Positieve kruitvat test?!

28-04-2019 17:15 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve mensen!

Pff sta te trillen op mijn benen..

Ik en mijn vriend zijn nu 10 maanden bezig zwanger te raken.. en net deze maand dacht ik, nee kan niet. Hadden discussie op mijn ovulatie en hadden alleen 4 dagen voor ovulatie seks gehad en 2 dagen daarna. Dus mijn hoop voor deze maand was echt al over.

En nu, 2 dagen over tijd.. heel de dag al misselijk en maagzuur, beetje moe en emo. Dus dacht midden op de dag, doe toch even voor de zekerheid een testje..

Maar dit is toch positief? Toch? :cry:

https://www.mupload.nl/img/a7qwt1o8fmmqr.jpg
ClaireSophie schreef:
28-04-2019 19:32
Gefeliciteerd!

Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijheid, maagzuur? Wonderlijk.....

HG uitgezonderd.
Had ik ook hoor. Al voor de test wist ik het eigenlijk zeker. Helaas hield de misselijkheid 25 weken aan, dat was wat minder. Ik dacht zelf ook dat het toeval was, misschien een buikgriepje dat gewoon overliep in een zwangerschap of zo, maar het kan dus echt. Eigenlijk weten ze helemaal niet waar die misselijkheid door komt, dat het door hcg komt is helemaal niet bewezen en zelfs niet waarschijnlijk (niet als enige oorzaak in elk geval). En er gebeurt die eerste twee weken dus al behoorlijk veel, ook al is het embryo nog kleiner dan een rijstkorrel.

Oh, en TO: gefeliciteerd natuurlijk
nausicaa schreef:
02-05-2019 22:09
Had ik ook hoor. Al voor de test wist ik het eigenlijk zeker. Helaas hield de misselijkheid 25 weken aan, dat was wat minder. Ik dacht zelf ook dat het toeval was, misschien een buikgriepje dat gewoon overliep in een zwangerschap of zo, maar het kan dus echt. Eigenlijk weten ze helemaal niet waar die misselijkheid door komt, dat het door hcg komt is helemaal niet bewezen en zelfs niet waarschijnlijk (niet als enige oorzaak in elk geval). En er gebeurt die eerste twee weken dus al behoorlijk veel, ook al is het embryo nog kleiner dan een rijstkorrel.

Oh, en TO: gefeliciteerd natuurlijk
Exact dit had ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven