NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Bospark de Bikkels, da's wel heel eng

Waar ligt dat nou weer??
668, the neighbour of the Beast
Mijn klasgenootje en kamergenootje voor volgende week is gezakt op dr stage

En dik ook. Beetje schofterig ook dat ze je daar niet op voorbereiden enzo....

Nu kan ze pas in december afstuderen
Dat ligt in de Peel, bij Deurne enzo. Reuzespannen hoor...
Everytime you make a typo, the errorists win.
Daar twijfel ik niet aan

Mijn opruimdag vandaag is ook spannend.... Moet zo maar eens aan het werk, trouwens.
Ja hup Marels ga nu eindelijk die zooi eens opruimen
Verslaafde veel plezier bij bospark de bikkels in de peel bij deurne enzo
Mijn paprika gevuld met risotto pomodore (tomaat/ui/asperge) met een paddenstoelentaartje en kip in zoetzuresaus.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mylene.. ik ben erg met eten, maar jij kan er ook wat van dame Ziet er prachtig en ook nog eens heerlijk uit

Goedemorgen

Vanavond gaan we uiteten met vrienden. Heb net de post bij mijn ouders opgehaald en boodschappen gedaan, nu even wervelwindje spelen door huis. (Maar ik mag nog even forummen)

Ik zou ook erwten eten Smearl.. en patatjes. Ik ga binnenkort toch eens dat recept van je maken.

Suup! Dat is fijn!
Goed nieuws Supermans! Wanneer is de housewarming?

marels ik zag laatst op een kookprogramma (in de sportschool) Jamie Oliver die steak-pie van jou maken, dat was wel grappig. Inderdaad drapeerde hij daar op het laatst die erwten overheen, ik vond het wel mooi staan.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hmmm, erwten uit de diepvries Groot gelijk Marels! Toen ik die eenmaal had geproefd bliefde ik geen potvoer meer. Überhaupt niet meer trouwens...

Wanneer ga je naar Berlijn?

Klinkt idd wel stoer 'De Bikkels'! Mountainbike ze Junk!

En Suup verhuizen naar een nieuwbouwhuis, wat fijn! Heb je straks ook een tuin?
*moest even de foto's in apart venster bekijken* Ziet er smakelijk uit Myleen! Gaat het verder goed met eten (ontbijten, iedere twee uur iets eten etc.)?
Meurning dames!
Bungalowpark De Bikkels bij Deurne bestaat helemaal niet hoor, Info zit gewoon op sexboerderij de Snikkels, bij Deurne
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mleen, ik vind het geweldig hoe jij je eten altijd opdient voor jezelf! Ik klats t altijd gewoon op t bord en begin te eten...Bij jou is t elke dag een feestje.

Heb n beetje n kater. gisteren met n aantal vrienden hier thuis gezeten...krat bier en 4 flessen wijn leeg....op mijn verjaardag is minder gedronken hahah
Mogguh.

Supra, geweldig, je huis opgeleverd in oktober!

Yammam, ook hartstikke fijn dat de spray doet wat ' ie moet doen.

Ik ben mijn bed uitgekomen om een transactie met iets vaags als Traders NV af te ronden middels een mobiele pin (leuk, gisteren las ik net in de AD dat er via mobiele pinautomaten ook geskimd wordt) en heb een paar hoofdstukken van een Ierse schrijver gelezen (taai, wel interessant, maar taai).

Remind me om nooooit meer in te gaan op een aanbod van een callcentre want ik haaat dat, van die vage bedrijfjes..
Hey Mamz?

Niet meer ingaan op mooie aanbiedingen via de telefoon. En ook geen deurverkopers blij maken.

Sjer, ik vergeet het steeds te zeggen, maar ik ben blij dat je weer terug bent! Tof om te lezen dat je het leuk hebt gehad Hoe is het weer nu in instanbul eigenlijk?
even een gedachte:

alle topics moeten toch dicht na 5000 posts he?

dat betekent dat je die top 10 van topics totaal niet meer gaat gebruiken...aangezien daar dus altijd de oude topics in blijven staan met, zoals in ons geval, 200000 postings...kunnen die topics niet gearchiveerd worden zodat de nieuwe, lopende topics in die top 10 verschijnen? Ik scroll en klik me gek nu voordat ik mijn favo topics gevonden heb.
Gewoon deze link nemen Lein NIET-groepje
met die link zit ik middenin t topic en niet op de nieuwste pagina zoals wanneer je ernaartoe navigeert in t forum, niet erg handig. komt doordat ik de nieuwe berichten vooraan krijg te staan en niet achteraan denk ik.

heb t gepost bij forum-bugs
Waarom hebben jullie het al een pagina lang over erwtjes eten?!
Peas on earth!
Omdat je zo lekker bent PODE!

Kom eens onLein?
kom jij es OnPloes;-)
Was ophangen

Opruimen

Stofzuigen

Toegevoegd; dweilen

Wc schoonmaken

Woonkamer schoonmaken

Afwassen

Cake bakken

Steak pie maken

Naar de winkel (erwten of sla, wat zouden jullie doen voor bij de steak pie? en ook dingen halen voor alsi k naar Berlijn ga. Marelsman laten doen op weg naar huis

Boven opruimen voor als Its een rondleiding wil

Zoooooooo, ik schiet aardig op.
wakker worden

stofzuigen

bed verschonen

was vouwen

valt t op dat ik nog niks heb doorgestreept?
wakker worden

stofzuigen

bed verschonen

was vouwen

taak 1 is al half af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven