NIET-groepje
vrijdag 27 maart 2009 om 20:50
Deze staan voor regendruppels, passend bij mijn motto. Wilde eigenlijk de kerstballen van toen met kerst om laten bouwen naar van die regendruppels met een staartje, maar dat kon het programma van Lein niet aan.
De oude avatar is een foto van een neonverlichting, en die foto is eigenlijk niet helemaal mooi. Er staat een open deur in of iets dergelijks. Vandaar toch maar deze.
De oude avatar is een foto van een neonverlichting, en die foto is eigenlijk niet helemaal mooi. Er staat een open deur in of iets dergelijks. Vandaar toch maar deze.
vrijdag 27 maart 2009 om 20:51
Oh gààf trouwens van die armband Mamz, hebbie een plaatje??
geen idee waar ik last van heb; dacht dat
t het er bij stond maar stond er niet..
uhuh Marels sure.. (en dan volgend jaar;goh ja we hebben dat durpie nou toch, ja zonde om in de doos te laten zitten, ja joh kan ook best met pasen, vorig jaar met pasen sneeuwde het ook.. en er dan rond de kerst nog maar een paar bij kopen anders zijn ze ook maar zo alleen)
geen idee waar ik last van heb; dacht dat
t het er bij stond maar stond er niet..
uhuh Marels sure.. (en dan volgend jaar;goh ja we hebben dat durpie nou toch, ja zonde om in de doos te laten zitten, ja joh kan ook best met pasen, vorig jaar met pasen sneeuwde het ook.. en er dan rond de kerst nog maar een paar bij kopen anders zijn ze ook maar zo alleen)
vrijdag 27 maart 2009 om 21:29
Ik heb al eeuwen geen sieraden meer gedragen, afgezien van een paar oorknopjes. Zal nog wel exenleed zijn of zo.
Lijkt me heel leuk om daar weer mee te beginnen, al moet ik wennen aan gedoe aan mijn lijf. Ik heb ook hele mooie creolen (op stekertjes) gekregen maar durf daar nog niet mee naar mijn werk.
Lijkt me heel leuk om daar weer mee te beginnen, al moet ik wennen aan gedoe aan mijn lijf. Ik heb ook hele mooie creolen (op stekertjes) gekregen maar durf daar nog niet mee naar mijn werk.
vrijdag 27 maart 2009 om 21:47
Vloeibaar goud is de beroemde neusspray, Yam?
Stoer hoor, BVmaffiamama
En, lactatiedeskundige kun je ook zelf inschakelen. Heb je geen verwijzing voor nodig. Hoop dat het allemaal lukt
Wat ook kan helpen, extra veel aanleggen, dat krikt je productie op.
Verder, ik knuffel gewoon mee met Its, dikke vette grote vette voor Minnydepinnytje
*trekt haar pantser aan en duikt snel wegf na het uiten van deze zeer gevaarlijke woorden *
Ik ga weer terug naar Will Smith, die zit op me te wachten. Persuit of Happines, jaja
Stoer hoor, BVmaffiamama
En, lactatiedeskundige kun je ook zelf inschakelen. Heb je geen verwijzing voor nodig. Hoop dat het allemaal lukt
Wat ook kan helpen, extra veel aanleggen, dat krikt je productie op.
Verder, ik knuffel gewoon mee met Its, dikke vette grote vette voor Minnydepinnytje
*trekt haar pantser aan en duikt snel wegf na het uiten van deze zeer gevaarlijke woorden *
Ik ga weer terug naar Will Smith, die zit op me te wachten. Persuit of Happines, jaja
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 27 maart 2009 om 21:58
vrijdag 27 maart 2009 om 22:05
quote:mamzelle schreef op 27 maart 2009 @ 21:49:
Ik zit al een tijdje tegen Gran Torino met Clint Eastwood aan te hikken. Zijn er hier mensen die die film kennen en aanraden om hem in de dvdspeler te stoppen?
huh, dies hier nog in de bioscoop...
heb m niet gezien, wel de trailer ervan, ziet er uit als een goeie film...
Ik zit al een tijdje tegen Gran Torino met Clint Eastwood aan te hikken. Zijn er hier mensen die die film kennen en aanraden om hem in de dvdspeler te stoppen?
huh, dies hier nog in de bioscoop...
heb m niet gezien, wel de trailer ervan, ziet er uit als een goeie film...