Wijze raad nodig
vrijdag 3 mei 2019 om 21:17
Hallo allemaal!
Ik ben alweer een tijdje single en praat momenteel met een leuke man van 32.
Aan het begin van het contact vroeg hij of ik kinderen heb, waarop ik zei dat ik nog geen kinderen heb. Hij heeft 2 kinderen, wat geen probleem is... maaar.. daarna hadden hij en zijn ex besloten om er een knoop in te leggen. Ik voel wel een klik, maar ik heb wel een kinderwens!
Ik vind het lastig wat wijsheid is.. mezelf van mijn kinderwens beroven of stoppen met hem. Heeft iemand er ervaring mee?
Thanks voor het lezen.
Ik ben alweer een tijdje single en praat momenteel met een leuke man van 32.
Aan het begin van het contact vroeg hij of ik kinderen heb, waarop ik zei dat ik nog geen kinderen heb. Hij heeft 2 kinderen, wat geen probleem is... maaar.. daarna hadden hij en zijn ex besloten om er een knoop in te leggen. Ik voel wel een klik, maar ik heb wel een kinderwens!
Ik vind het lastig wat wijsheid is.. mezelf van mijn kinderwens beroven of stoppen met hem. Heeft iemand er ervaring mee?
Thanks voor het lezen.
vrijdag 3 mei 2019 om 21:23
Ik zou afhaken.gelukkigedame schreef: ↑03-05-2019 21:23Hij gaf aan dat hij dat op het moment bekijkt. Hij moet er wel een goed gevoel over hebben. Hij kan dat nu nog niet zeggen.
vrijdag 3 mei 2019 om 21:24
Als jij een kinderwens hebt, en hij niet meer, zou ik het afkappen. Uiteindelijk gaat dit je opbreken
Recent zijn hier twee topics geweest van vrouwen bij wie de vriend (met kinderen uit een eerdere relatie ) “ ineens” geen kinderen meer wilde, na jarenlange relatie en waarbij die vrouwen nu bijna te laat zijn om nog een andere man te vinden om hun kinderwens alsnog te realiseren .
Recent zijn hier twee topics geweest van vrouwen bij wie de vriend (met kinderen uit een eerdere relatie ) “ ineens” geen kinderen meer wilde, na jarenlange relatie en waarbij die vrouwen nu bijna te laat zijn om nog een andere man te vinden om hun kinderwens alsnog te realiseren .
vrijdag 3 mei 2019 om 21:31
Hij is er zo zeker van dat hij geen kinderen meer wil dat hij zich heeft laten steriliseren. Zijn ex had ook de pil kunnen slikken of een spiraaltje kunnen nemen. Ze hadden het met condooms kunnen doen.gelukkigedame schreef: ↑03-05-2019 21:23Hij gaf aan dat hij dat op het moment bekijkt. Hij moet er wel een goed gevoel over hebben. Hij kan dat nu nog niet zeggen.
Daar hebben ze niet toe besloten. Ze waren er 100%,zeker van dat ze geen kinderen meer wilden.
Als hij nu zegt dat het in de toekomst misschien nog veranderd dan houdt hij je aan het lijntje. En als je eenmaal een relatie hebt dam voelt het nog veel moeilijker om hem op te geven.
En ja misschien veranderd hij ooit nog wel van gedachten.
Maar waarom zou je jezelf de problemen van stiefkinderen en een ex op de hals halen als er nog genoeg single mannen zonder kinderen van jou leeftijd zijn.
Er zal ook altijd een deel van zijn inkomen naar zijn ex gaan waardoor jullie samen moeilijker wat kunnen opbouwen.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:06
Je praat alleen nog maar met hem dus er is nog helemaal geen relatie? Ja dan is het wel heel gemakkelijk. Je hoeft dan niet eens een relatie uit te maken. Simpelweg op zoek gaan naar een andere man met minder gecompliceerde situatie met wie je wel je kinderwens kan vervullen. Met deze man kun je last hebben van een (moeilijke) ex, omgangsregeling met kinderen, alimentatie dat zijn stempel op jullie toekomstplannen kan drukken zoals misschien geen of lagere hypotheek als jullie huis willen kopen, misschien moeilijkheden met samengesteld gezin als hij wel kinderen met je zou willen e.d..
Hoe dan ook je kinderwens voorop stellen.
Hoe dan ook je kinderwens voorop stellen.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:15
Ik ben 29Miss-Pippilotta schreef: ↑03-05-2019 22:00Hoe oud ben jij zelf?
Ik zou ook lekker even verder zoeken...
vrijdag 3 mei 2019 om 22:20
volgens mij lukt zo'n hersteloperatie niet altijd.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
vrijdag 3 mei 2019 om 22:21
Mee eenssugarmiss schreef: ↑03-05-2019 21:31Hij is er zo zeker van dat hij geen kinderen meer wil dat hij zich heeft laten steriliseren. Zijn ex had ook de pil kunnen slikken of een spiraaltje kunnen nemen. Ze hadden het met condooms kunnen doen.
Daar hebben ze niet toe besloten. Ze waren er 100%,zeker van dat ze geen kinderen meer wilden.
Als hij nu zegt dat het in de toekomst misschien nog veranderd dan houdt hij je aan het lijntje. En als je eenmaal een relatie hebt dam voelt het nog veel moeilijker om hem op te geven.
En ja misschien veranderd hij ooit nog wel van gedachten.
Maar waarom zou je jezelf de problemen van stiefkinderen en een ex op de hals halen als er nog genoeg single mannen zonder kinderen van jou leeftijd zijn.
Er zal ook altijd een deel van zijn inkomen naar zijn ex gaan waardoor jullie samen moeilijker wat kunnen opbouwen.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:21
Ik heb geen idee hoelang dat geleden is.. maar ik ben 29!Gatekeeper* schreef: ↑03-05-2019 21:28Als hij er een knoop in heeft laten leggen zou je denken dat hij klaar is met baby’s maken en t goed zo vindt.
Daarbij kan je t tegenwoordig wel terugdraaien, maar dat hangt ook af hoe lang t geleden was.
Hoe oud ben je zelf?
vrijdag 3 mei 2019 om 22:30
Er zijn genoeg mannen die kinderen krijgen omdat hun partner dat wil en ook genoeg die een knoopje laten leggen wanneer er genoeg zijn. Wanneer er een nieuw liefje langskomt kan ik mij voorstellen dat deze mannen de geschiedenis laten herhalen.sugarmiss schreef: ↑03-05-2019 21:31Hij is er zo zeker van dat hij geen kinderen meer wil dat hij zich heeft laten steriliseren. Zijn ex had ook de pil kunnen slikken of een spiraaltje kunnen nemen. Ze hadden het met condooms kunnen doen.
vrijdag 3 mei 2019 om 22:58
Wil je een relatie met een man die zo impulsief besluiten neemt (knopen laten leggen terwijl hij misschien ooit nog kinderen wil) over belangrijke dingen, of met een man die echt nadenkt?gelukkigedame schreef: ↑03-05-2019 21:23Hij gaf aan dat hij dat op het moment bekijkt. Hij moet er wel een goed gevoel over hebben. Hij kan dat nu nog niet zeggen.
Je praat alleen nog maar met hem, er is nog helemaal geen aanwijzing dat er in het echt ook aantrekkingskracht is. Ik zou hem laten en verder kijken.
Pick your battles and bloom