Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@ poffertjes, WAT ERG!!! ik heb gewoon eronder een bericht geplaatst en eroverheen gelezen, hahahah
@toadette: Wat een super nieuws, Gefeliciteerd!! En geniet ervan!! Hoera nummer 3!!!! Hoe voel je je??

Hier even druk!! Maar las even snel een nieuwe zwangere, dus dan moet je wel ff reageren he!!! Heel erg leuk!

Zal zo snel mogelijk even weer meeschrijven!!

Liefs... I
Ik ben ook lid van de hyves, wat leuk om jullie allemaal te zien daar!!! IK ben nog druk aan het oefenen, wie nou wie is..! Ga nu plassen..de Moeders voor moeders vrouw komt zo...erg laat, ben moe..

xxx
Hi meiden,

Wat een gezelligheid hier weer vanavond!

Leuk En ook geweldig dat we nu zo bijna allemaal op de hyves staan.

Erg leuk om jullie gezicht bij jullie forum-nick te zien.

Poff: Wat een leuk en spannend ontmoetingsverhaal zeg.

Grappig om te horen hoe mensen elkaar ontmoet hebben.

Mijn vriend was mijn spinningleraar, heb 2 jaar naar zitten zwijmelen en uiteindelijk sloeg de vonk over!

Korrel: Ga je lekker op stap in A¡¦dam?

Heel veel plezier.

Stuur me maar even een berichtje met je adres via hyves of een mail via hier, dan stuur ik ze wel naar je toe.

Yber: Balen!!!

Nou, ben net terug van een rondje hardlopen, vriendlief is naar zijn vrienden en ik heb mezelf achter de PC geplant met een pot thee Het weekend kan beginnen!

Liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
@Tatlitatli. Ik dacht dat ik een poos een lange afstandsrelatie had. Hij woonde het eerste jaar van onze relatie in Leeuwarden en ik in de buurt van Rotterdam. Later woonde hij in Amsterdam. En nu wonen we heerlijk in 1 huis. Amsterdam-Rotterdam vond ik al ver, en zagen we elkaar alleen in het weekend. Maar ik had niks te klagen vergeleken met jou.

Nu lig ik lekker in bed x-factor te kijken en ondertussen te internetten. Mn man is een avondje stappen. En blijft vannacht bij een vriend.

Balen Yber!!! Nu nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik hoop ook dat ik snel aan de nieuwe ronde kan beginnen. Of dat het alsnog raak mag zijn. Ach... maandag weet ik t zeker!!

Goed weekend allemaal!
@ toa en tatli, was inderdaad wel spannend en weet je wat het ergste is.. ik kwam ook nog veel te laat op onze date. Gelukkig is hij blijven wachten op me!

@bowie, wel bijblijven he! hihi Soms zo lastig als er veel geschreven wordt!

@yber, ik ga het aanpassen vrouw! Balen dat je ongesteld bent geworden, maar op voor de volgende ronde...

@allen, weet niet wat het is maar ik voel me doodmoe, val nog steeds heel veel af opeens en heb een opgeblazen gevoel....bleehhh....Hoop dat het snel over gaat!
@liedje bij ons was het groningen - eemnes en ook dat vond ik al ver....
@ toa, een spinningleraar.... jij bent met veel plezier naar de sportschool gegaan!
Help ook ik kan het niet meer bijhouden hier!

@Yber balen hoor! Hopelijk heb je snel je eisprong.

Ik heb alweer ruim 8,5 jaar een relatie en sinds 5,5 jaar is het man i.p.v. vriend geworden. En een kleine 9 maanden na ons huwelijk werd onze dochter geboren (ja je krijgt 2 weken cadeau he met een zwangerschap ;))

Ik twijfel of ik ovu-testen ga gebruiken. Ik ben zo bang dat het niet klopt de uitslag. Ik heb ze van babyboomshop, spotgoedkoop, maar werken ze ook goed?

M'n dochter heeft keelontsteking, ach zo zielig. Maar na allemaal lekkere dingen in huis gehaald te hebben en paracetamol gaat het weer wat beter. Ik moest zo lachen om wat ze zei. Ze zat te huilen en wilde niet eten en drinken. Toen we terug waren van de dokter zei ze: "wat een drama was dat net het". Moet niet gekker worden, nog geen 5 haha.

Fijn weekend!
@ giorra, hihi wat een wijsneusje! Heeft ze het eerder gehoord van mama en papa? Hopelijk voelt ze zich snel beter en gaat je dochtertje wat drinken en eten...

Mijn dipsticks zijn ook spotgoedkoop hoor! En bij mij werken ze prima..... ik moet zeggen dat het mij meer rust geeft omdat ik weet wanneer mijn eisprong is en wanneer ik dan weer ongeveer ongesteld wordt. Ik voel ook namelijk helemaal niets....

Maar je moet natuurlijk doen wat goed voor jezelf voelt!!

Gr. en een fijne dag alemaal!!

Poffer
@Poffertjes; ja dat zal ze vast van ons hebben gehoord hihi. Je hoort jezelf vaak terug en je hebt niet eens altijd door dat je dat dan zegt of doet.

O gelukkig dat de jouwe ook spotgoedkoop zijn. Ik vind die rust ook fijn dat je ongeveer weet wanneer je ongesteld wordt. Ik zit nu op dag 9. Wanneer begin jij? Ik had vorige keer 31 dagen. Beetje vies praatje, maar ik merk het vaak wel aan het slijm dat de eisprong eraan komt en ik voel het ook, maar dan is het al te laat he (of bijna te laat).

En heb je het idee dat het deze maand raak is bij je?

Ik ga zo naar cursus de hele dag, met dit weer geen enkel probleem.
@giorra, Ik had de vorige keer ook een cyclus van 31 dagen en ben eigenlijk op dag 8 geloof ik begonnen met testen. Omdat ik zeker wilden zijn dat ik hem niet zou missen. Ik merk inderdaad ook wel iets aan de afscheiding, maar niet veel... daarom vind ik het lastig om er vanuit te gaan.

Ik weet niet of het raak is... vind het heel moeilijk om te zeggen. Voel me heel gewoon en nog geen rare dingen of afwijkends van anders... ik denk het dus niet. Maar ja.... you will never know! We wachten gewoon af!

Succes vandaag met je cursus. Ik heb net even voor de kapper gebeld en daar kan ik om 11:30 terecht. En verder de gewone zaterdag dingen van boodschappen, stofzuigen, wassen, enz... Maar met dit weer is het niet erg aangezien je toch niet graag naar buiten wilt....
Zo weer helemaal bijgelezen. Ik heb mijn vriend leren kennen op Kos. We gingen beide met gogo tours op vakantie. Sta ik daar op schiphol aan de balie, rijden twee van die manse gassies met gethoblaster met hun bagage kar tegen mijn enkels aan! Nou ik was er helemaal klaar mee! Nadat we geland waren en net op het punt stonden om in te checken bij het hotel, komen zelfde jongens binnen, bleken ze ook nog in ons hotel te verblijven!

Om het enkel verhaal goed te maken mochten wij de volgende dag bij hun achter op de scooter mee naar de warmwaterbronnen, nou en daar sloeg 6 jaar geleden de vonk over.

Oef ik lig nog in bed maar krijg een lamme vinger van het intoetsen op mijn mobiel. Ik reageer later meer! Fijne dag iedereen!

@ toa alvast heel erg bedankt!!!
@korrel, dat is ook een goed verhaal zeg!
goeiemorgen meiden!!!

hoe is het met iedereen?

@giorra, bij mij werken ze ook goed van sensitest!

wat zielig voor je dochtertje zeg, keelonsteking kan best pijn doen!

grappig om te lezen hoe iedereen hun vriend heeft ontmoet!

Ik heb de mijne 5 jaar geleden tijdens een vakantie in kreta ontmoet. We hebben pas ongeveer 2 jaar een relatie.

Ik heb strakjes het vrijgezellenfeestje van mijn vriendin...ben benieuwd! ga echt niet veel drinken aangezien ik gisteren mn eisprong heb gehad....Dan voel je je toch een beetje verplicht om mee te doen anders krijg je zo het gevoel dat jij de gezelligheid verpest. Andere kant is het natuurlijk belachelijk als hun mij dat gevoel gaan geven....nou ja ik zie wel hoe het loopt, ik doe idd wel 4 uur met 1 wijntje : )

Iedereen een fijne dag vandaag!!!!!
quote:peach82 schreef op 27 maart 2009 @ 15:34:

@meiske, nee voor jou dat het klopt, je zei toch dat je volgens berekeningen vandaag je eisprong moet hebben? Dat zou wel is juist kunnen zijn want we hebben dezelfde nod, als het goed is heb ik hem ook vandaag (gister positieve ovutest gehad)Nee ik moet dit weekend een positieve ovulatietest krijgen, dat bedoelde ik in ieder geval. En dan zou ik dinsdag de eisprong hebben. Maar dat zou alleen in geval zijn als het op dezelfde manier gaat als vorige keer en dat geloof ik niet. Want vanochtend was er nog geen 2e streepje te zien.
Wij zijn nu 7,5 jaar bij elkaar, waarvan we 6,5 jaar samenwonen en een half jaar getrouwd zijn.

Wij hebben elkaar via het internet leren kennen. Toendertijd had je bij radio 538 een datingbox erbij zitten en dan kon je via dat mensen leren kennen. Ik wilde er al bijna mee stoppen toen ik een berichtje van mijn man kreeg. Toen zijn we gaan mailen en chatten (via het oude icq) en 3 kwart jaar later hebben we elkaar ontmoet op Den Haag CS. We zijn toen gaan bowlen in Scheveningen en daarna nog wat gegeten in een strandtentje. Daarna hebben we nog (romantisch) een strandwandeling gemaakt. Na deze date zijn we nog een keer naar Duinrell geweest, alleen viel dat letterlijk in het water (regen). En toen ging ik met 2 (vrijgezelle) vriendinnen naar Kreta toe. Alleen daar kwam ik erachter dat ik niets met een Griek of Tukker (waren een paar jongens uit Twente bij ons in het appartementencomplex) wilde, maar met mijn date. Dus heb ik hem een lange brief geschreven en of hij me op wilde halen van Schiphol als ik terug kwam. En dat is gebeurd en sindsdien zijn we een stel.

Alleen woonde hij (nog) in Noord-Holland en ik in Zuid-Holland. Maar 3 weken later is hij met z'n ouders naar Dordrecht verhuisd. Dus dat scheelde wel qua reistijd.

3 maanden later konden we in het huisje van mijn nichtje voor 3 maanden wonen (zij ging naar Amerika). Dat beviel ons zo goed, dat we al snel besloten hebben om ons in te schrijven voor een woning. En die hebben we toen 4 maanden later gekregen. Daarom woonden we binnen het jaar samen.
@meiske, grappig dat jullie ook zo snel zijn gaan samenwonen. Bij ons wat het na 8 maanden. Poffermans woonde in Groningen en was klaar met zijn studie. Aangezien hij oorspronkelijk uit Brabant komt was het voor hem logisch om weer terug naar Brabant te gaan aangezien hij niet in Groningen wilde blijven.

En toen heb ik gezegd dan kom je toch bij mij en laten we het gewoon proberen. Als het gaat dan gaat het en anders niet... En sindsdien wonen we bij elkaar!

@peach, veel plezier bij je vrijgezellenfeestje!! En een twee wijntjes kan vast geen kwaad!
Hoi meiden,

Zo.. ik heb er alweer een halve dag op zitten . Dochterlief moest “uit” spelen met hockey.

En dat is altijd zo ontzettend vroeg bij de F-jes. Maar ook wel weer erg leuk om al die kleine mensjes bezig te zien.

Straks gaan we naar mijn schoonouders, die wonen op een uurtje rijden hiervandaan, en we blijven gezellig tot in de avond.

Giorra: Ideaal hoor, de ovutesten. Kan ze echt aanbevelen. Je weet tenminste zeker dat je je eisprong niet gemist heeft, geeft bij mij veel duidelijkheid en rust.

Nou, nou, wat een babbels hebben die meiden tegenwoordig hè? Erg vermakelijk!

Poffer: Ik voelde deze keer ook niets bijzonders hoor! En toch was het raak! Zegt niets dus En?? Hoe is je nieuwe coupe geworden?

Korrel: Ook al zo’n grappig ontmoetingsverhaal van jou en je vriend. Woonde jullie wel een beetje bij elkaar in de buurt. Zeg Korrel, kun jij mij als fysio een beetje advies geven? Ik had zo’n 1,5 week geleden na het hardlopen ontzettende last van mijn buitenste kniebanden (rechts), moest echt gaan wandelen, zo zeer deed het. Heb afgelopen week een weekje rust gehouden en ben gister weer 45 min rustig aan gaan lopen. Maar na 20 min deed het weer zo’n zeer. Erg irritant… Eenmaal thuis heb ik flink gekoeld met een coldpack. Maar wat zal ik nu doen? 2 weken rust? Naar de fysio? Ik wil eigenlijk geen rust nemen omdat ik zolang mogelijk 3x in de week wil blijven doorlopen. Ben benieuwd wat jij ervan vindt?

O ja, ik heb nog nooit blessures gehad en ik train erg verantwoord, bouw alles rustig op.

Peach: Heel veel plezier op het feestje. En sterkte met het verbloemen van je alcohol-probleempje, hihi. Ben benieuwd hoe het gegaan is. Hoop echt dat jullie op de verjaardag van peach-man een very Lucky-shot hebben gehad.

Meiske: Wat leuk dat je hem vanaf Kreta een liefdesverklaring hebt gedaan. En tja, wanneer je eenmaal weet dat het goed zit, dan gaan de dingen snel hè?

Nou meiden, ik ga er weer vandoor, tot mails!

Liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
@toadette: Hardlopen? Hahaha..wat goed man, ik zou ook gewoon proberen ermee door te gaan, maar die blessure is wel balen zeg! Hoe voel je je verder? Nog geen misselijkeheidsklachten? Vermoeidheid? Hier nog steeds heel moe...

Heeft iemand tips tegen die enorme depressieve vermoeidheid?

@liedjepiedje: Heerlijk...x factor kijken,ik kan daar ook zo van genieten...Vooral in bed!!

@poffer: Zo moe?? Kan je al zwanger zijn? Of komt je pos test nog?

@giorra: De kleine verwekt in de huwelijksnacht? Wat romantisch! En dan die keelonstesteking, wat zielig...Gelukkig heeft ze nu weer praatjes... Ik had ook de ovutesten van babyboomshop, werkte prima... succes!!!

@ korrel: Wat romantisch, elkaar leren kennen op Kos...zijn jullie nog een keer samen terug gegaan?

@peach 82: Ik had afgelopen keer ook een zuipavondje..toen ik al dacht zwanger te zijn, heb mezelf toen echt bodempjes wijn toebedeeld en heel af en toe een slokje genomen, het viel niemand op..komt wel goed..veel plezier in ieder geval..

@meiske: Als het goed voelt, waarom zou je dan langer wachten? Is toch heerlijk om zo snel samen te wonen als het goed voelt? Ik hoop voor je dat je dit weekend een pos test hebt...

Gister de moeders voor moeders vrouw langsgeweest..wat een vreselijk mens..hahaha..praatte echt alleen over zichzelf op een heel oninteressante manier...vermoeiend... Maargoed, ik doe het niet voor haar, want zij heeft al 5 dochters... Ze heeft een soort zwangerschapstest gedaan, waaruit moet blijken of ik voeldoende HCG aanmaak, de controle streep was nog roder dan de teststreep, dus dat ziet er goed uit.... Het zegt natuurlijk nog niks, maaar gaf een goed gevoel! En nu...moet ik continu in een potje plassen en 1 keer per week alle flessen wegbrengen naar een depot. Ik vind het wel een heel gedoe hoor, maarja... voor een goed doel!!

Verder ben ik nu 2 jaar getrouwd en heb bijna 4 jaar een relatie met mijn man. We zijn na 3 weken gaan samenwonen (we hadden nog wel ieder ons eigen huisje aangehouden tijdelijk) We kennen elkaar van ons werk in de psychiatrie. Hij ging altijd op de skates naar het werk, 15 km heen..en terug..en dat vond ik zo leuk. Hij vroeg of ik een keertje meeging, we hadden toen nachtdienst en zijn na de nachtdienst om 8.00 's morgens aan de borrel gegaan, zo gezellig..dat we niet meer bij elkaar zijn weggegaan. En nu alweer zwanger van de tweede..wat gaat het snel allemaal.

xxx
Hallo allemaal,

Het huis is weer opgeruimd, de was is gedaan en de boodschappen zijn weer in huis.

Zodadelijk even lekker warm worden onder de zonnebank en daarna gezellig eten met z'n 15e.

@Peach, veel plezier op de vrijgezellenparty.

@Toa, de eisprong is idd voorbij en we mogen spreken over een goede frequentie wat betreft "pret in bed".

Het is maar weer afwachten.........................

Wat leuk al die vriend/man verhalen.

Ik heb mijn vriend op het werk leren kennen. We werkten ider op 1 groep met een gezamelijk kantoor.

Op een gegeven moment zaten we toch wel erg regelmatig op kantoor te kletsen en toen zijn we samen wat gaan drinken. Collega's maar vooral clienten (we werken in de gehandicaptenzorg) reageerden wel erg enthousiast.

Ze vroegen bijv aan meisman "slaap jij ook bij meis in bed?"

Of ook erg duidelijk "Als je met je piemeltje wil spelen moet jij thuis slapen"

Je snapt dus wel dat we regelmatig de slappe lach hadden. Na een paar maanden vond er een verhuizing plaats en zijn we ieder op een andere groep gaan werken.

Na 8maanden is hij bij mij komen wonen en na 2,5jaar zijn we getrouwd. Inmiddels kennen we elkaar 5,5jaar en is hij nog steeds de allerleukste, mooiste en liefste man van de wereld.

Fijn weekend allemaal!
@toa, mijn coupe is eigenlijk weer hetzelfde als eerst. Centimeter of twee eraf zodat het ook weer een beetje gaat krullen in plaats van hangen.

Maar laten we het hopen dat je gelijk hebt... We zullen zien rond 10 april!

@paulita, ik heb de ovu al gehad. Maar inderdaad elke avond gewoon zo moe dat mijn ogen echt zwaar voelen. Dat heb ik eigenlijk nooit....

Wel goed dat je trouwens mee doet aan Moeders voor Moeders.

@meis, dat klinkt nog heel erg verliefd!! Zo goed!!

@ allen, willen jullie eigenlijk weten wat het gaat worden? Jongetje of Meiske? Of willen jullie het een verrassing laten?

Wij willen het graag weten, maar houden het dan geheim voor de rest. We hebben namelijk al een super idee voor de babykamer We willen graag een Fiat 500 (oude versie) op de muur schilderen, omdat we allebei toch behoorlijk autogek zijn. Als het dan een meiske wordt de auto roze en bij een jochie blauw.
@Poffer. Wat een geweldig idee van je kinderkamer!!! Super leuk! Ik zou het ook wel willen weten. Maar denk toch niet dat we het doen, want ik kan mijn mond echt niet houden. Dan vertel ik het binnen no-time aan iedereen!

Ben vanmorgen ook heerlijk naar de kapper geweest. Er weer wat lagen in laten knippen. De krul was er bij mij ook een beetje uit. En met lagen krijg ik weer heerlijk volume in mijn haar.

Vanavond gaan we naar mijn zwager en zus, mn zwager was gisteren jarig. Vannacht ook een uurtje minder slapen he, als je morgen op tijd weg wil. Dat is weer minder. Gaan alle mensen weer klagen dat ze het zo merken en dat ze zo moe zijn van dat ene uurtje
@Poffer; toch spannend he, we zullen zien.

@Peach; o gelukkig de testen werken wel. Ik ga t morgen ws proberen (dag 11). Ja vandaag was m'n dochter toch nog vervelend zei m'n man, maar weinig pijn meer.

Je kan zeggen dat je geen alcohol drinkt, omdat je paracetamol geslikt hebt of vind je dat erg liegen? Ik bedacht me dat opeens..

Veel plezier met je feestje!

@Toa; ja leuk he die uitspraken van de kinderen. Ik schrijf soms wat op, zo leuk voor later. Hoe is het met je? Weten al meerdere mensen dat je zwanger bent?

@Paulita; ja dat denk ik haast wel tijdens de huwelijksnacht....er stonden ook vruchtbaarheidsbeeltjes op de hotelkamer. O dan ga ik ze maar uitproberen de tests...jij bent tenslotte zwanger geworden ;) Ja dat moeders voor moeders, best een gedoe, maar ja je helpt er anderen mee he. Voel je je alweer wat beter?

@Poffer; wat leuk dat je al een babykamer idee hebt! Ja ik zou het toch ook willen weten...en dan proberen tegen anderen niks te zeggen, maar dat gaat ons ws niet lukken.

@Liedje o ja de klok, goed dat je het even meldt! Niet dat ik morgen belangrijke afspraken heb, maar toch. Bijna maandag he, ben je gespannen?
@Paulita Wat goed dat je aan moeders voor moeders mee doet. Als ik het zo van andere hoor valt dat helemaal niet mee, maar als je weer waarvoor je het doet! Alleen al dat je die flessen moet opsparen en naar een depot moet brengen... Ik weet van een vriendin dat ze bij ons de flessen komen halen, maar dan nog die geur

@Poffer Inderdaad leuk idee voor de kinderkamer! Ik vind het heel knap als je het geheim kan houden of het een meisje of jongen wordt. Vrienden van ons waren dat ook van plan, maar hebben toen tegen de ene helft toch verteld wat het werd en de andere helft niet. Nou kan je vertellen, dat leverde heel wat scheve gezichten op! Dus echt mondje dicht dan!

@Toad Werd je knie ook meteen dik en rood na het lopen de eerste keer? Kan je op je hurken zitten (knie dus helemaal geflecteerd) Heb je het gevoel dat je knie op slot gaat tijdens het lopen? Of voeld je knie instabiel, alsof je erdoor heen kan zakken?Voel je ook pijn in rust? Is het één knie of beide?

Een meniscus leasie zit meestal mediaal (binnenkant) Het kan ook een spier ruptuurtje zijn maar dan had je meteen een zwelling moeten zien. ijsen is altijd goed en als ie dik wordt hoog leggen.

Als het je colleteraalbanden zijn (buitenkant knie) moet je toch even naar de fysio toe. Die kan dan je knie tapen zodat je weer kan lopen, maar waarschijnlijk niet zo lang als dat je gewend bent.

Ik ben benieuwd naar de symptomen.

Zo vandaag een tuinzet aangeschaft! Echt zo mooi! Het moest een houten zetje worden met vier stoelen en een grote houtentafel. Maar waar we niet aan gedacht hadden, dat hout natuurlijk gebeitst moet worden pffffff wat een gedoe! Maar alles 1x in de beits gezet, nu maar wachten tot het droog is en dan met mooi weer....zonnen maar!!!!! Hoop dat je gelijk hebt meiske, dat het mooi weer eraan komt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven