leeftijdsverschil

30-04-2019 10:22 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
anoniem_385626 wijzigde dit bericht op 01-05-2019 17:11
Reden: Zou het liever verwijderen
0.00% gewijzigd
Ja! Zeker als je er zo over denkt.
toeffie schreef:
30-04-2019 10:42
Ja! Zeker als je er zo over denkt.
+1

De manier waarop je over haar praat klinkt heel denigrerend.
Als jullie denkwijze en leefwereld zo verschillen, waarom heb je dan interesse in haar??
Iedereen kan over twee jaar geen interesse meer hebben. Garanties daarover zul je niet krijgen.

Maar ik denk ook dat je dit meisje moet loslaten. Inderdaad vooral door de manier waarop je over haar praat.

Maar jij bent met 15 jaar naar de universiteit gegaan, begrijp ik dat goed? Betekent dat dat jij bijna gaat werken?
En TO, mensen veranderen heel hun leven. Niet alleen als ze afstuderen.
Jeetje.

Je schrijft zoals mijn man zou doen. Die is 54 jaar.....

Los daarvan; jij hebt een meisje op het oog. Heeft zij jou eigenlijk ook wel op het oog?? Realiseer je goed dat schooljaren minder voorbehouden is aan een héél erg kleine groep. Als je iemand wilt die even intelligent is als jij, wordt de keuze behoorlijk beperkt. Het is aan jou om naar beneden te komen en je aan te passen aan het gros van de mensheid.

Gedoemd te mislukken? Waarschijnlijk wel. Maar intussen kun je ook gewoon van het leven genieten.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Lieve schat, wat zit jij in je hoofd zeg!
Drie jaar leeftijdsverschil, kom op zeg.
En mensen kunnen altijd veranderen, jij ook.
Laat die puber met rust.
Wanneer is het gelukt een wanneer is het mislukt, volgens jou?

Misschien wil ze nu al wel niks van je weten, waarom kijk je twee(?) jaar vooruit? Krijgt ze dan plots een ander karakter? Wat bedoel je met die rare opmerking over beïnvloedbaar zijn?

Ik weet dat je dit topic opent omdat je een antwoord zoekt maar het roept bij mij enkel wedervragen op, sorry TO.
Verder geen idee wat je aan het raaskallen bent in je OP. Zal wel aan mijn IQ liggen.
Drie jaar maar liefst, wat een toestand toch. Vindt ze jou überhaupt wel leuk?
We used to be friends...
Ja. Iemand die ‘het secundair’ gebruikt in plaats van ‘middelbare school’ is ongeschikt voor een jonge vlotte meid.
Sooofff schreef:
30-04-2019 10:56
Ja. Iemand die ‘het secundair’ gebruikt in plaats van ‘middelbare school’ is ongeschikt voor een jonge vlotte meid.

Belg. Denk ik
😂😂 drie jaar is gewoon een heel normaal leeftijdsverschil. Maar denk dat als zij dit zou lezen zij zeker geen interresse (meer) heeft in jou. Vind het niet zo aardig hoe je over haar schrijft
Oeh.. gooi je haar los en probeer eens uit wat een meisje uit het secundair zou kunnen betekenen voor jou. Jeemig drie jaar leeftijdsverschil? Ja ik lees dat zij een jaar is blijven zitten en jij er twee hebt overgeslagen maar denk je nu echt dat schoolverloop bepaalt of jullie het samen goed kunnen vinden? Trouwens ik vind dat jij jezelf situationeel vastzet in het hoger.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Star² schreef:
30-04-2019 10:58
Belg. Denk ik
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Onderwi ... _Nederland
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
je hebt haar op het oog... dus je bedoelt dat haar uiterlijk je aanstaat

gaan we het nog over haar innerlijk hebben of was dat ondergeschikt?
Lorem Ipsum
Lucifer2018 schreef:
30-04-2019 10:50
Verder geen idee wat je aan het raaskallen bent in je OP. Zal wel aan mijn IQ liggen.
Het gaat over een mogelijk relatiecontract waarbij TO vooraf overweegt of het voor deze voor hem situationeel geschikt is. Gezien haar tot nu toe extra jaar onderwijs en zijn tot nu toe 2 jaren minder onderwijs. Dus meisje is klaar met middelbare school op 19 jarige leeftijd en hij is op dat tijdstip 22 en klaar met de uni. Dat geeft natuurlijk wél te denken ( :lol: )
enn wijzigde dit bericht op 30-04-2019 11:10
30.41% gewijzigd
3 jaar verschil is niet veel. Ik scheel 9 jaar met mijn man. Zat op middelbaar toen hij al bij a klaar was met uni.
Maar hij had respect voor mij. We lieten elkaar in onze waarde en hij haalde elkaar niet naar beneden. En dat doen we nog steeds. Respect is zeer belangrijk en dat is in jouw stukje hierboven ver te zoeken.

Wat is het precies dat je wel in haar ziet want behalve haar verschijning zie ik je werkelijk niks beschrijven waaruit blijkt dat je haar leuk vind.

Dus is dit gedoemd te mIslukken ? Jazeker. Sterker nog dit gaat vanaf dag 1 niet werken.
Dus je vindt haar lekker maar verder zie je alleen maar ellende op je pad komen?

Lastig lastig.
Oké. Ik ken weinig “mannen” van 20 met zulke woorden, maargoed even terug naar je vraag.

Ik scheel 6 jaar met mijn vriend. En nee, dat is geen enkel probleem. Heb wel het idee dat het jou wel uitmaakt; je spreekt over haar alsof ze jouw “mindere” is. Vergeet niet dat de meeste meisjes/vrouwen zich sneller ontwikkelen dat de meeste mannen.
Enn schreef:
30-04-2019 11:04
Het gaat over een mogelijk relatiecontract waarbij TO vooraf overweegt of het voor deze voor hem situationeel geschikt is. Gezien haar tot nu toe extra jaar onderwijs en zijn tot nu toe 2 jaren minder onderwijs. Dus meisje is klaar met middelbare school op 19 jarige leeftijd en hij is op dat tijdstip 22 en klaar met de uni. Dat geeft natuurlijk wél te denken ( :lol: )

Aha. :-D
Stephanie05 schreef:
30-04-2019 11:13
Oké. Ik ken weinig “mannen” van 20 met zulke woorden, maargoed even terug naar je vraag.

Ik scheel 6 jaar met mijn vriend. En nee, dat is geen enkel probleem. Heb wel het idee dat het jou wel uitmaakt; je spreekt over haar alsof ze jouw “mindere” is. Vergeet niet dat de meeste meisjes/vrouwen zich sneller ontwikkelen dat de meeste mannen.
Als hij maar niet vergeet dat ze nog maar 17 is.
Stephanie05 schreef:
30-04-2019 11:13
Vergeet niet dat de meeste meisjes/vrouwen zich sneller ontwikkelen dat de meeste mannen.
ik heb moeite om niet iets over het vermoedelijke tempo van de sociaal/emotionele ontwikkeling van TO te insinueren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven