Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@muppet: Balen die negatieve test..hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ik ben nu met jullie vrienden geworden, maar heb nog geen bericht gehad over een hyves site met wachtwoord!! Ik wil meedoen, wie o wie wil mij dit bericht versturen?

Als ik wat meer tijd heb, reageer ik weer op jullie, xxx
@bowie: Ik herken je gevoelens van zeker weten dat je zwanger bent. Had ik vorige maand namelijk ook...en het was waar!!! Ik hoop dat jij over 2 weken hetzelfde mag zeggen..

@liedje: Heerlijk dat je man zo lief voor je was, dat kan dan zo fijn zijn als je je rot voelt... Ik hoop dat de echo positief uitvalt voor jullie..

@ toadette: Geen klachten? Heerlijk dat je je zo goed voelt..hoop dat het bij mij ook nog komt! Ik ben benieuwd naar die misselijkmakende lucht van mijn eigen urine...hahaha! Ach..vorige zwangerschap was ik het vergeten en aangezen we veel mensen in onze omeving hebben die moeilijk kinderen konden krijgen, wil ik het toch graag doen...

@peach: Zou mooi zijn om een kindje te maken op je vriends' verjaardag, ik duim voor je...!

@ allemaal, hopenlijk krijg ik snel een bericht over die hyvessite? Ik wil ook....
Ik had dus toch wat meer tijd....en zin..hahahaha..nu stop ik hoor!!
quote:Toadette schreef op 27 maart 2009 @ 08:47:

@Meiske: Gezeliig weekend voor de boeg dus! Avontuurlijk hoor, een jaar naar Canada.

Hebben jullie nog iets leuks voor ze in petto?

Nee niets. Mijn man is 2 weken terug met z'n broertjes (waaronder deze) een middag en avond wat wezen doen. En ja verder is het dus morgenmiddag en avond feest. We kunnen ook geen cadeautjes geven omdat ze dat niet mee kunnen nemen. Ze willen daarom geld hebben. We geven 2 aparte enveloppen: 1 voor hun en 1 voor de kleine.

quote:peach82 schreef op 27 maart 2009 @ 09:49:

@meiske, we hebben dezelfde nod, ik had gisteren een positieve ovutest, en volgens berekeningen vandaag ook mn eisprong, dus dat klopt gewoon neem ik aan!Ik weet niet hoe lang je cyclus is? Waarom zou je eisprong niet kloppen? Die van mij is toevallig aan het einde van mijn cyclus. Maar dat is bij iedereen weer anders.
@meiske, nee voor jou dat het klopt, je zei toch dat je volgens berekeningen vandaag je eisprong moet hebben? Dat zou wel is juist kunnen zijn want we hebben dezelfde nod, als het goed is heb ik hem ook vandaag (gister positieve ovutest gehad)

@paulita, vervelend voor je dat je je nu wat minder voelt....maar hopen dat dat snel over is!
@ allen, ik lees net op het forum maart/april dat ze denken dat nuchterheid over het zwanger te maken heeft met je opleidingsniveau... Ik vind hem apart! En jullie?

Gr. Drs. Poffertjes
@poffer. Ben je nuchterder bij een hoge opleiding of juist bij een lage opleiding? Lijkt me ook vrij bijzonder...
quote:Poffertjes schreef op 27 maart 2009 @ 16:33:

@ allen, ik lees net op het forum maart/april dat ze denken dat nuchterheid over het zwanger te maken heeft met je opleidingsniveau... Ik vind hem apart! En jullie?

Gr. Drs. Poffertjes

nee, echt !

Ja!!! laten we IQ's gaan vergelijken met het andere forum!

in het kader van wetenschappelijk onderzoek

@poffertjes, nou dat is wel heel kort door de bocht.

Zie het verband met opleidingsniveau en de nuchterheid met betrekking tot zwanger worden niet echt!
ik wel maar ik ben ook mr. drs. tatli
if we all light up, we can scare away the dark...
Ik lees trouwens dat een technische opleiding de voorkeur geniet. Van al die kerels om je heen schijn je onwijs nuchter te worden (en te blijven ook 5 jaar na je studie ). Ik werk bijna alleen maar met mannen, telt dat ook
nou ik kan beregoed het alfabet opzeggen, de tafel van 4 kan ik ook opdreunen.... zou ik er dan bij horen? Waarom ben ik dan nog niet zwanger?

@Toad Kom maar op met de ovutesten! hihi! Ik heb er tot nu toe geen gebruikt, maar als ik ooit eens ein-de-lijk ongesteld word, dan ga ik ze wel gebruiken.

Wat heerlijk dat je je helemaal top voelt! Ik vind het ook wel heel leuk om nu nog meer zwanger ervaringen hier te horen. Hoop dat dat ons allemaal te wachten staat.

Ik sta op het punt om naar de trein te fietsen, vanavond avondje Amsterdam!

Fijne avond allemaal en ben heel benieuwd naar eventuele testen dit weekend!
.
bowie79 wijzigde dit bericht op 27-03-2009 19:01
Reden: ipv wijzigen drukte ik op quote....
% gewijzigd
quote:Bowie79 schreef op 27 maart 2009 @ 18:57:

@ toa, volgens mij haal ik me gewoon van alles in mijn hoofd. kan me niet voorstellen dat ik zaterdag een positieve ovutest heb en vanaf maandag al het eerste 'kwaaltje' Maar goed, ik blijf natuurlijk hopen!

@ Paulita, wat een bemoedigende boodschap dat jij dit ook had!!! kan me dit inderdaad ook herinneren van de vorige keer...toen wist ik het eigenlijk al direct na 'de daad' Heel vaag eigenlijk....

Heb je trouwens al een mail over de hyves gekregen? Ik zal hem je voor de zekerheid wel even toesturen.

@ korrel, veel plezier vanavond!

@ liedje, misschien is het fijn om een beetje afleiding te zoeken dit weekend, dan ben je er minder mee bezig en is het sneller maandag!?

@ allen, vandaag op huisbezoek geweest bij een rokend gezin. Doe je zo je best om niet te drinken, roken, foliumzuur ed. rook je toch nog mee

Maar goed, vriendje kan het wel weer relativeren dus dat is wel fijn. Nu alleen nog de stank uit mijn haar wassen straks , bah!!!

Waar ik trouwens wel benieuwd naar ben: hoelang zijn jullie al samen met je vriend/man?

X Bowie
@Bowie. Ik ken mn man nu 4,5 jaar. En we zijn nu 8 maanden getrouwd.

@Paulita. Heb je mn mailtje gehad over hyves?
Wij zijn 3.5 jaar samen waarvan 9 maanden getrouwd
@ alle domme kipjes , inderdaad... je zou dus nuchterder zijn met een hogere opleiding. hihi... Ik vind hem echt geweldig hahaha! Moest hem even delen met jullie! Dus... even ter info! Waarschijnlijk zijn wij er zo mee bezig dat wij gewoon een laag IQ hebben hihi.....

@tatli, ik denk dat dat niet geld... Ik heb dan wel pech in een vrouwenomgeving.... alhoewel ik nu dan wel weer snap waarom ik er zo mee bezig ben...

@korrel, ik snap het ook niet! Misschien moet je het daar even posten

@bowie, Poffermans en ik zijn alweer zes jaar samen en ongetrouwd.

@allen, zijn de andere ook allemaal getrouwd?
Ohhh ja samen is natuurlijk een relatief begrip als je 3000 km bij elkaar vandaan woont. Ik moet wel zeggen dat ik bijna elke maand daar te vinden was en dat mijn man ook regelmatig hierheen kwam. We hebben heel veel airmiles zeg maar Ik ging wel vaker naar Izmir dan dat hij hierheen kwam omdat we elke keer zo'n stom visum moesten aanvragen. Pffff wat een gedoe was dat zeg, vooral omdat je altijd het risico loopt dat het om een of andere duistere reden wordt afgewezen. Gelukkig is dat bij ons nooit gebeurd (wij voldeden ook drie dubbel aan alle voorwaarden) en heeft hij nu een vvr voor 5 jaar.

Verder zaten we 'vroeger' elke avond te webcammen via MSN (tenzij we afspraken hadden/er voetbal/een leuke film op tv was). We hadden echt een soort routine, na het eten rond 20.00 uur begonnen we samen met een kopje thee drinken en kletsen over wat we die dag hadden meegemaakt en over de toekomst (te boeken tickets, bruiloft, welk huis huren/kopen, etc.).Heel gezellig maar ik heb mijn man liever naast me op de bank

Gelukkig is hij over 10 daagjes al weer thuis! Ik mis hem wel maar ik merk dat hij geniet en zijn paps en mams waren gisteren zo blij op de webcam. Daar zet je je eigen gevoelens dan maar even voor opzij...
@tatli, inderdaad wel goed om te zien dat je vent zo geniet nu hij bij zijn ouders zit! Maar des te lekkerder is het als hij zo terug is...

Ik heb mijn vent leren kennen via ICQ (het oude MSN). Waarom we contact hebben gekregen is niet bekend.... Hij stuurde mij een berichtje (waarom is niet duidelijk!!!) en ik heb gereageerd. Aangezien ik op dat moment 'druk' met mijn scriptie bezig was nam ik elke afleiding aan. Het heeft ruim drie maanden geduurd voordat hij me mocht bellen omdat ik bang was dat ik niets te vertellen had (ben niet zo'n beller). Hij beloofde dat als het stil zou vallen dat hij het telefoonboek voor zou gaan lezen en daar moest ik zo om lachen dat ik het toen maar geprobeerd heb. Na vaak bellen hebben we uiteindelijk afgesproken op het CS van Utrecht onder het grote blauwe bord! En daar is de vonk overgeslagen, hebben we voor het eerst gezoend en zijn we een stelletje geworden. En sindsdien... is het altijd dikke mik geweest!
@ tatli, ja dat is zeker weer wat anders, zo'n liefde op afstand. Is je man ook pas sinds de bruiloft in Nl komen wonen of toch al eerder?

@allen, vriendje en ik zijn nu 8 1/2 jaar samen en nog steeds ongetrouwd.
Wat een leuk ontmoetingsverhaal Poffertjes. Echt schattig dat afspreken 'onder het blauwe bord'. Was je niet super zenuwachtig dan?
@bowie: hij is hier pas echt komen wonen na onze bruiloft. Daarvoor wel meerdere keren geweest op een toeristenvisum maar voor kortere periodes. Hij had een erg goede baan in Turkije, tenminste, hij werd wel goed betaald maar vakantiedagen waren erg schaars en kon hij alleen in overleg opnemen. Ik ging dus vaker die kant op. Hij werkte dan wel weer veel zelfstandig en niet altijd op kantoor dus we konden wel altijd samen door Izmir cruisen en lekker lunchen enzo. Ik heb heel wat af geshopt terwijl hij aan het werk was. Hij stopte dan stiekem altijd iets eerder met werken en dan hadden we weer een lange avond samen

Ik zou het niemand aanraden zo'n liefde op afstand want het heeft ook wel heel veel nadelen, maar wij hebben er denk ik wel het beste van gemaakt
Hoi allemaal :-)

Nog eventjes een berichtje van mij voordat ik stop met computeren...

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden! Ben er gelukkig wel rustig onder maar het is wel ontzettend balen! Woensdag was officieel mijn NOD maar dat wist ik niet zeker omdat ik net gestopt ben met de pil en alles weer anders is.

Deze maand dus weer goed klussen! En misschien ook wel ovu testen, ik wil ook een mooie dikke buik :-)

@Poffertjes, thnx dat ik weer in de lijst sta! Ik ben gestopt op 20 februari en mijn volgende NOD is rond 24 april gok ik.

@Bowie, ik ken mijn man 3 jaar en we zijn nu een halfjaar getrouwd.

Ik heb geprobeerd om ook te reageren wat jullie allemaal zeggen maar ik word er een beetje duizelig van van wat iemand zegt enz hahaha. Ik moet er dus nog een beetje inkomen.

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Yber
@tatli, het klinkt inderdaad alsof jullie er het beste van hebben gemaakt! Ach en het shoppen klinkt mij niet echt als een straf hoor ( en regelmatig op vakantie naar een warm land ook niet eigenlijk). Maar goed, lijkt me inderdaad wel lastig om telkens weer afscheid te moeten nemen van elkaar en dan te weten dat je elkaar een tijd niet gaat zien. Gelukkig dat hij nu hier is! ( nu ja, niet nu dan...) Mijn vriend is 1 keer een maand voor werk weggeweest en toen miste ik hem wel maar ik vond het ook wel lekker aan de andere kant. ik kon weer lekker laat naar bed en ongezond eten ( vriend is namelijk erg van het vroeg slapen en gezond eten enzo). ook heb ik twee kamers behangen met mijn moeder en zijn studio half verbouwd, vond hij wel een leuke verassing toen hij terugkwam!

@ yber, jammer! Gelukkig ben je niet al te teleurgesteld? Ik had het zelf heel erg en das echt niet prettig kan ik je vertellen.

En ja het reageren, ik heb er af en toe ook moeite mee en reageer dan gewoon op de laatste dingen die ik gelezen heb Soms even terugbladeren helpt ook nog wel.

En niets moet, toch!?

@ poffertjes, heb ik iets gemist? blauw bord? toch maar even terug gaan lezen dan.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven