NIET-groepje
zaterdag 28 maart 2009 om 13:21
zaterdag 28 maart 2009 om 13:22
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 maart 2009 @ 12:28:
Waarom hebben jullie het al een pagina lang over erwtjes eten?!
Omdat het lekker is?
Ik heb nog een lekker recept van doperwtjespuree. Dat had marels er wel mij mogen zeggen, dan had ik niet meteen gezegd dat het vies was. Ik dacht aan vieze erwten enzo.
Oh Pode, moest van de week nog aan je partner denken bij Wie is de Chef, die was zo'n geweldige kok en vroeger banketbakker, ik had zo aan tafel geschoven.
Waarom hebben jullie het al een pagina lang over erwtjes eten?!
Omdat het lekker is?
Ik heb nog een lekker recept van doperwtjespuree. Dat had marels er wel mij mogen zeggen, dan had ik niet meteen gezegd dat het vies was. Ik dacht aan vieze erwten enzo.
Oh Pode, moest van de week nog aan je partner denken bij Wie is de Chef, die was zo'n geweldige kok en vroeger banketbakker, ik had zo aan tafel geschoven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 28 maart 2009 om 13:24
quote:Very Cherry schreef op 28 maart 2009 @ 13:21:
Ploesekind het weer is crap in Istanbul. Tenzij je van striemende regen en snijdende windvalgen houdt Hoezo? Ga je ook?We doen niets zonder jou hoor! Of is de Mei-meeting daar?
Ploesekind het weer is crap in Istanbul. Tenzij je van striemende regen en snijdende windvalgen houdt Hoezo? Ga je ook?We doen niets zonder jou hoor! Of is de Mei-meeting daar?
zaterdag 28 maart 2009 om 13:46
[quote]Pilous schreef op 28 maart 2009 @ 13:42:
Nee Sjer.. maar wil nog wel graag een keer een kort verblijf in Istanbul. Maar dan moet het niet stikkend heet zijn maar ook geen Nederlandse weer. Zo mei wat zijn?[/quote]
Ja als we allen mee mogen denk ik dat het wel wat is!!! Wat heb je soms toch goeie ideeen.
Nee Sjer.. maar wil nog wel graag een keer een kort verblijf in Istanbul. Maar dan moet het niet stikkend heet zijn maar ook geen Nederlandse weer. Zo mei wat zijn?[/quote]
Ja als we allen mee mogen denk ik dat het wel wat is!!! Wat heb je soms toch goeie ideeen.
zaterdag 28 maart 2009 om 14:17
quote:Very Cherry schreef op 28 maart 2009 @ 11:22:
Goed nieuws Supermans! Wanneer is de housewarming?
marels ik zag laatst op een kookprogramma (in de sportschool) Jamie Oliver die steak-pie van jou maken, dat was wel grappig. Inderdaad drapeerde hij daar op het laatst die erwten overheen, ik vond het wel mooi staan.Jullie zijn altijd allemaal welkom hoor wel of geen nieuw huis..
Goed nieuws Supermans! Wanneer is de housewarming?
marels ik zag laatst op een kookprogramma (in de sportschool) Jamie Oliver die steak-pie van jou maken, dat was wel grappig. Inderdaad drapeerde hij daar op het laatst die erwten overheen, ik vond het wel mooi staan.Jullie zijn altijd allemaal welkom hoor wel of geen nieuw huis..
zaterdag 28 maart 2009 om 14:41
Was ophangen
Opruimen
Stofzuigen
Toegevoegd; dweilen
Wc schoonmaken
Woonkamer schoonmaken
Afwassen
Cake bakken
Steak pie maken
Naar de winkel (erwten of sla, wat zouden jullie doen voor bij de steak pie? en ook dingen halen voor alsi k naar Berlijn ga. Marelsman laten doen op weg naar huis
Boven opruimen voor als Its een rondleiding wil
Zoooooooo, ik schiet aardig op.
Opruimen
Stofzuigen
Toegevoegd; dweilen
Wc schoonmaken
Woonkamer schoonmaken
Afwassen
Cake bakken
Steak pie maken
Naar de winkel (erwten of sla, wat zouden jullie doen voor bij de steak pie? en ook dingen halen voor alsi k naar Berlijn ga. Marelsman laten doen op weg naar huis
Zoooooooo, ik schiet aardig op.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 28 maart 2009 om 14:45
zaterdag 28 maart 2009 om 15:50
Was ophangen
Opruimen
Stofzuigen
Toegevoegd; dweilen
Wc schoonmaken
Woonkamer schoonmaken
Afwassen
Cake bakken
Steak pie maken
Bijna klaahaar!!
Opruimen
Stofzuigen
Toegevoegd; dweilen
Wc schoonmaken
Woonkamer schoonmaken
Afwassen
Cake bakken
Steak pie maken
Bijna klaahaar!!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 28 maart 2009 om 15:51
OMG, ik dacht slim te zijn om in mijn woede de afgelopen 2 dagen niet op de kom te lezen. Djees, ik ben alleen nu nog maar kwaaier nu ik het lees. In hemelsnaam, dit is gewoon niet te geloven. Lein, lees maar even daar want ik ben laaiend. Ga nu proberen weer rustig te worden maar je weet echt met je gemiep het rotste naar boven bij iemand te brengen.
zaterdag 28 maart 2009 om 16:18