie ooit in een soortgelijke situatie gezeten? Wat zijn jullie ervaringen met Tinder als gescheiden moeder? Moet ik het ergens vermelden in mijn profiel? Sorry, maar ik echt geen idee, ik hoop van jullie advies te krijgen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes, Juul
vrijdag 19 april 2019 om 17:52
@vervetvolvo, bedankt voor je reactie.
@blankepit, ben ook niet op zoek naar een nieuwe partner, althans voorlopig nog niet. Eerst maar een genieten van mijn vrijheid
@biekkie, wat een leuk verhaal
Had jij al kinderen destijds? Wow een jonge God gevonden dus, hoe oud is hij als ik vragen mag? Fijn voor jullie en geniet van je zwangerschap
@blankepit, ben ook niet op zoek naar een nieuwe partner, althans voorlopig nog niet. Eerst maar een genieten van mijn vrijheid
@biekkie, wat een leuk verhaal
vrijdag 19 april 2019 om 18:30
Juultje, hij is nu 27 en ik 41. Ik heb al 3 héle grote studerende en werkende kinderen, ik was ooit de jongste moeder op t plein, over een goede 4 jaar waarschijnlijk de oudste.
Mijn jongste is meeverhuisd, de andere 2 wilden/gingen al op kamer ivm studie/ de ander bleef liever ivm werk in die woonplaats. Ze vinden het erg leuk dat ze nu een zusje krijgen! Oudste was t al op Instagram aan t gooien toen ik de zin je krijgt een broertje of zusje amper uitgesproken had hahahaha.
Mijn jongste is meeverhuisd, de andere 2 wilden/gingen al op kamer ivm studie/ de ander bleef liever ivm werk in die woonplaats. Ze vinden het erg leuk dat ze nu een zusje krijgen! Oudste was t al op Instagram aan t gooien toen ik de zin je krijgt een broertje of zusje amper uitgesproken had hahahaha.
vrijdag 19 april 2019 om 19:08
Laat je weten wat je bevindingen zijn?
Ben benieuwd; spannend dat je dat gaat doen!
Enjoy!
vrijdag 19 april 2019 om 19:11
Wauw, wat gaaf!!Biekkie schreef: ↑19-04-2019 16:09Ik heb mezelf ook op Tinder gegooid een paar jaar terug. Wilde na scheiding echt geen relatie meer, maar wilde wel weten of ik nog in de markt lag, nieuwsgierig ook door verhalen.
Ik was toen 38, en had de leeftijd op 24/40 staan.
Ik had binnen 2 weken ontieglijk veel matches terwijl ik behoorlijk kritisch was. In een bui leuk gewhatsappt met een geile gozer die eigenlijk wel erg leuk was maar waarvan ik ergens wel wist dat het irl niet ging klikken.
Met een aantal een date vastgelegd maar één ervan was ZO leuk, dat ik de rest heb afgezegd. Hij was mijn eerste date sinds mijn puberteit hahaha en het klikte zo ontzettend goed dat we na anderhalf jaar heen en weer rijden 5 x in de week 1.5 uur, samen zijn gaan wonen en inmiddels ben ik ook al ff zwanger.
Is maar goed dat ik de leeftijd op 24 had gezet anders had ik m niet gezien op TinderIk hou van mijn jonge god!
vrijdag 19 april 2019 om 19:14
niemand wil nog een oude man. tegenwoordig gaan de jonge mannen namelijk massaal voor de iets oudere vouw. De oude man kan nog wel beethebben bij de veel oudere vrouwdaddy_gijs schreef: ↑18-04-2019 22:53Okey, je limiteert jezelf wel erg op deze manier. Waarom niet 10 jaar ouder?Maar goed, zelf weten...
![]()
![]()
vrijdag 19 april 2019 om 19:35
S-Meds: wat verwoordt jij dat weer even heerlijk to the point
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 19-04-2019 19:57
0.16% gewijzigd