Zondag apres K dag
zondag 28 april 2019 om 10:07
Goedemorgen!
Iedereen een leuke dag gehad gisteren, laat geworden en uitkateren vandaag?
Ik drink niet, alleen een beetje kort geslapen maar ik voel me inmiddels wel fris en fruitig nadat ik net nog even in slaap gevallen was.
Gaan jullie wat leuks doen vandaag of worden er massaal pyamadagen gehouden vandaag?
Iedereen een leuke dag gehad gisteren, laat geworden en uitkateren vandaag?
Ik drink niet, alleen een beetje kort geslapen maar ik voel me inmiddels wel fris en fruitig nadat ik net nog even in slaap gevallen was.
Gaan jullie wat leuks doen vandaag of worden er massaal pyamadagen gehouden vandaag?
zondag 28 april 2019 om 10:22
zondag 28 april 2019 om 10:32
Ik zit nog in pyjama op de bank en wacht tot mijn man wakker is zodat ik kan gaan douchen en aankleden.
Vandaag een dagje niks, ik drink geen alcohol en mijn koningsdag bestond uit extreem vroeg opstaan en de vrijmarkt over dus ben nog wel aan het bijkomen.
Misschien een filmpje kijken en als ik inspiratie krijg nog een stuk fietsen of wandelen in principe is min. 8000 stappen of 10 km fietsen mijn beweegdoel van de dag maar wellicht laat ik dat voor wat het is vandaag.
Vandaag een dagje niks, ik drink geen alcohol en mijn koningsdag bestond uit extreem vroeg opstaan en de vrijmarkt over dus ben nog wel aan het bijkomen.
Misschien een filmpje kijken en als ik inspiratie krijg nog een stuk fietsen of wandelen in principe is min. 8000 stappen of 10 km fietsen mijn beweegdoel van de dag maar wellicht laat ik dat voor wat het is vandaag.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 28 april 2019 om 10:33
Zoiets was ik ook van plan, ondanks geen kater.VesperLynd schreef: ↑28-04-2019 10:21Pyamadag... Ik kom er alleen uit voor de boodschappen vandaag. Verder ook geen kater gelukkig! Ik maak het gezellig in huis.
Ga straks wel even een stukje wandelen want daar heb ik zin in.
zondag 28 april 2019 om 10:36
Meestal wordt het bij de nacht vóór Koningsdag laat, op Koningsdag zelf houdt alles op straat rond een uur of 20:00u op. Dan kun je nog wel naar café’s natuurlijk, maar veel mensen zijn nog gesloopt van de nacht ervoor en het vroege opstaan.
Ik heb gisteren wegens omstandigheden trouwens geen Koningsdag gevierd dit jaar.
Ik heb gisteren wegens omstandigheden trouwens geen Koningsdag gevierd dit jaar.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 28-04-2019 10:37
3.62% gewijzigd
zondag 28 april 2019 om 11:13
Bij mij niet, ik woon in een niet hele grote stad, nabij het centrum. Met koningsnacht en dag is hier echter een van de grootste festivals, en de grote vrijmarkt is ook pokkedruk.Nitflex schreef: ↑28-04-2019 10:36Meestal wordt het bij de nacht vóór Koningsdag laat, op Koningsdag zelf houdt alles op straat rond een uur of 20:00u op. Dan kun je nog wel naar café’s natuurlijk, maar veel mensen zijn nog gesloopt van de nacht ervoor en het vroege opstaan.
Hier is het echt 2 dagen chaos en ik kom er dus niet onderuit..
Nu is het overigens doodstil hier...
Gizzmo wat vervelend! Beterschap!