Napraattopic deel 110
dinsdag 2 april 2019 om 16:41
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 april 2019 om 20:04
Afgerond wel zo ongeveer.
Naar beneden afgerond, dat wel.
Heel veel afgerond ook.
Maar je hebt ook zakjes chips van 25 gram. Die heten niet voor niets zakJES.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 25 april 2019 om 20:06
Vooral dat 'zo ongezond!' of 'nu ben ik aan het zondigen!'. Moordneigingen krijg ik ervan.Betty_Slocombe schreef: ↑25-04-2019 19:55Uit een schaaltje. Af en toe eentje pakken, terwijl je zegt "nou, nou, dat is genieten. Zo ongezond, maar hihi, af en toe mag het best." en dan netjes 40 gram chips eten.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 25 april 2019 om 20:16
Dat is voor mannen en vrouwen van 30+ die zichzelf nog meisje en jongen noemen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 25 april 2019 om 20:21
Die mensen zijn minder irritant dan die truttebollen die bij zo’n minibakje chips of zoutjes uitroepen “ Meid, wat een traktáááátie/verwennerij”.doornroosje9 schreef: ↑25-04-2019 20:06Vooral dat 'zo ongezond!' of 'nu ben ik aan het zondigen!'. Moordneigingen krijg ik ervan.
En ik zit dan 9 van de 10 keer reikhalzend uit te kijken naar de rest
donderdag 25 april 2019 om 20:21
Oh man. En ze doen het overal. Wordt er op mijn werk eens een keer op iets echt lekkers getrakteerd (een fijn stuk slagroomtaart van de bakker, ofzo), pakken ze een stuk en gaan de hele tijd tijdens het eten zeggen: "Ja, eigenlijk moet ik dit niet doen, hihihi. Ieder pondje gaat door het mondje! Ik vind een appel eigenlijk net zo lekker!" Vreet dan gewoon een appel, Ellen en geef je stuk taart aan iemand die het wel waardeert. Hoe kun je nu ooit genieten van dingen als je je steeds verplicht voelt zulke opmerkingen te maken?doornroosje9 schreef: ↑25-04-2019 20:06Vooral dat 'zo ongezond!' of 'nu ben ik aan het zondigen!'. Moordneigingen krijg ik ervan.
donderdag 25 april 2019 om 20:25
Betty_Slocombe schreef: ↑25-04-2019 20:21Oh man. En ze doen het overal. Wordt er op mijn werk eens een keer op iets echt lekkers getrakteerd (een fijn stuk slagroomtaart van de bakker, ofzo), pakken ze een stuk en gaan de hele tijd tijdens het eten zeggen: "Ja, eigenlijk moet ik dit niet doen, hihihi. Ieder pondje gaat door het mondje! Ik vind een appel eigenlijk net zo lekker!" Vreet dan gewoon een appel, Ellen en geef je stuk taart aan iemand die het wel waardeert. Hoe kun je nu ooit genieten van dingen als je je steeds verplicht voelt zulke opmerkingen te maken?
Ik ken dit soort mensen dus niet! In mijn omgeving houden we allemaal van lekker (veel) eten en / of wordt er in ieder geval niet spastisch over gedaan. Heb wel bewondering voor de vriendinnen die met mate lekker kunnen eten
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 25 april 2019 om 20:32
donderdag 25 april 2019 om 20:33
donderdag 25 april 2019 om 20:36
Dat vind ik altijd zo gek, die mensen die dan 1 chipje nemen en pas 10 minuten later nog eentje.Betty_Slocombe schreef: ↑25-04-2019 19:55Uit een schaaltje. Af en toe eentje pakken, terwijl je zegt "nou, nou, dat is genieten. Zo ongezond, maar hihi, af en toe mag het best." en dan netjes 40 gram chips eten.
donderdag 25 april 2019 om 20:37
Of tegen een slanke collega: 'ja, jij kunt het hebben'.Betty_Slocombe schreef: ↑25-04-2019 20:21Oh man. En ze doen het overal. Wordt er op mijn werk eens een keer op iets echt lekkers getrakteerd (een fijn stuk slagroomtaart van de bakker, ofzo), pakken ze een stuk en gaan de hele tijd tijdens het eten zeggen: "Ja, eigenlijk moet ik dit niet doen, hihihi. Ieder pondje gaat door het mondje! Ik vind een appel eigenlijk net zo lekker!" Vreet dan gewoon een appel, Ellen en geef je stuk taart aan iemand die het wel waardeert. Hoe kun je nu ooit genieten van dingen als je je steeds verplicht voelt zulke opmerkingen te maken?
Ja natuurlijk kan ik het hebben. Ik doe niet aan gezond eten. Ook niet aan ongezond eten. Ik eet waar ik zin in heb. En als jullie mijn traktatie niet aandurven, eet ik die lekker zelf op. Helemaal. Recht voor jullie neus.
donderdag 25 april 2019 om 20:46
donderdag 25 april 2019 om 20:50
Soort Stepfort Wives.Betty_Slocombe schreef: ↑25-04-2019 20:41Ik denk dat die mensen eigenlijk niet echt zijn, maar robots.
donderdag 25 april 2019 om 21:27
Lady*Voldemort schreef: ↑25-04-2019 20:42Ik lees net op mijn zak ovenfriet dat één portie van dat spul 135 gram bevat. Dat stop ik in mijn holle kies, stelletje bemoeiallen.
donderdag 25 april 2019 om 21:30