Positieve kruitvat test?!

28-04-2019 17:15 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey lieve mensen!

Pff sta te trillen op mijn benen..

Ik en mijn vriend zijn nu 10 maanden bezig zwanger te raken.. en net deze maand dacht ik, nee kan niet. Hadden discussie op mijn ovulatie en hadden alleen 4 dagen voor ovulatie seks gehad en 2 dagen daarna. Dus mijn hoop voor deze maand was echt al over.

En nu, 2 dagen over tijd.. heel de dag al misselijk en maagzuur, beetje moe en emo. Dus dacht midden op de dag, doe toch even voor de zekerheid een testje..

Maar dit is toch positief? Toch? :cry:

https://www.mupload.nl/img/a7qwt1o8fmmqr.jpg
Hartstikke positief!
Gefeliciteerd!👶🏻🎉
Echt wel! Gefeliciteerd 👶
:cheer: jazeker!
Yep!!! :hello:
Helemaal positief. Gefeliciteerd :)
Ja! Gefeliciteerd hoor! :cheer2:
U is midden januari uitgerekend.

Hartelijk gefeliciteerd!!!
Duidelijk!! :cheer:
Ja hoor, en ook midden op de dag dus een hardstikke positieve test!
Gefeliciteerd!
Even nieuwsgierig: 4 dagen voor je LH piek of 4 dagen voor de dag dat je gewoonlijk je ovulatie hebt? Wellicht was je ovu eerder deze maand :)?

En je test is dik positief hoor! Gefeliciteerd 🎉
Linn013 schreef:
28-04-2019 17:15
Maar dit is toch positief? Toch? :cry:

Je emoticon is een huil-emoticon.
Is dat van blijdschap of wat...?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
4 dagen voor ovulatie is gewoon dikke kans dat het raak is hoor. Zo gek is het niet..
Gefeliciteerd!!
Alles komt goed
Ja van blijdschap!

Ik had gedacht dat ik nu door een medische model zou moeten. Bij mijn zoontje was ik binnen 3 maanden zwanger.. zware bevalling gehad. Dus dacht dat er iets "kapot" aan mij was.

4 dagen voor positieve ovulatie test bedoel ik Girafjes :)
En natuurlijk is die test positief. Er staat een dikke streep.

Dit soort topics leveren echt een :facepalm: op.

Ondanks je huilemoticon zul je er vast blij mee zijn dus gefeliciteerd!
Als dit binnen de afleestijd was: hardstikke positief!! Gefeliciteerd :cheer: Hoop dat dit een mooie zwangerschap en een wolk van een baby mag worden :heart:
Linn013 schreef:
28-04-2019 17:34

Gefeliciteerd 😘
Gefeliciteerd!

Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijheid, maagzuur? Wonderlijk.....

HG uitgezonderd.
Gefeliciteerd!

Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijkheid, maagzuur? Wonderlijk.....

HG uitgezonderd.
Linn013 schreef:
28-04-2019 17:34
Ja van blijdschap!

Ik had gedacht dat ik nu door een medische model zou moeten. Bij mijn zoontje was ik binnen 3 maanden zwanger.. zware bevalling gehad. Dus dacht dat er iets "kapot" aan mij was.

Gefeliciteerd!!

Maar waarom zo´n paniek als je niet binnen 10 maanden zwanger bent?
ClaireSophie schreef:
28-04-2019 19:33
Gefeliciteerd!

Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijkheid, maagzuur? Wonderlijk.....

HG uitgezonderd.
Ik was al 3 dagen over tijd.
Linn013 schreef:
28-04-2019 20:16
Ik was al 3 dagen over tijd.
Dan alsnog. Na drie dagen misselijk en maagzuur? Serieus. Van die drie cellen in je baarmoeder?

Vind ik altijd verbazingwekkend. Maar goed, ik ben zoals gezegd dan ook even aan t miepen in je topic.

Nogmaals, van harte!
Ik wist bij alle zwangerschappen een week voordat ik ongesteld moest worden dat ik zwanger was. Test nog negatief. Maar een paar dagen later (vroege test) positief en ook met misselijkheidsklachten en andere buikpijn dan met ongesteldheid. Dat kan dus heel goed! Weliswaar 3x een miskraam en nu een 2e bijna voldragen zwangerschap.

Van harte gefeliciteerd TO!
ClaireSophie schreef:
28-04-2019 19:32
Gefeliciteerd!

Toch even de zeikgleuf uithangen. Hoe kunnen zoveel vrouwen hier op het forum nog vóór een positieve test last hebben van misselijheid, maagzuur? Wonderlijk.....

HG uitgezonderd.
Omdat ze klachten ervaren van progesteron die vrijkomt na elke eisprong. Die kunnen elke maand anders zijn.
Ik had er tijdens mij icsi cycli ook altijd (nog) meer last van omdat het dan kunstmatig zeer hoog wordt gehouden.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven