Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 19 april 2019 om 23:36
CommunityManagerViva schreef: ↑19-04-2019 11:47Het betreft een getrainde ervaringsdeskundige die het gesprek over angstaanvallen en paniekstoornissen met jullie wil aangaan. Ze zal geen medisch advies geven, maar biedt een luisterend oor en kan tips geven wat je moet doen als je denkt dat jij er zelf of iemand in je omgeving hier last van heeft: het gaat om openheid en het bespreekbaar maken van angst- of paniekklachten.
Hoop dat het zo duidelijk is voor jullie, mail mij anders gerust via communitymanager@Viva.nl.
Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
vrijdag 19 april 2019 om 23:37
Kan er ook een speciale ervaringsdeskundigendag worden georganiseerd over wassen en drogen? Ik bied mezelf graag aan om deze te leiden, want dat taboe op gekrompen wollen truien en roze geworden wit ondergoed begint me intussen echt de keel uit te hangen. Mocht één en ander nog wat schuiven hoor ik dat graag, via het bij jullie bekende mailadres.
vrijdag 19 april 2019 om 23:45
Lady*Voldemort schreef: ↑19-04-2019 23:37Kan er ook een speciale ervaringsdeskundigendag worden georganiseerd over wassen en drogen? Ik bied mezelf graag aan om deze te leiden, want dat taboe op gekrompen wollen truien en roze geworden wit ondergoed begint me intussen echt de keel uit te hangen. Mocht één en ander nog wat schuiven hoor ik dat graag, via het bij jullie bekende mailadres.
Nee,nee,nee.
Straks adviseer jij mij iets waardoor mijn witte shirtje van Action krimpt. En dan?
Loop ik de hele dag verschut in dat shirt en krijg ik een paniekaanval vanwege me OCD.
Kan ik ook niet eens een paracetamolletje voor nemen ook.
vrijdag 19 april 2019 om 23:47
Oxazepam.the_Wicked_Witch schreef: ↑19-04-2019 23:45Nee,nee,nee.
Straks adviseer jij mij iets waardoor mijn witte shirtje van Action krimpt. En dan?
Loop ik de hele dag verschut in dat shirt en krijg ik een paniekaanval vanwege me OCD.
vrijdag 19 april 2019 om 23:50
Niet vrij te krijgen. Wel bij mij.
zaterdag 20 april 2019 om 05:46
zaterdag 20 april 2019 om 06:49
Probeer eens te bedenken dat het vast goed bedoeld is en lang niet zo negatief als jij nu stelt.sugarmiss schreef: ↑20-04-2019 05:46Geen idee waarom het mij zo irriteert maar oh wat irriteer ik mij vreselijk aan dat succes!!! wat sommigen onder hun post zetten.
Alsof er verwacht wordt dat de to onmiddellijk hun advies gaat opvolgen en achteraf verantwoording bij hun komt afleggen of het gelukt is.
Succes!!!
zaterdag 20 april 2019 om 10:09
Dit kan je gewoon bij de drogist kopen he?ModeratorViva schreef: ↑19-04-2019 20:53Het topic paracetamol/codeïne is verwijderd ivm vragen naar medisch advies.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
zaterdag 20 april 2019 om 10:14
Het wordt een beetje sneu idd. Topic is ook verwijderd, zag ik net.bethweeter schreef: ↑20-04-2019 10:10Iedereen zeurt altijd over die “lees ook”-topics maar ik vind de topics van Willem op de sekspijler net zo erg. De titel van zijn laatste topic stoort mij behoorlijk.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 20 april 2019 om 10:15
https://www.trekpleister.nl/trekpleiste ... b2cbaba799willem1959 schreef: ↑20-04-2019 10:11Nee, paracetamol met codeïne is alleen op doktersrecept te verkrijgen.
Link doet het niet. Maar het ligt gewoon bij de trekpleister
zaterdag 20 april 2019 om 10:28
Inderdaad!S-Meds schreef: ↑20-04-2019 10:15https://www.trekpleister.nl/trekpleiste ... b2cbaba799
zaterdag 20 april 2019 om 10:49
the_Wicked_Witch schreef: ↑19-04-2019 23:45Nee,nee,nee.
Hoho, ze is een ervaringsdeskundige he. Die adviseert hele andere dingen dan wij.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
zaterdag 20 april 2019 om 10:50
Nope, dat is paracetamol met coffeïne. Paracetamol/codeïne is alleen verkrijgbaar op recept.S-Meds schreef: ↑20-04-2019 10:15https://www.trekpleister.nl/trekpleiste ... b2cbaba799
Van apotheek.nl:
Heb ik een recept nodig?
Paracetamol is sinds 1893 internationaal op de markt. Codeïne sinds 1884. De combinatie is op recept verkrijgbaar als het merkloze Paracetamol/Codeïne. Het is te verkrijgen in tabletten en zetpillen.
zaterdag 20 april 2019 om 10:51
Terecht dat het verwijderd is.doornroosje9 schreef: ↑20-04-2019 10:14Het wordt een beetje sneu idd. Topic is ook verwijderd, zag ik net.