Scheiden, waar te beginnen
maandag 29 april 2019 om 11:15
Man en ik hebben afgelopen weekend het besluit genomen om niet meer samen verder te gaan. Er zijn zaken gebeurt die in die mate een vertrouwensbreuk veroorzaken dat in een relatie blijven geen optie is.
We kunnen echter nog redelijk met elkaar door een deur en hebben ook kinderen in puberleeftijd samen. We willen nu alles zo goed mogelijk regelen, met name voor de kinderen
Maar waar begin je? Onze hele levens zijn met elkaar verweven. We kennen elkaar sinds pubertijd, hebben dezelfde vrienden. Samen een huis, de kinderen, ga maar zo door.
En wat we het liefste zouden willen ook voor de kinderen is vrienden blijven. Maar kan dat? Kun je uit elkaar en toch vrienden blijven.
Wat zijn nu de eerste stappen?
We kunnen echter nog redelijk met elkaar door een deur en hebben ook kinderen in puberleeftijd samen. We willen nu alles zo goed mogelijk regelen, met name voor de kinderen
Maar waar begin je? Onze hele levens zijn met elkaar verweven. We kennen elkaar sinds pubertijd, hebben dezelfde vrienden. Samen een huis, de kinderen, ga maar zo door.
En wat we het liefste zouden willen ook voor de kinderen is vrienden blijven. Maar kan dat? Kun je uit elkaar en toch vrienden blijven.
Wat zijn nu de eerste stappen?
zondag 5 mei 2019 om 08:15
Sorry even een paar dagen niet gereageerd
Ik moest even zaken op een rij zetten
Wat we het liefste willen is het zonder mediator regelen ook gewoon om de kosten te vermijden
Ik zal het geld later nog goed kunnen gebruiken
Dus online. We hebben geen lastige financiële constructie dus alles verdelen
Kinderen willen bij iedere ouder evenveel tijd doorbrengen
We willen daar ook flexibel mee omgaan
We kunnen beide ons huis niet betalen dus dit betekent dat we beide moeten vertrekken.
Ik moest even zaken op een rij zetten
Wat we het liefste willen is het zonder mediator regelen ook gewoon om de kosten te vermijden
Ik zal het geld later nog goed kunnen gebruiken
Dus online. We hebben geen lastige financiële constructie dus alles verdelen
Kinderen willen bij iedere ouder evenveel tijd doorbrengen
We willen daar ook flexibel mee omgaan
We kunnen beide ons huis niet betalen dus dit betekent dat we beide moeten vertrekken.