Kleding na bevalling

30-04-2019 08:43 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben over een weekje uitgerekend, alleen langzaam al een beetje aan het kijken voor kleding die ik kan gaan kopen voor na de bevalling.

Ik ben namelijk best veel aangekomen en heb helaas veel striemen op mijn buik en benen gekregen (dat was me bij de 1e bespaard gebleven)

Ik ben op zoek naar losvallende zomerkleding die tot op de knie valt, zodat het bijbehorende flubberbuikje en benen een beetje gecamoufleerd zijn, en waarmee ik makkelijk borstvoeding kan geven.

Had in vorige topics gelezen over borstvoedingskleding bij bonprix en hm, alleen daar kom ik niet echt iets tegen, behalve de echte zwangerschapskleding maar dat wil ik juist niet meer dragen.

Ps. Ik hou van jurkjes en jumpsuitachtige dingen

Alvast bedankt voor jullie hulp.
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Ik vind de jurken van King Louie heel fijn om in te voeden. De cross dress heeft een dubbel voorpand met een rimpeling op de buik en die camoufleert een buikje.
Ik zou wachten tot je bevallen bent. Bij de eerste paste ik na 2 weken weer in mijn gewone kleding en had ik geen hangbuik. Mijn 2e is nu 8 weken en heb nu wel een hangbuik en stevige benen.

H&M heeft online wel voedingskleding zonder zwangere buik hoor. Verder nog niet echt gevonden.
ik zag er even zwanger uit na mijn bevalling als ervoor. Om de een of andere reden duurde het echt een paar weken voordat de buik weg was. Het was echt geen gewichtstoename, maar echt gewoon buik. Ik zou dus echt nog even wachten en gewoon nog even je zwangerschaps kleding dragen.
Volgens mij heeft Asos en Next Direct ook kleding waarin je goed kan voeden. Je kan wel wachten, maar je kan ook al wat rond kijken toch?
Mijn ervaring is dat je niet te snel iets moet kopen. Hoe je lichaam na de zwangerschap is, kun je nu nog niet voorspellen. Ik heb nu een aantal broeken (en bh's) in de kast liggen die ik nauwelijks heb gedragen.

Jurkjes zijn misschien een iets ander verhaal. Ik bestel regelmatig wat bij Kiabi (ook voor de kids), maar ik heb geen ervaring met borstvoeding, dus daar kan ik je dan weer niet mee helpen. ;)
Persoonlijk zou ik idd nog even wachten tot na de bevalling. Als ik naar het weer voor de aankomende 2 weken kijk dan wordt het nog niet echt mooi weer, dus voor dan is een joggingpak echt prima.

Wat jurkjes betreft zou ik naar dit soort modellen kijken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus iets wat je los kunt knopen van boven of iets waar je anders makkelijk je borst van boven uit kunt halen.

Ik zie nu ik ze plaats dat ze misschien voor jou nu wel wat aan de korte kant zijn, daar had ik even niet op gelet, maar er zijn ook wel langere jurken in dit soort modellen verkrijgbaar.
wilma36 wijzigde dit bericht op 30-04-2019 15:31
Reden: toevoeging
12.49% gewijzigd
Littlebell schreef:
30-04-2019 08:45
Ik vind de jurken van King Louie heel fijn om in te voeden. De cross dress heeft een dubbel voorpand met een rimpeling op de buik en die camoufleert een buikje.
Kleding van King Louie camoufleert in mijn geval helemaal niks.
Voor nu een jurkje of blouse met een v hals en na de bevalling kijken hoe je eruit ziet.
Monki heeft heel fijne jumpsuits met v hals.
Ik lees even mee!
Nog niks bestellen joh!
Straks tijdens die eeuwig durende nachtvoedingen heb je alle tijd om via je mobiel 3x de Wehkamp van voor naar achter en weer terug door te spitten en te kijken wat op dat moment past.

Ik was na de 2e, ondanks de striemen en wat ‘buikvel’ veel sneller mijn buik kwijt omdat het vocht sneller leek te slinken.
Kon na 5 dagen weer prima mijn eigen kleding aan. Zelfs spijkerbroeken.

Bij de eerste had ik wel echt een paar weken nog een ‘zwangerschapsbuik’.

Wat ik handig vind ipv die typische voedingskleding is wat lossere blouses of tops die je makkelijk omhoog schuift. Voedingshemd en beha er onder en je kan overal makkelijk voeden zonder dat je alles bloot moet gooien (dat mag ook maar dat vind ik zelf niet prettig).
Ik heb een jurkje van mamalicious waar je makkelijk mee kan voeden. Verder wat voedingsshirts van H&M, als je goed zoekt zijn er ook wel wat zonder buik (inderdaad alle tijd tijdens nachtvoedingen...). Je kunt natuurlijk altijd iets bestellen en het kaartje er nog even aanlaten. Mijn buik verdwijnt ondanks de vele kilo’s bij mijn tweede veel sneller dan bij de eerste!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven