Betaalbaar 'hip' behang

24-04-2019 14:33 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar betaalbaar, 'hip' behang. Bij van die echte prijsvechters online wordt het meteen weer zo crappy en lelijk. Ik vind behang van Eijffinger, Roomblush en Cole&Son bijvoorbeeld prachtig, maar daar is nu het geld even niet voor over.

Dus, ik ben op zoek naar mooi en toch betaalbaar behang (max €40 per rol). Iemand tips?

Het is trouwens voor babykamer, kinderkamer en ouderslaapkamer.
In ons eerste huis heb ik een paar rollen ‘mooi’ behang gekocht en met een staatje van dat behang unikleur behangrollen van de bouwmarkt bijgekocht (die waren echt super goedkoop, geloof 7,95 per rol).

De look-a-like was toendertijd echt zo heel erg ‘net niet’.
En online bij kleurmijninterieur hebben ze vaak restrollen van duurdere merken in hun online outlet. Vooral voor kinderkamers (bv. Het merk ‘Onszelf’)
Ik lees even mee.
Ik wil heel graag hier wat van, maar niet de hele kamer. Is namelijk wel duur...

Maar ik zou dan voor 1 muur gaan en de rest gewoon wit/unikleur van goedkopie merk. ;-)

Dan is het nog betaalbaar.

Maar mijn meiden vinden het niet meer leuk voor hun kamer. En we hebben 3 rijkswachters in huis maar voor de woonkamer zou ik het ook niet willen. ;-)

https://www.citymom.nl/newsmom/rijkswachters-op-muur/
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding

Afbeelding
Op marktplaats worden er wel eens resten behang aangeboden, zelfs nieuw in verpakking. Misschien Kun je daar iets vinden?
Voor iedereen een groene tuin
Zoek eens op het merk Scion. Rollen zijn meestal rond de 40-50 euro, misschien combineren met goedkoper effen behang?
Fijn die feedback :sarcastic:
Bn walls ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven