Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 22 april 2019 om 20:46
Geen ramen open en je haren wassen als je naar bed gaat I.v.m. Stuifmeel op je kussen. Ik word er niet gelukkig van, ik vind het ergelijk. Kun je er ooit van afkomen?Vesper- schreef: ↑22-04-2019 20:09Geen appel, of producten waar appel in zit sadbuttrue, zoals appelstroop of appelsap
Ook noten zijn uit den boze, dus ook geen pindakaas ed.
Beter ook geen aardbeien.
Dit helpt mij al.
In de ochtend mijn neus van binnen een beetje insmeren met vaseline en savonds schijfjes komkommer op mijn ogen.
maandag 22 april 2019 om 20:51
Bij mij neemt het elk jaar toe lijkt wel .DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 20:46Geen ramen open en je haren wassen als je naar bed gaat I.v.m. Stuifmeel op je kussen. Ik word er niet gelukkig van, ik vind het ergelijk. Kun je er ooit van afkomen?
Ga me eens verdiepen in voeding die het kan verminderen .
Of ga kijken naar intapen doen ze hier bij de fysiotherapeut .
maandag 22 april 2019 om 20:55
Ik heb een flink opgezette keel. Het schijnt dat je immuunsysteem overdreven reageert. Ik ga proberen deze week te detoxen, geen gluten, lactose en tomaten.
maandag 22 april 2019 om 21:14
Welk effect heeft dat op hooikoorts denk je ? Het is momenteel in elk geval flink heftig .DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 20:55Ik heb een flink opgezette keel. Het schijnt dat je immuunsysteem overdreven reageert. Ik ga proberen deze week te detoxen, geen gluten, lactose en tomaten.
maandag 22 april 2019 om 21:22
Dat helpt geen bal hoor. Geen gluten, tomaten en lactose.DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 20:55Ik heb een flink opgezette keel. Het schijnt dat je immuunsysteem overdreven reageert. Ik ga proberen deze week te detoxen, geen gluten, lactose en tomaten.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 22 april 2019 om 21:38
Precies. Gierig, niet empathisch en op z’n pielemuis getrapt nu ze het uit heeft gemaakt. Meer niet.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 22 april 2019 om 21:49
maandag 22 april 2019 om 21:50
Ik zal het een keer proberen. Eindigt het nog een beetje hoopvol?
Ik ben zo’n gevoelige muts die er nog nachten wakker van kan liggen en dan steeds meer gaat doemdenken over dat de wereld kut is, dat mensen elkaar altijd kapot zullen blijven maken om de domste dingen en dat het nooit meer goed gaat komen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
maandag 22 april 2019 om 22:01
Ach zo een. Een realist.Malagueña schreef: ↑22-04-2019 21:50Ik zal het een keer proberen. Eindigt het nog een beetje hoopvol?
Ik ben zo’n gevoelige muts die er nog nachten wakker van kan liggen en dan steeds meer gaat doemdenken over dat de wereld kut is, dat mensen elkaar altijd kapot zullen blijven maken om de domste dingen en dat het nooit meer goed gaat komen.
maandag 22 april 2019 om 22:03
Hier net zo.
maandag 22 april 2019 om 22:04
Neuh, is gewoon het echte leven.Malagueña schreef: ↑22-04-2019 21:50Ik zal het een keer proberen. Eindigt het nog een beetje hoopvol?
maandag 22 april 2019 om 22:04
Het schijnt na je 40ste minder te worden.DuchessMeganMarkle schreef: ↑22-04-2019 20:46Geen ramen open en je haren wassen als je naar bed gaat I.v.m. Stuifmeel op je kussen. Ik word er niet gelukkig van, ik vind het ergelijk. Kun je er ooit van afkomen?
maandag 22 april 2019 om 22:06