leeftijdsverschil

30-04-2019 10:22 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
anoniem_385626 wijzigde dit bericht op 01-05-2019 17:11
Reden: Zou het liever verwijderen
0.00% gewijzigd
Mocht je met haar in contact komen en met haar appen, pas dan alsjeblieft je schrijfstijl aan. Het komt erg onaantrekkelijk over, alsof je enorm probeert te bewijzen dat je oh zo slim bent.
ik waardeer dat je het in ieder geval geprobeerd hebt Pinda-Kaas :thumbsup:
Lorem Ipsum
Een "man" van 20 die al 5 jaar op de universiteit zit, wil een relatie met een "meisje" van 17 die nog op de middelbare school zit.

De relatie zal vast niet gebaseerd zijn op goede diepzinnige gesprekken ............

TO heb je überhaupt ooit een relatie gehad om gedate?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik lees:
Ik ben de ridder op het witte paard die een kansloos meisje komt redden!
Sorry maar het is echt in je bol geslagen.
turquasi schreef:
30-04-2019 11:18
ik waardeer dat je het in ieder geval geprobeerd hebt Pinda-Kaas :thumbsup:
:proud:
Joh... Ik ken een stel met 13 jaar leeftijdsverschil. De jongste is 23. Gaat al een aantal jaar goed. Maar zij hebben wederzijds respect en dat lijkt bij jou bij voorbaat al te ontbreken.
Mijn man is drie jaar jonger dan ik... wat nu?

Ja dit is gedoemd te mislukken. Maar niet vanwege 3 jaar leeftijdsverschil. Je hebt dus nog niet eens met haar geflirt? Dan zou ik dat ook gewoon niet gaan doen en je op andere meisjes richten.
The owls are not what they seem
Pinda-Kaas schreef:
30-04-2019 11:16
ik heb moeite om niet iets over het vermoedelijke tempo van de sociaal/emotionele ontwikkeling van TO te insinueren
:rofl:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Gewoon een beetje neuken en lol hebben is geen optie zeker? Anders, doen.

Zoek je direct een vrouw voor het leven: laten passeren en tevreden zijn met je hand.
Hoe kan een probleem zich situeren?
/
anoniem_385626 wijzigde dit bericht op 01-05-2019 17:13
0.00% gewijzigd
Een relatie van twee jaar zou je anders een heleboel kunnen leren over komende relaties.
Maar de meeste mensen (die een vaste relatie willen) hebben niet de intentie dat die relatie weer stopt. Toch zijn er duizenden redenen dat relaties eindigen. Na 2 jaar, na 20 jaar, na 2 weken. Dat weet je nooit van tevoren. Misschien ben jij haar na 6 maanden wel spuugzat, of zet ze jou na 10 jaar aan de kant.

Maar goed dan moet ze jou eerst ook nog willen he. Anders heb je nog altijd geen relatie.
Alsof de rest van het pleps weet als ze gaan daten of iets voorbij gaat na 2 jaar of niet.
beeldhouwer schreef:
30-04-2019 12:04
Sorry dat ik wat verkeerd overkom, maar ik probeerde gewoon de verschillen duidelijk uit te leggen. In het echt praat ik normaal hoor...

Ik weet ook dat drie jaar op lange termijn geen groot verschil is.

En we komen goed overeen 😉. Ik wilde eigelijk gewoon zeggen dat ik het best raar vind iemand uit het secundair te daten.

Ik heb vooral de nadruk gelegd op de verschillen in plaats van overenkomsten, want die zijn er natuurlijk ook. hobbies, series, boeken,...

En dat ze is blijven zitten heeft met andere dingen te maken.

Ik herinner me gewoon van anderen dat veel relaties einigen na het middelbaar, omdat mensen plots met andere dingen bezig zijn.

Momenteel klikt alles goed, maar ik heb geen interesse om een relatie te starten die na twee jaar zou stoppen.

En nee... ik ben nog lang niet afgestudeerd.

Die garantie kan niemand je geven. Er zijn maar weinig mensen die met hun jeugdliefde samen 80 jaar worden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Valdemar_II schreef:
30-04-2019 12:07
Een relatie van twee jaar zou je anders een heleboel kunnen leren over komende relaties.
misschien snappen we het niet. Misschien heeft TO maar 1 kans en moet het meteen goed zijn en moet hij anders de rest van zijn leven alleen blijven, als deze poging mislukt
iets zegt mij dat TO zich heel voorbarig zorgen maakt
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
30-04-2019 11:03
je hebt haar op het oog... dus je bedoelt dat haar uiterlijk je aanstaat

gaan we het nog over haar innerlijk hebben of was dat ondergeschikt?
'Op het oog' is toch gewoon een uitdrukking om aan te geven dat je iemand leuk vind...
je kunt ook zeggen dat je iemand leuk vindt, omdat ze iets bijzonders heeft, lief en grappig is of juist stoer of mysterieus

nu krijg ik de indruk dat je haar vooral leuk vind om naar te kijken
Lorem Ipsum
beeldhouwer schreef:
30-04-2019 12:04
Sorry dat ik wat verkeerd overkom, maar ik probeerde gewoon de verschillen duidelijk uit te leggen. In het echt praat ik normaal hoor...

Ik weet ook dat drie jaar op lange termijn geen groot verschil is.

En we komen goed overeen 😉. Ik wilde eigelijk gewoon zeggen dat ik het best raar vind iemand uit het secundair te daten.

Ik heb vooral de nadruk gelegd op de verschillen in plaats van overenkomsten, want die zijn er natuurlijk ook. hobbies, series, boeken,...

En dat ze is blijven zitten heeft met andere dingen te maken.

Ik herinner me gewoon van anderen dat veel relaties einigen na het middelbaar, omdat mensen plots met andere dingen bezig zijn.

Momenteel klikt alles goed, maar ik heb geen interesse om een relatie te starten die na twee jaar zou stoppen.

En nee... ik ben nog lang niet afgestudeerd.

Waarom niet? Als je toch een leuke tijd met haar hebt (gehad), dan is het toch goed?
turquasi schreef:
30-04-2019 12:44
je kunt ook zeggen dat je iemand leuk vindt, omdat ze iets bijzonders heeft, lief en grappig is of juist stoer of mysterieus

nu krijg ik de indruk dat je haar vooral leuk vind om naar te kijken
Verkeerde woordkeuze ☺️, wss was heel mijn tekst wel verkeerd. Sommige mensen snap ik niet hoor, zal mss aan mijn sociale skills liggen. Maar zoveel mensen lijken me te verwijten dat ik enkel iemand om uiterlijk leuk zou vinden, terwijl dat absoluut niet zo is. Maar zelf zitten ze ondertussen op tinder te swipen en dat is de normaalste zaak van de wereld.
nou ik heb anders nog helemaal niks gelezen van je over eventuele andere eigenschappen, alleen een boel over waarom het niet zou werken
Lorem Ipsum
de enige indruk die ik van je krijg is dat je erg koel en berekenend bent.
je geeft echt nergens de indruk dat je holderdebolder verlieft bent op die meid.
niets leuk aan om verkering met jou te hebben
LadyL0101 schreef:
30-04-2019 11:35
Mijn man is drie jaar jonger dan ik... wat nu?

Ja dit is gedoemd te mislukken. Maar niet vanwege 3 jaar leeftijdsverschil. Je hebt dus nog niet eens met haar geflirt? Dan zou ik dat ook gewoon niet gaan doen en je op andere meisjes richten.
Mijn man is nog een stukje jonger dan ik en die plukte ik inderdaad op z'n 17de van zijn secundaire schoolbank waar hij ook al een jaar te lang opzat terwijl ik ook 2 jaar 'overgeslagen' had en dus al volop carrière maakte. Dat is alweer een kwarteeuw geleden. Bij ons werkt het nog steeds. Het verschilletje is dat ik meteen in de gaten had dat die secundaire gast geen studiebol was. Maar wel lekker, leuk, lief en rete intelligent en dus een fantastische partner.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Voordat je je bezig houdt met het wel of niet daten van een meisje op het secundair....
Kijk eerst eens of zij dat überhaupt wil.
Ik kan me ook goed voorstellen dat ze daar helemaal niet op zit te wachten. Niet alle meisjes van 17 dromen van een relatie. En al helemaal niet wanneer het zo serieus moet dat er al sprake is van langer dan 2 jaar (of in elk geval de intentie).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven