Temptation 2019

maandag 4 februari 2019 om 19:24
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar volgende week begint hier in België dé trash-tv van 't jaar weer.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.
Temptation Island.
En de koppels zijn nu ook bekend:
https://www.hln.be/showbizz/tv/deze-kop ... ~a185456c/
Nu zijn ze nog een koppel, maar hoeveel hebben het overleefd?
Bespreek hier de koppels, de verleiders en -sters én de afleveringen.

zondag 28 april 2019 om 02:40
Elke aflevering denk ik weer: waar heb ik nu naar gekeken? Wat is er allemaal gebeurd deze aflevering?
Deze week was het voornamelijk die saaie date met die blinddoeken, en die schuimparty/medisch personeel-party. Ayleen die twee keer zegt : "nú moet het gebeuren! Vanavond gaat het gebeuren!" En vervolgens gebeurt er niets. Het enige wat ze doet is Heiki's kamer binnenstappen als hij in bed ligt, en als Heiki dan door blijft slapen, gaat ze weer naar buiten. Waarom proberen die dames niet eens wat handtastelijker te worden bij de mannen?
Verder is Milou nog steeds depressief & onzeker, is Rodanya jaloers, is Demi nog steeds een bitch en is Laura nog steeds mama Laura.
Het grappige is dat ik vorige week de spoiler heb gezien voor deze week ( het stukje met "volgende week in Temptation Island"). Op basis daarvan dacht ik dat er deze week een hoop zou gebeuren, maar nu denk ik juist: 'was dit nu alles?'
Deze week was het voornamelijk die saaie date met die blinddoeken, en die schuimparty/medisch personeel-party. Ayleen die twee keer zegt : "nú moet het gebeuren! Vanavond gaat het gebeuren!" En vervolgens gebeurt er niets. Het enige wat ze doet is Heiki's kamer binnenstappen als hij in bed ligt, en als Heiki dan door blijft slapen, gaat ze weer naar buiten. Waarom proberen die dames niet eens wat handtastelijker te worden bij de mannen?
Verder is Milou nog steeds depressief & onzeker, is Rodanya jaloers, is Demi nog steeds een bitch en is Laura nog steeds mama Laura.
Het grappige is dat ik vorige week de spoiler heb gezien voor deze week ( het stukje met "volgende week in Temptation Island"). Op basis daarvan dacht ik dat er deze week een hoop zou gebeuren, maar nu denk ik juist: 'was dit nu alles?'

zondag 28 april 2019 om 08:11
Nou echt,..,.... langste seizoen ooit, minste gebeurd ooitappelientjex schreef: ↑27-04-2019 19:18Waarom melken ze het zo uit? Er gebeurd niks, dan kan je het ook inkorten.
26 mei is de laatste pas op tv geloof ik
zondag 28 april 2019 om 10:56
Je valt in slaap. Volgende week wel kijken (of de meest recente op Videoland). Die is wel de moeite waard vanwege Sidney die he-le-maal flipt.
zondag 28 april 2019 om 11:01
OMG nog vier (!!!!) hele afleveringen voor de boeg? Waarom??
Wederom kunnen ze iets van Amerika leren: daar waren volgensmij maar 10 afleveringen totaal. Dan zit het tempo er tenminste een beetje in.
zondag 28 april 2019 om 16:03
Ja en dat terwijl ze een maand van elkaar weg gingen...appelientjex schreef: ↑28-04-2019 11:01OMG nog vier (!!!!) hele afleveringen voor de boeg? Waarom??
Wederom kunnen ze iets van Amerika leren: daar waren volgensmij maar 10 afleveringen totaal. Dan zit het tempo er tenminste een beetje in.
Ik vond die usa echt tof

maandag 29 april 2019 om 07:14
Nou ik hoop ook echt dat RTL iets leert van dit belachelijk lange bullshit seizoen.appelientjex schreef: ↑28-04-2019 11:01OMG nog vier (!!!!) hele afleveringen voor de boeg? Waarom??

maandag 29 april 2019 om 16:41
Wat zijn die vrijgezellen wanhopig!
Geweldig hoe Ayleen 2x afdruipt van Heikki zijn kamer. Milou en Heikki zou van elkaar moeten weten hoe rot se zich voelen. Ik vind het een leuk stel.
Jietse en Jaimy moesten vast van de producers naar de kamer van Milou. Lag er zo dio bovenop.
Sidney is inderdaad niet helemaal lekker.
Geweldig hoe Ayleen 2x afdruipt van Heikki zijn kamer. Milou en Heikki zou van elkaar moeten weten hoe rot se zich voelen. Ik vind het een leuk stel.
Jietse en Jaimy moesten vast van de producers naar de kamer van Milou. Lag er zo dio bovenop.
maandag 29 april 2019 om 23:10
Die alleen vind zichzelf heel wat. Ze liet toen op tv weten dat ze elke man kon krijgen en bla bla, hoog van de toren blazen. Maar als ze eenmaal alleen is durft ze helemaal niks, staat ze ff naar Heikki te kijken loopt ze weg.watdachtjehiervan schreef: ↑29-04-2019 16:41Wat zijn die vrijgezellen wanhopig!
dinsdag 30 april 2019 om 10:22
Dit is het eerste seizoen van TO wat ik zie. Nu zou ik graag de seizoenen zien waarSeverus_Snape schreef: ↑02-04-2019 11:53Jammer dat alleen seizoen 1 en 2 op youtube staan, had ook graag de andere seizoenen nog gezien.
Rosanna en Alex in zitten, en waar Mezdi en Daniëlle in zitten.
Weet iemand waar ik het op You Tube kan vinden? Als ik zoek op TI seizoen 1 en 2, krijg ik een heeeeeeele oude Belgische versie te zien.
Ik heb geen motto.
dinsdag 30 april 2019 om 11:00
Op Videoland staan alle (nieuwe) seizoenen. Rosanna en Alex is seizoen 2 (2017) Seizoen 1 (2016) is met Marvin en Louise. (misschien al bijna vergeten, maar ook zeker het kijken waard!) Met Mezdi en Daniëlle en natuurlijk Timtation is seizoen 3 (2018).Begentle schreef: ↑30-04-2019 10:22Dit is het eerste seizoen van TO wat ik zie. Nu zou ik graag de seizoenen zien waar
Weet iemand waar ik het op You Tube kan vinden? Als ik zoek op TI seizoen 1 en 2, krijg ik een heeeeeeele oude Belgische versie te zien.
dinsdag 30 april 2019 om 12:38
Die twee oude seizoenen zijn ook de moeite waard om te kijken hoor!Begentle schreef: ↑30-04-2019 10:22Dit is het eerste seizoen van TO wat ik zie. Nu zou ik graag de seizoenen zien waar
dinsdag 30 april 2019 om 12:42
Ik snap die nummering niet. Er was toch ook nog een seizoen met Herbert & Jolien, Pommeline, Lize & Ken, etc? En zaten Haroon (je hebt kijken en je hebt kijken kijken) & Ayse bij Marvin.& Louise?Wilhetnietweten schreef: ↑30-04-2019 11:00Op Videoland staan alle (nieuwe) seizoenen. Rosanna en Alex is seizoen 2 (2017) Seizoen 1 (2016) is met Marvin en Louise. (misschien al bijna vergeten, maar ook zeker het kijken waard!) Met Mezdi en Daniëlle en natuurlijk Timtation is seizoen 3 (2018).
dinsdag 30 april 2019 om 12:49
Hebert&Jolien en Lize&Ken zaten met Rosanne&Niels. Dat was wel een van de betere seizoenen.
Haroon&Ayse waren inderdaad met Marvin&Louise.
http://nl.wikisage.org/wiki/Lijst_van_s ... ion_Island
dinsdag 30 april 2019 om 13:30
Wilhetnietweten schreef: ↑30-04-2019 11:00Op Videoland staan alle (nieuwe) seizoenen. Rosanna en Alex is seizoen 2 (2017) Seizoen 1 (2016) is met Marvin en Louise. (misschien al bijna vergeten, maar ook zeker het kijken waard!) Met Mezdi en Daniëlle en natuurlijk Timtation is seizoen 3 (2018).
Ik heb geen videoland. Netflix en videoland vond ik een beetje teveel van het goede.
Ik had gehoopt het op you tube te vinden
Ik heb geen motto.
dinsdag 30 april 2019 om 13:37

dinsdag 30 april 2019 om 17:47
woensdag 1 mei 2019 om 15:39
ik zou er gewoon naast gaan liggen. Ook al stuurt ie haar na een minuut weer de kamer uit, de video van het bed-instappen-moment kan mooi weer op t kampvuur gebruikt worden zodat Milou weer gaat reageren. Zo moet je het spel als verleider toch spelen?Chocosushi schreef: ↑28-04-2019 02:40Ayleen die twee keer zegt : "nú moet het gebeuren! Vanavond gaat het gebeuren!" En vervolgens gebeurt er niets. Het enige wat ze doet is Heiki's kamer binnenstappen als hij in bed ligt, en als Heiki dan door blijft slapen, gaat ze weer naar buiten.
#watbeniktocheenkutwijf