Honden en camper
maandag 22 april 2019 om 13:23
Wij gaan van de zomer voor het eerst met een camper op pad, samen met onze honden.
Nu vraag ik mij af of het in een camper net zo snel warm wordt als in een stilstaande auto? Omdat we soms ook weleens boodschappen moeten doen en ik me afvraag of ik ze dan rustig even in de camper kan laten? In een auto zou ik dat uiteraard nooit doen en als het in een camper heet wordt uiteraard ook niet.
Nu vraag ik mij af of het in een camper net zo snel warm wordt als in een stilstaande auto? Omdat we soms ook weleens boodschappen moeten doen en ik me afvraag of ik ze dan rustig even in de camper kan laten? In een auto zou ik dat uiteraard nooit doen en als het in een camper heet wordt uiteraard ook niet.
Such a beautiful place to be with Friends.
maandag 22 april 2019 om 13:52
Ja, het wordt warm in een camper. Er zijn campers met airco, ik heb dat helaas niet. Als mijn Berner al even alleen bij de camper moet blijven, zorg ik voor voldoende ventilatie. Maar ik laat haar bij hoge uitzondering binnen. Meestal gaat ze mee. Ik maak haar dan bij de supermarkt bij de ingang even vast. Ik ga alleen met mijn hond.
En nee, het stinkt niet.
En nee, het stinkt niet.
linnepinnie65 wijzigde dit bericht op 22-04-2019 13:53
Reden: Tikfouten
Reden: Tikfouten
0.70% gewijzigd
maandag 22 april 2019 om 13:58
Dat vinden mensen met huisdieren altijd, terwijl ik al direct bij binnenkomst ruik of iemand een kat, hond, konijn of vogel heeft. De bazen raken aan de lucht gewend.
himalaya wijzigde dit bericht op 22-04-2019 13:58
0.55% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 22 april 2019 om 13:58
Niet alle honden stinkenredbulletje schreef: ↑22-04-2019 13:57Een kennel in laten bouwen zodat je honden veilig achter de tralies zitten maar met open deurtjes toch buitenlucht hebben. En je zit zelf niet in de stank in je slaapgedeelte.
![]()
maandag 22 april 2019 om 13:59
Daarover verschillen we dan van mening.
Sowieso als ze nat geregend zijn, maar ook nog uit hun bek en uit hun kont.
maandag 22 april 2019 om 14:03
Hij is niet van onszelf, dit gaat dus helaas niet.redbulletje schreef: ↑22-04-2019 13:57Een kennel in laten bouwen zodat je honden veilig achter de tralies zitten maar met open deurtjes toch buitenlucht hebben. En je zit zelf niet in de stank in je slaapgedeelte.
![]()
maandag 22 april 2019 om 14:05
Gaat echt alleen om boodschappen doen idd, niet om uren alleen laten.ClumsyNinja schreef: ↑22-04-2019 13:55Ja het wordt warm maar niet zo snel als in een auto. Dus dakraam open, camper in de schaduw parkeren en dan kan je best even boodschappen doen.
Ik zou geen halve dag gaan winkelen.
maandag 22 april 2019 om 14:14
Wij houden vooral van wandelen in de natuur, dus gewoon mee. Uiteten doen we eigenlijk nooit, bestellen of koken zelf.redbulletje schreef: ↑22-04-2019 14:07Als je met z'n twee bent kan toch eentje om boodschappen gaan en de ander de honden uit laten?
Of laat de airco aan. Je bent geen uren weg. Hoe doe je dat eigenlijk als je ergens naartoe wil (iets bezichtigen of uit eten?)
maandag 22 april 2019 om 14:57
Dat klopt. Maar daar kiezen mensen met honden voor. Dus het maakt mij niet uit of anderen het ruiken, ik ga graag met m'n hond op vakantie. Liever dan in een reukloze camper in m'n up.
Klaar mee
maandag 22 april 2019 om 15:42
Veel camperaars hebben een hond bij zich, dat is geen enkel probleem. En ja, het kan behoorlijk warm worden in een camper. Zorg voor ventilatie door ramen tegen elkaar open te zetten als je er even niet bent.
De meeste campers hebben alleen airco op de motor niet in het woongedeelte. Ik weet niet of je een huurcamper hebt, maar is het toegestaan huisdieren mee te nemen?
De meeste campers hebben alleen airco op de motor niet in het woongedeelte. Ik weet niet of je een huurcamper hebt, maar is het toegestaan huisdieren mee te nemen?
maandag 22 april 2019 om 15:47
Ja en jaDahlia74 schreef: ↑22-04-2019 15:42Veel camperaars hebben een hond bij zich, dat is geen enkel probleem. En ja, het kan behoorlijk warm worden in een camper. Zorg voor ventilatie door ramen tegen elkaar open te zetten als je er even niet bent.
maandag 22 april 2019 om 16:47
maandag 22 april 2019 om 16:50
Weten we nog niet precies, iig een week Duitsland.
maandag 22 april 2019 om 17:28
Dat moet niet hoor.Beter.Laat schreef: ↑22-04-2019 14:08Er moet volgens mij airco in zitten die ook werkt als de campermotor niet draait. Ik heb ooit een camper gezien met - op een warme dag - een hond alleen er in. Hij zat op de voorstoel en hijgde niet eens....