NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ik had vorige kerst inderdaad mijn huis volledig verketterd. Grotendeels om Marelsman te stangen
668, the neighbour of the Beast
Rood?? Regendruppels? Ooh zijn dat regendruppels lol

Doemaarnietrood hoor, vinnik geen leuke combi..

Maar waarom die ouwe weg met die smiley in zn uppie? (àls je dan toch veranderd, van mij hoeft het niet hoor! )

Staan deze voor je drie bloedjes?
Deze staan voor regendruppels, passend bij mijn motto. Wilde eigenlijk de kerstballen van toen met kerst om laten bouwen naar van die regendruppels met een staartje, maar dat kon het programma van Lein niet aan.

De oude avatar is een foto van een neonverlichting, en die foto is eigenlijk niet helemaal mooi. Er staat een open deur in of iets dergelijks. Vandaar toch maar deze.
Oh gààf trouwens van die armband Mamz, hebbie een plaatje??

geen idee waar ik last van heb; dacht dat

t het er bij stond maar stond er niet..

uhuh Marels sure.. (en dan volgend jaar;goh ja we hebben dat durpie nou toch, ja zonde om in de doos te laten zitten, ja joh kan ook best met pasen, vorig jaar met pasen sneeuwde het ook.. en er dan rond de kerst nog maar een paar bij kopen anders zijn ze ook maar zo alleen)
Oh okee ik vond je kerstballen trouwens wèl echt heel cool!!

Maar dat dit regendruppels waren en dan de link met je motto, zover was ik nog niet
Kinders, ik ben zo gelijk weg. Moe, geen computerzin, lekker hangen.

Tot morgen!
668, the neighbour of the Beast
Tot morgen!!
Borrie, ik heb nu een foto waarop wat te zien valt, nog even geduld zodat ik hem ook op het net kan zetten..
ze hebben mijn mijnalbum weggetjoept! moet ik nog es een alternatief voor verzinnen, maar ben nooit zo goed in die dingen..

Niet dat ik veel te spammen heb trouwens
Komt'ie..

mooie armband mamz
Ik vind em leuk!!!

Zou ik zomaar ook kunnen dragen zoiets (als ik niet zo allergisch was )
Mooi die armband.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik heb zelfs zoiets, iets dikker en met een steentje, mooie dingen vind ik dat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb al eeuwen geen sieraden meer gedragen, afgezien van een paar oorknopjes. Zal nog wel exenleed zijn of zo.

Lijkt me heel leuk om daar weer mee te beginnen, al moet ik wennen aan gedoe aan mijn lijf. Ik heb ook hele mooie creolen (op stekertjes) gekregen maar durf daar nog niet mee naar mijn werk.
Vloeibaar goud is de beroemde neusspray, Yam?

Stoer hoor, BVmaffiamama

En, lactatiedeskundige kun je ook zelf inschakelen. Heb je geen verwijzing voor nodig. Hoop dat het allemaal lukt

Wat ook kan helpen, extra veel aanleggen, dat krikt je productie op.

Verder, ik knuffel gewoon mee met Its, dikke vette grote vette voor Minnydepinnytje

*trekt haar pantser aan en duikt snel wegf na het uiten van deze zeer gevaarlijke woorden *

Ik ga weer terug naar Will Smith, die zit op me te wachten. Persuit of Happines, jaja
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh er zijn een paar pags bij sinds het begin van mijn pauze

Mooie armband Mamz en weggooien die paaseitjes MV. Weet dat je geen eten weggooit maar na 4 jaar kwalificeert het niet meer als voedsel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik zit al een tijdje tegen Gran Torino met Clint Eastwood aan te hikken. Zijn er hier mensen die die film kennen en aanraden om hem in de dvdspeler te stoppen?
Hey inad !! Succes met je film!

Mamz ik geloof niet dat ik em ken.. zit net ff te lezen en ga nu twijfelen, maar is vrij nieuwe film toch?

Wat ik lees krijgt ie hele goeie beoordelingen, en mij zou ie ook de moeite van het in de dvd stoppen waard lijken (kan altijd tegenvallen tuuk)
quote:mamzelle schreef op 27 maart 2009 @ 21:49:

Ik zit al een tijdje tegen Gran Torino met Clint Eastwood aan te hikken. Zijn er hier mensen die die film kennen en aanraden om hem in de dvdspeler te stoppen?

huh, dies hier nog in de bioscoop...

heb m niet gezien, wel de trailer ervan, ziet er uit als een goeie film...
Ik zal er in het weekend eens tijd voor vrijmaken..

Illegale kopie, dat spreekt. Wist niet dat het van zo een recente film was.
Ik ga slapen!! Truste!
zo poppie te bed, yammn ligt slapend voetbal te kijken

forum tijd voor yam
haai yammie
truste borrie

mamz als je op youtube de naam van de film in typt kan je de trailer zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven