Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 april 2019 om 16:05
Ik ben inmiddels hooked.
Het is het echt waard om te kijken.
maandag 22 april 2019 om 16:21
Dat is snel.DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 16:05Ik ben inmiddels hooked.
maandag 22 april 2019 om 16:28
Ik lees en schrijf wel eens mee op het unhappy single-topic. Want ik vind dat 'happy single' ook wat overrated is. Ik herken echter niet zo dat ik met mooi weer een dip krijg van 'al die gelukkige stelletjes' of dat 'gebonden' vrienden geen tijd meer voor me hebben. Nu deed iemand verslag van een afspraak met een eveneens single vriendin die er kennelijk de hele avond met een kop als onweer bij zat. Sinds ik dat gelezen heb, denk ik de hele tijd dat die vriendin een andere unhappy single uit dat topic is die chagrijnig is vanwege alle stelletjes op het terras
Ik zal mijn binnenpretje daar maar niet delen want op mijn voorzichtig kritische noot over die vrienden zonder tijd (dat het misschien ook een beetje invullen/projectie is) wordt vooralsnog niet gereageerd. Ik geloof dat ik toch maar weer happy single word...
maandag 22 april 2019 om 16:42
Oh jee, ik heb daar echt nog nooit zo naar gekeken, waar je je al niet mee bezig houdt, je zit er toch gezellig met een vriendin... Dat happy single vind ik ook een vage term, ben tevreden met wat ik heb maar zou een partner soms best prettig vinden. Maar om dan met een spinnenkop op een terrasje gaan zitten omdat er koppeltjes om je heen zitten?!? Jeutje zeg. Ik denk dan eerder, fijn dat ze samen naar een terrasje kunnencoolpack2 schreef: ↑22-04-2019 16:28Ik lees en schrijf wel eens mee op het unhappy single-topic. Want ik vind dat 'happy single' ook wat overrated is. Ik herken echter niet zo dat ik met mooi weer een dip krijg van 'al die gelukkige stelletjes' of dat 'gebonden' vrienden geen tijd meer voor me hebben. Nu deed iemand verslag van een afspraak met een eveneens single vriendin die er kennelijk de hele avond met een kop als onweer bij zat. Sinds ik dat gelezen heb, denk ik de hele tijd dat die vriendin een andere unhappy single uit dat topic is die chagrijnig is vanwege alle stelletjes op het terrasIk zal mijn binnenpretje daar maar niet delen want op mijn voorzichtig kritische noot over die vrienden zonder tijd (dat het misschien ook een beetje invullen/projectie is) wordt vooralsnog niet gereageerd. Ik geloof dat ik toch maar weer happy single word...
En wat betreft die vrienden, tja soms heb je tijd en soms niet, mijn single vrienden hebben ook niet altijd tijd. En dat het met lekker weer meer opvalt is toch logisch? Dan pak je sneller een terrasje dan met vijf graden onder nul.
Succes met happy single worden! Ik ga samen met jou een poging wagen
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 22 april 2019 om 16:45
Doe je snel! Maar goed om te weten, dank je!DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 16:05Ik ben inmiddels hooked.
maandag 22 april 2019 om 17:01
Het blijft me verbazen dat er vrouwen zijn die hun kind op de buik dragen tijdens het koken. Ooit een baby met ernstige brandwonden gezien doordat er gekookt water tegen kind aankwam. Ik vroeg me toen ook al af waarom ze niet zelf bedacht had om kind op de rug te dragen. In mijn ogen is dat logisch, maar voor velen blijkbaar niet.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 22 april 2019 om 17:01
Kia
het was een hersenspinsel van mij nadat iemand daar schreef dat ze met een andere single vriendin op stap was die er dus net een kop als een oorwurm bij zat. Ik denk niet dat de schrijvers daar nou echt zo 'verbitterd' zijn. En misschien heb ik ook makkelijk lullen want ik heb geen kinderwens en heb er ook geen enkel probleem mee om alleen naar bed te gaan of zo. Met andere woorden: ik ben voor hun begrippen misschien een enorme kluizenaar.
En ik zie veel relaties die voor mij totaal niks zouden zijn. Ik mis wel de verbinding met iemand. Er is een ander topic dat wat meer aansluit bij mijn instelling, maar daar is het wat stil. Zal het eens even opzoeken.
maandag 22 april 2019 om 17:02
Vind dat er op dat topic zoveel geklaagd wordt, ik ben ook wel eens unhappy omdat er geen leuke vent naast me op de bank zit, maar heb het als single eigenlijk prima naar mijn zin.Kia•Ora schreef: ↑22-04-2019 16:42Oh jee, ik heb daar echt nog nooit zo naar gekeken, waar je je al niet mee bezig houdt, je zit er toch gezellig met een vriendin... Dat happy single vind ik ook een vage term, ben tevreden met wat ik heb maar zou een partner soms best prettig vinden. Maar om dan met een spinnenkop op een terrasje gaan zitten omdat er koppeltjes om je heen zitten?!? Jeutje zeg. Ik denk dan eerder, fijn dat ze samen naar een terrasje kunnen.
En wat betreft die vrienden, tja soms heb je tijd en soms niet, mijn single vrienden hebben ook niet altijd tijd. En dat het met lekker weer meer opvalt is toch logisch? Dan pak je sneller een terrasje dan met vijf graden onder nul.
Succes met happy single worden! Ik ga samen met jou een poging wagen.
...
maandag 22 april 2019 om 17:03
Ik zie ook zo veel vrouwen met een kind op hun buik fietsen. Of ouders met voor en achter een kind in een zitje in het donker zonder licht.Kia•Ora schreef: ↑22-04-2019 17:01Het blijft me verbazen dat er vrouwen zijn die hun kind op de buik dragen tijdens het koken. Ooit een baby met ernstige brandwonden gezien doordat er gekookt water tegen kind aankwam. Ik vroeg me toen ook al af waarom ze niet zelf bedacht had om kind op de rug te dragen. In mijn ogen is dat logisch, maar voor velen blijkbaar niet.
maandag 22 april 2019 om 17:05
Wil je daar een linkje van posten als je hem gevonden hebt?coolpack2 schreef: ↑22-04-2019 17:01Kiahet was een hersenspinsel van mij nadat iemand daar schreef dat ze met een andere single vriendin op stap was die er dus net een kop als een oorwurm bij zat. Ik denk niet dat de schrijvers daar nou echt zo 'verbitterd' zijn. En misschien heb ik ook makkelijk lullen want ik heb geen kinderwens en heb er ook geen enkel probleem mee om alleen naar bed te gaan of zo. Met andere woorden: ik ben voor hun begrippen misschien een enorme kluizenaar.
En ik zie veel relaties die voor mij totaal niks zouden zijn. Ik mis wel de verbinding met iemand. Er is een ander topic dat wat meer aansluit bij mijn instelling, maar daar is het wat stil. Zal het eens even opzoeken.
Ik vind het wel een prachtig hersenspinsel, ik denk dat je er niet heel ver naast hoeft te zitten, genoeg mensen die vast zo denken. En idd als je het heel rot vindt om alleen te zijn is het heel confronterend al die koppeltjes. Maar dan doe je er denk ik beter aan om die situaties (tijdelijk) even niet op te zoeken.
maandag 22 april 2019 om 17:08
maandag 22 april 2019 om 17:09
Vandaar dat ik het niet verder wilde kijken. Vind geen van de ander genoemde series en films echt leuk/mooi.Moire schreef: ↑22-04-2019 13:25Veroorzaakt door een ingrijpende gebeurtenis die ernstige maatschappelijke gevolgen heeft en het huidige systeem vernietigt .
Films als the hungergames en divergent zijn een voorbeeld. En series als the walking dead, black mirror en altered Carbon. En dus the handmaid’s tale.
maandag 22 april 2019 om 17:11
Ze zijn ook niet leuk of mooi. Ik vind het een fijn genre, maar kan me voorstellen dat mensen er geen reet aan vinden.Lucifer2018 schreef: ↑22-04-2019 17:09Vandaar dat ik het niet verder wilde kijken. Vind geen van de ander genoemde series en films echt leuk/mooi.![]()
maandag 22 april 2019 om 17:12
O, dat zeker niet. Vooral seizoen 2 vond ik minder interessant.Pinda-Kaas schreef: ↑22-04-2019 17:09zo snel gaat het
ik vind het een van de beste series die ik ooit heb gezien!
maandag 22 april 2019 om 17:14