Positieve kruitvat test?!
zondag 28 april 2019 om 17:15
Hey lieve mensen!
Pff sta te trillen op mijn benen..
Ik en mijn vriend zijn nu 10 maanden bezig zwanger te raken.. en net deze maand dacht ik, nee kan niet. Hadden discussie op mijn ovulatie en hadden alleen 4 dagen voor ovulatie seks gehad en 2 dagen daarna. Dus mijn hoop voor deze maand was echt al over.
En nu, 2 dagen over tijd.. heel de dag al misselijk en maagzuur, beetje moe en emo. Dus dacht midden op de dag, doe toch even voor de zekerheid een testje..
Maar dit is toch positief? Toch?
https://www.mupload.nl/img/a7qwt1o8fmmqr.jpg
Pff sta te trillen op mijn benen..
Ik en mijn vriend zijn nu 10 maanden bezig zwanger te raken.. en net deze maand dacht ik, nee kan niet. Hadden discussie op mijn ovulatie en hadden alleen 4 dagen voor ovulatie seks gehad en 2 dagen daarna. Dus mijn hoop voor deze maand was echt al over.
En nu, 2 dagen over tijd.. heel de dag al misselijk en maagzuur, beetje moe en emo. Dus dacht midden op de dag, doe toch even voor de zekerheid een testje..
Maar dit is toch positief? Toch?
https://www.mupload.nl/img/a7qwt1o8fmmqr.jpg
♡
zondag 28 april 2019 om 17:31
Je emoticon is een huil-emoticon.
Is dat van blijdschap of wat...?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 28 april 2019 om 17:34
zondag 28 april 2019 om 19:54
Gefeliciteerd!!
Maar waarom zo´n paniek als je niet binnen 10 maanden zwanger bent?
zondag 28 april 2019 om 20:16
Ik was al 3 dagen over tijd.ClaireSophie schreef: ↑28-04-2019 19:33Gefeliciteerd!
Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijkheid, maagzuur? Wonderlijk.....
HG uitgezonderd.
♡
zondag 28 april 2019 om 20:34
donderdag 2 mei 2019 om 10:00
Ik wist bij alle zwangerschappen een week voordat ik ongesteld moest worden dat ik zwanger was. Test nog negatief. Maar een paar dagen later (vroege test) positief en ook met misselijkheidsklachten en andere buikpijn dan met ongesteldheid. Dat kan dus heel goed! Weliswaar 3x een miskraam en nu een 2e bijna voldragen zwangerschap.
Van harte gefeliciteerd TO!
Van harte gefeliciteerd TO!
donderdag 2 mei 2019 om 15:23
Omdat ze klachten ervaren van progesteron die vrijkomt na elke eisprong. Die kunnen elke maand anders zijn.ClaireSophie schreef: ↑28-04-2019 19:32Gefeliciteerd!
Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijheid, maagzuur? Wonderlijk.....
HG uitgezonderd.
Ik had er tijdens mij icsi cycli ook altijd (nog) meer last van omdat het dan kunstmatig zeer hoog wordt gehouden.
.