NIET-groepje
zaterdag 28 maart 2009 om 11:03
Mylene.. ik ben erg met eten, maar jij kan er ook wat van dame Ziet er prachtig en ook nog eens heerlijk uit
Goedemorgen
Vanavond gaan we uiteten met vrienden. Heb net de post bij mijn ouders opgehaald en boodschappen gedaan, nu even wervelwindje spelen door huis. (Maar ik mag nog even forummen)
Ik zou ook erwten eten Smearl.. en patatjes. Ik ga binnenkort toch eens dat recept van je maken.
Suup! Dat is fijn!
Goedemorgen
Vanavond gaan we uiteten met vrienden. Heb net de post bij mijn ouders opgehaald en boodschappen gedaan, nu even wervelwindje spelen door huis. (Maar ik mag nog even forummen)
Ik zou ook erwten eten Smearl.. en patatjes. Ik ga binnenkort toch eens dat recept van je maken.
Suup! Dat is fijn!
zaterdag 28 maart 2009 om 11:22
Goed nieuws Supermans! Wanneer is de housewarming?
marels ik zag laatst op een kookprogramma (in de sportschool) Jamie Oliver die steak-pie van jou maken, dat was wel grappig. Inderdaad drapeerde hij daar op het laatst die erwten overheen, ik vond het wel mooi staan.
marels ik zag laatst op een kookprogramma (in de sportschool) Jamie Oliver die steak-pie van jou maken, dat was wel grappig. Inderdaad drapeerde hij daar op het laatst die erwten overheen, ik vond het wel mooi staan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 28 maart 2009 om 11:23
Hmmm, erwten uit de diepvries Groot gelijk Marels! Toen ik die eenmaal had geproefd bliefde ik geen potvoer meer. Überhaupt niet meer trouwens...
Wanneer ga je naar Berlijn?
Klinkt idd wel stoer 'De Bikkels'! Mountainbike ze Junk!
En Suup verhuizen naar een nieuwbouwhuis, wat fijn! Heb je straks ook een tuin?
Wanneer ga je naar Berlijn?
Klinkt idd wel stoer 'De Bikkels'! Mountainbike ze Junk!
En Suup verhuizen naar een nieuwbouwhuis, wat fijn! Heb je straks ook een tuin?
zaterdag 28 maart 2009 om 11:56
Mleen, ik vind het geweldig hoe jij je eten altijd opdient voor jezelf! Ik klats t altijd gewoon op t bord en begin te eten...Bij jou is t elke dag een feestje.
Heb n beetje n kater. gisteren met n aantal vrienden hier thuis gezeten...krat bier en 4 flessen wijn leeg....op mijn verjaardag is minder gedronken hahah
Heb n beetje n kater. gisteren met n aantal vrienden hier thuis gezeten...krat bier en 4 flessen wijn leeg....op mijn verjaardag is minder gedronken hahah
zaterdag 28 maart 2009 om 12:04
Mogguh.
Supra, geweldig, je huis opgeleverd in oktober!
Yammam, ook hartstikke fijn dat de spray doet wat ' ie moet doen.
Ik ben mijn bed uitgekomen om een transactie met iets vaags als Traders NV af te ronden middels een mobiele pin (leuk, gisteren las ik net in de AD dat er via mobiele pinautomaten ook geskimd wordt) en heb een paar hoofdstukken van een Ierse schrijver gelezen (taai, wel interessant, maar taai).
Remind me om nooooit meer in te gaan op een aanbod van een callcentre want ik haaat dat, van die vage bedrijfjes..
Supra, geweldig, je huis opgeleverd in oktober!
Yammam, ook hartstikke fijn dat de spray doet wat ' ie moet doen.
Ik ben mijn bed uitgekomen om een transactie met iets vaags als Traders NV af te ronden middels een mobiele pin (leuk, gisteren las ik net in de AD dat er via mobiele pinautomaten ook geskimd wordt) en heb een paar hoofdstukken van een Ierse schrijver gelezen (taai, wel interessant, maar taai).
Remind me om nooooit meer in te gaan op een aanbod van een callcentre want ik haaat dat, van die vage bedrijfjes..
zaterdag 28 maart 2009 om 12:21
zaterdag 28 maart 2009 om 12:24
even een gedachte:
alle topics moeten toch dicht na 5000 posts he?
dat betekent dat je die top 10 van topics totaal niet meer gaat gebruiken...aangezien daar dus altijd de oude topics in blijven staan met, zoals in ons geval, 200000 postings...kunnen die topics niet gearchiveerd worden zodat de nieuwe, lopende topics in die top 10 verschijnen? Ik scroll en klik me gek nu voordat ik mijn favo topics gevonden heb.
alle topics moeten toch dicht na 5000 posts he?
dat betekent dat je die top 10 van topics totaal niet meer gaat gebruiken...aangezien daar dus altijd de oude topics in blijven staan met, zoals in ons geval, 200000 postings...kunnen die topics niet gearchiveerd worden zodat de nieuwe, lopende topics in die top 10 verschijnen? Ik scroll en klik me gek nu voordat ik mijn favo topics gevonden heb.
zaterdag 28 maart 2009 om 12:27
zaterdag 28 maart 2009 om 12:42
Was ophangen
Opruimen
Stofzuigen
Toegevoegd; dweilen
Wc schoonmaken
Woonkamer schoonmaken
Afwassen
Cake bakken
Steak pie maken
Naar de winkel (erwten of sla, wat zouden jullie doen voor bij de steak pie? en ook dingen halen voor alsi k naar Berlijn ga. Marelsman laten doen op weg naar huis
Boven opruimen voor als Its een rondleiding wil
Zoooooooo, ik schiet aardig op.
Opruimen
Stofzuigen
Toegevoegd; dweilen
Wc schoonmaken
Woonkamer schoonmaken
Afwassen
Cake bakken
Steak pie maken
Naar de winkel (erwten of sla, wat zouden jullie doen voor bij de steak pie? en ook dingen halen voor alsi k naar Berlijn ga. Marelsman laten doen op weg naar huis
Boven opruimen voor als Its een rondleiding wil
Zoooooooo, ik schiet aardig op.
668, the neighbour of the Beast