De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Jeej! Gelukt!!!
Heb je op of aanmerking aan de tabel.

Of heb ik er iets fout ingezet, alles is welkom!

Was best wel ff een gepuzzel.

Maar al zeg ik het zelf, hij is errug duidelijk.
Wheeee ik ben volgende week weer pilbeginner

Het lijkt ons toch verstandiger om te wachten op contractverlenging .... ondanks de grote wens. Bah bah bah.

Tenzij er deze maand een wonder is geschied en het tóch nog gelukt is, maar daar ga ik niet vanuit. Maar afijn, dan weten jullie het ook even..
Enne, duidelijk schema Nala!
voor Jacinta.

Kan me voorstellen dat je er flink van baalt
voor nala. Mooi en duidelijk schema.

Ga weer gauw verder, dus tot later!
Kan me je gevoel begrijpen Jac.

Is toch een wens die je koestert.
Super schema Nala. Was wel weer even zoeken naar topic maar gelukt.

Yas, niet leuk om weer even te wachten. Duurt het nog lang voordat je weet hoe het zit met je contract?
12/9: helaas duurt het nog wel een poosje. In september .... Maar dat komt erop neer dat we zo ergens tot eind juli een pauze inlassen anders trek ik het écht niet hoor! En dan is het zomervakantie
(maar ik word nu al bijna gek in mijn hoofd...)
Meiden, ik kom alleen snel even zwaaien.

Gaan een weekend weg.

heerlijk met 26 man in een villa in de Ardennen!

Tot maandag! Dikke kus.
Nala, hopelijk lees je dit nog. Veel plezier dit weekend. Geniet ervan!
Wij zijn net even naar de fietsenwinkel geweest en we hebben een fiets gekocht voor Nick, die krijgt hij voor zijn verjaardag.

En dan de rode fiets vonden wij iets mooier dan de blauw/bruine fiets die had een raar kleurtje bruin.

En deze helm erbij:

In het blauw, als hij bob de bouwer zat is kun je de stickers eraf halen en is het een gewone helm.

Ben helemaal blij.

Zo schattig als je vraagt wat wil je voor je verjaardag hebben zegt hij: oranje papier. Hij vindt dat inpakpapier altijd zo leuk

Ga nu nog even relaxen. Luke slaapt en Nick zit op de psz dus rust
Waarom doen mijn plaatjes het nu niet?

Ik heb gedrukt op afbeelding toevoegen. Link gekopieerd in het balkje en nog doet hij het niet

Nou ja het is gewoon een mooie fiets dat moeten jullie dan maar geloven
Leuke fiets hera!

Nala, veel plezier.

Yas, is wel aardige tijd weer wachten, helemaal als je niet wil wachten.

Vanmorgen naar Chimpie Champ (indoor speeltuin) geweest met oud-collega. Was erg gezellig. Ties alleen hele ochtend niet gezien, die vermaakte zich prima met klimmen, glijden,ballenbak en zo. Alleen een keer dochtertje van collega kwijt. Die is nog geen twee, dus te klein om helemaal alleen te spelen maar te groot om op het babystukje te blijven. Mevrouw was naar de wc gelopen omdat ze moest plassen.

Daarna boodschappen gedaan met een moe en een hongerig kind, dat is geen aanrader. Maar goed ze liggen nu allebei uitgeput op bed, dus even rust.
waar is iedereen vandaag?????????

TAART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker maar eerst de kids in bad doen
Jammie taart *smikkel*

Nala, mooi schema! Goed gedaan. Succes morgen met open huizen dag. Ik hoop dat er veel kijkers komen en dat ze dan ook kopers worden!

Jas balen zeg. Dat je dat kan trouwens uitstellen, ik ben zo'n verwende drol die alles NUNUNU wil .

Chimpie Champ is dat in Oosterhout? Daar ben ik pas geweest, MIlena vond het geweldig vooral de sleetjesbaan!

Hier gaat het wel. Ik heb het wel een beetje gehad, ook al gaat het allemaal goed. Eten met een dreinende peuter en een krijsende baby en het naar bed brengen van 2 vermoeide kinderen kost een berg energie. Het is ook steeds van dat pisweer dus we kunnen ook niet echt naar buiten. Vanochtend kwam er onverwacht kraambezoek net toen we zaten te bedenken wat te doen, dus dat was leuk. Vanmiddag beetje onkruid uit de tuin geploegd. Pannenkoeken gebakken met Lena. Oeh dat vindt ze zo gezellig en maar kleppen de hele dag. Als ze naar bed gaat dan tuten mijn oren helemaal van haar geklets. Haha en dan kletst ze nog even door met aap. Men.

Morgen komt man weer thuis, helaas moet ie volgende week weer weg. Beetje jammer, want ik heb echt wallen die over de grond spelen en het leek me wel prettig om een beetje samen te kunnen zorgen. Ik mis niet alleen zijn helpende handjes maar ik vind het ook niet zo gezellig om savonds alleen op de bank te zitten. Nou ja, een weekje overleven ook wel weer, maar tis niet erg gezellig.

Zometeen X factor kijken, leuk
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hera ben benieuwd naar de fiets . Wat voor fiets is het? een echte met zijwieltjes. Milena heeft een roze loopfiets voor haar verjaardag gekregen, maar ze heeft nu bedacht dat ze geen roze fiets wil, maar een groene en sindsdoen wil ze er niet meer op. Zucht
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit en blij bent dat je man straks weer thuis is. Ik vind soms een dag met 2 kids al veel (vooral zo'n dag waar ze allebei veel huilen) dat ik het knap vind hoe jij het doet

Ik hoop dat je een beetje bij kunt slapen als je man thuis is.

Die Milena met haar groene fiets. Dat wordt dus verven

Wij hebben een echte fiets gekocht met zijwieltjes.

(ga naar www.nextgeneration.nl en dan naar 12 inch starry jongens en dan is het de rode)

Ben erg benieuwd wat hij ervan vindt.

12-9 is het nog opgelost met de keuken en de badkamer?

Klinkt leuk zo'n overdekt speeltuin.

Hoe is het met de rest? Als jullie niet snel zijn is de taart op hoor

Ga nu nog even wat voor school doen.

Frans, neem echt petje voor je af hoor hoe je het steeds maar weer doet in je uppie.

Ja chimpie champ in oosterhout, daar woon ik dus vlakbij.

Sleetjesbaan is nieuw, vond Ties ook prachtig, ging er alleen steeds af zonder sleetje

Hera, wanneer vieren jullie verjaardag van Nick, weer in paar keer?

We hebben nu afgesproken wat ze nog gaan doen in de keuken. Nu laatste onderdelen besteld moeten met paar weken binnen zijn en dan maken ze deel af en dan moeten wij zelf nog paar kastjes ophangen.

Voor badkamer hebben ze oplossing, ze gaan proberen met materiaal tegel te repareren. Maar heb al wel zo'n vermoeden dat ik dat niet goed genoeg ga vinden. Maar goed, laat ze het maar proberen. Zit er ook niet op te wachten dat ze mijn hele badkamer weer moeten slopen.
Gelukkig komt het met de keuken dus in elk geval helemaal goed.

Ik hoop ook dat ze de badkamer naar tevredenheid oplossen zonder de hele badkamer te slopen.

We vieren de verjaardag van Nick op de dag zelf is namelijk een zaterdag.

Gewoon 's morgens en 's middags en dan zijn we klaar.

En de vrijdag ervoor op de psz

Hij wordt dan alweer 3 gaat echt hard. Nog 1 jaar en dan gaat hij alweer naar de basisschool.

Ga nu lekker op de bank hangen.....fijne avond allemaal
Hoooi Quint, goed nieuws zeg! Van harte van harte van harte!

Wat een leuk nieuwtje.

(zag het net al bij Juni)

Verder, zwaai! Kom later dit weekend nog wel terug.
Goedemorgen!

Hera ik vind het een leuke fiets! Ben benieuwd hoe hij het zal vinden. Fijn dat je het nu niet in 580 delen hoeft te vieren

Pfff 12sept wat een gedoe met je keuken en badkamer joh! Ik hoop dat het allemaal snel goedkomt.

Frans ik moest ook zo lachen om die eigenwijze Milena met haar groene fiets geweldig, hoewel jij er minder blij mee zult zijn. Man komt vandaag thuis toch? Geniet van elkaar!

Jac wat onwijs jammer dat je weer pilstopper-af bent. Aan de andere kant, denk maar aan mijn situatie... daar wil je ook niet in zitten hoor! Dus in dat opzicht een wijs besluit, hoewel ik snap dat het tegen jouw gevoel ingaat.

En nu mijn goede nieuws: we gaan trouwen!! Eindelijk is mijn vriend zo ver hahaha... hij vond het altijd niet zo nodig maar nu heeft ie me toch gevraagd! Hihi

We gaan het klein en besloten houden, geen feest en andere poespas. We hebben het geld niet en vinden het ook niet nodig. Dus we vertellen het ook aan niemand, alleen de naaste familieleden die erbij zijn en achteraf maken we het pas bekend. Onze families kennende zou er vooraf echt gezeik komen en daar hebben we geen zin in.

Dus Nala... mondje dicht hoor! Ik hoop trouwens dat je een geweldig weekend hebt, met beter weer dan hier want het is hier hartstikke grijs en regenachtig. Ik vind het nieuwe topic met frisse schema helemaal goed!! Dank je wel!

Liefs voor allemaal en fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven