Meest irritante reclame - DEEL 2

zaterdag 4 mei 2019 om 12:18
"nee pap, het is geen rocket science, het is wc-eend" en "mamma heeft iets nieuws om mij te beschermen" over één of ander pleespul.
Echt.....
(maar de man van Johma, met de gevulde eitjes-salade, die vind ik zo aandoenlijk
)
Echt.....

(maar de man van Johma, met de gevulde eitjes-salade, die vind ik zo aandoenlijk

anoniem_64a53cca42dd0 wijzigde dit bericht op 04-05-2019 12:20
6.61% gewijzigd
zaterdag 4 mei 2019 om 13:42
Ik zou hierop kunnen reageren, maar ik zie dat Nartjie zelf haar reacties weggehaald heeft.Sue-Heck schreef: ↑04-05-2019 11:51Ze vond het Afrikaans voor geen meter klinken. Het Afrikaans is wel correct, maar ze vond dat die de waffel moest houden, omdat het in haar oren niet lekker lag. Zuid Afrikaans heeft qua klank namelijk een Nederlands tintje, maar dan net even anders.
Dus als zo iemand zeikt over taal (wat overigens qua grammatica prima op orde is) en er zelf een potje van maakt in een post daarover, komt eerder neer op n pot en een ketel over zwart zien
Later is nu
zaterdag 4 mei 2019 om 14:01
Ze zullen wel denken, of hopen dat het gezonder overkomt dan : 8% chemische troep als opvulmateriaalparbleumondieu schreef: ↑04-05-2019 11:30Tandpasta: "92% natuurlijke oorsprong".
Nou en, dat zegt toch helemaal niks? Waarom accepteren we dit soort lege propaganda nog?
Of ben ik te oud geworden en raken jonge mensen wel in extase door het woord 'natuurlijk'?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 7 mei 2019 om 22:36
Flashing lights.
Het is uit een nummer van Kanye, "Flashing lights".
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
woensdag 8 mei 2019 om 13:37

Ik las eerst de stoppels van je vriend met agrarisch bedrijf. Ik dacht nog; die heeft een beau in de stad en op het platteland. Goed geregeld.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 8 mei 2019 om 13:41
woensdag 8 mei 2019 om 13:56
Niettes!Vleermuis33 schreef: ↑07-05-2019 20:14@nienkejj ja, die van het brood idd
Die toen met George Baker was nog wel te doen
Maar echt die ali b
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
woensdag 8 mei 2019 om 14:08
woensdag 8 mei 2019 om 14:55
Die dame is Charlize Theron (actrice)
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 8 mei 2019 om 16:13

woensdag 8 mei 2019 om 21:30
Reclame van een biermerk. Gaat over een vader en zoon, vader is eigenaar van de brouwerij en zoon moet hem opvolgen. Pianoversie van Papa (van Stef Bos) op de achtergrond. Allerlei grappige onderonsjes en op het eind geeft vader met tranen in zijn ogen een sigaar aan zoon. Blijkt dat dat het moment is dat vader het bedrijf overgeeft aan zoon.
Sowieso het sentimentele staat me tegen. Maar wat ik nog veel erger vind is het patriarchale sausje dat over die hele reclame is gegooid. Echt niet meer van deze tijd.
Sowieso het sentimentele staat me tegen. Maar wat ik nog veel erger vind is het patriarchale sausje dat over die hele reclame is gegooid. Echt niet meer van deze tijd.

donderdag 9 mei 2019 om 08:43
Ik dacht ook: Het zijn echt niet altijd de klanten, sommige kassières kunnen er ook wat van.

donderdag 9 mei 2019 om 08:59
Ja, ik ben een grote liefhebber van de muziek van Elton John. Daarom komt deze reclame op mij averechts over.nerdopviva schreef: ↑09-05-2019 08:53Zijn er meer mensen die bij de reclame van Snickers liever luisteren naar Elton John dan naar "my boy Boogie"?
donderdag 9 mei 2019 om 10:07
Dat is toch Eva Longoria?Labrujajoder schreef: ↑07-05-2019 20:08HY-A-LU-RAN
En dan met die krijsende heksenstem en close up van zo'n geplastificeerd "oude vrouwen hoofd" vreeeselijk!!!
donderdag 9 mei 2019 om 10:10
Zeker weten! Ik heb een bloedhekel aan rap en hiphopnerdopviva schreef: ↑09-05-2019 08:53Zijn er meer mensen die bij de reclame van Snickers liever luisteren naar Elton John dan naar "my boy Boogie"?

donderdag 9 mei 2019 om 20:56
Even over de lengtes van de reclames, gemiddeld duurt een reclame tussen de 15 en 20 seconden, maar voor de nieuwe reclame van Coco Chanel met keira knightley is flink in de buidel getast. Die duurt maar liefst een hele minuut!
Daar erger ik me dus al aan. Een hele minuut ijdele keira in beeld
Daar erger ik me dus al aan. Een hele minuut ijdele keira in beeld

Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog