Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 april 2019 om 09:55
Schei toch uit. Wat een treurnis.the_Wicked_Witch schreef: ↑21-04-2019 09:54En die vraag mag dan dinsdag wel aan de "ervaringsdeskundige" gesteld worden.![]()
zondag 21 april 2019 om 09:55
Er wordt gevraagd hoe de diagnose gesteld wordt, niet of er een diagnose gegeven kan worden. Zouden jullie asjeblieft eens duidelijke, heldere en werkbare richtlijnen rondom dit onderwerp willen vaststellen?ModeratorViva schreef: ↑21-04-2019 09:43Het topic “Hoe wordt de diagnose van een burnout gesteld?” is verwijderd ivm vragen om een medische diagnose.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva
zondag 21 april 2019 om 09:59
Dit is echt belachelijk!ModeratorViva schreef: ↑21-04-2019 09:43Het topic “Hoe wordt de diagnose van een burnout gesteld?” is verwijderd ivm vragen om een medische diagnose.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva
Er werd absoluut niet gevraagd om een medische diagnose en daarbij een burnout ís niet eens geen diagnose.
Laatst hebben jullie ook al een topic van mij verwijderd waarin ik vroeg om ervaringen van anderen, ik vroeg verdorie helemaal geen medisch advies!
Er werd gezegd dat ik maar naar de huisarts moest gaan...alsof dat díe ervaringsverhalen met mij wil delen!!??
Ik bén al onder behandeling van een internist!!!
Ik ben er toen zelfs echt verdrietig van geweest dat ik een waarschuwing kreeg en dat dat topic zomaar pardoes verwijderd werd.
Ik vind het trouwens nog steeds nergens op slaan en ik ben het er ook absoluut niet mee eens!
Zoek eens in het woordenboek op wat medisch advies is!!!
Het lijkt hier verdorie de Spaanse inquisitie wel!!!
En inderdaad, als jullie hier zo flauw omspringen met jullie pijler gezondheid, doek hem dan direct helemaal op!
zondag 21 april 2019 om 10:14
Pipistrello schreef: ↑21-04-2019 00:00Zeur niet zo. Treurwilg.
Blah blah is precies wat ik denk als jij langskomt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 21 april 2019 om 10:26
het is volledig geautomatiseerd. Als in het bericht de woorden: pijn, diagnose, pillen, advies, ziek staan in een topic op de Gezondheidspijler dan zal de robot het bericht onmiddellijk verwijderen. Als je een medisch advies wil moet je je bericht op een andere pijler zetten en de net genoemde woorden vermijden.
zondag 21 april 2019 om 10:28
S-Meds schreef: ↑21-04-2019 10:26het is volledig geautomatiseerd. Als in het bericht de woorden: pijn, diagnose, pillen, advies, ziek staan in een topic op de Gezondheidspijler dan zal de robot het bericht onmiddellijk verwijderen. Als je een medisch advies wil moet je je bericht op een andere pijler zetten en de net genoemde woorden vermijden.
zondag 21 april 2019 om 10:29
O ja dat ook. Klote overgang.Grobbekuiken_ schreef: ↑21-04-2019 10:28Ik tegenwoordig ook in m'n broek als ik een flinke hoestbui heb![]()
zondag 21 april 2019 om 10:35
Praten over afwezige anderen op een vervelende manier. Dat is roddelen.Betty_Slocombe schreef: ↑21-04-2019 10:30Ik begrijp het niet zo goed. Op napraat wordt niet geroddeld, er wordt gepost. Iedereen kan die posts lezen en erop reageren, dit in tegenstelling tot het achterbakse karakter van roddelen.
Ga gewoon in het topic zelf zeggen dat je vragen naar euthanasie bizar vindt in het geval van een zieke 80-jarige. Dan heeft de TO er misschien ook wat aan.
zondag 21 april 2019 om 10:37
Of het topic verzandt in een off topic discussie die maar doorgaat waardoor de TO er juist niks (meer) aan heeft.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 21 april 2019 om 10:44
Juist wat je nu noemt vind ik geen roddelen, maar een perfect voorbeeld van waar napraat voor bedacht is. De TO in dat topic heeft een vraag over een gevoelig onderwerp, het zou verdrietig zijn als er een dispuut over euthanasie zou ontstaan.
zondag 21 april 2019 om 10:45
Nou... je moet je als nieuwkomer hier wel eerst beetje bewijzen hoor, voordat je echt mee mag doen.the_Wicked_Witch schreef: ↑20-04-2019 22:53Het staat iedereen vrij om in napraat te posten. Ik heb werkelijk nog nooit gemerkt dat iemand hier niet welkom was.
Bij normaal gedrag uiteraard.
zondag 21 april 2019 om 11:15
Ik ook niet. Ik ben hier ooit plompverloren binnengevallen en echt niet dat er op mijn posts anders (of niet) gereageerd werd dan op de al 'vaste napraters'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras